|
Тема
|
E-фактура не работи пълноценно?!
|
|
Автор |
Cherniq (истински) |
Публикувано | 03.01.08 15:51 |
|
Клубари, за много години!!!
В чужбина съм за няколко месеца и ползвам телефона за роуминг. Проблема е, че в електронната фактура на сайта бутона за "Обща фактура" от известно време не работи и успявам да чек-на само "Извлечение за тел. номер".
Тоя бъг само при мен ли е?
Преди да тръгна бях вкарал пари в сметката, но не помня колко и искам да видя баланса как е
Мисли! Вярвай! Мечтай! Рискувай!
| |
|
и при мен не бачка...
| |
Тема
|
Re: E-фактура не работи пълноценно?!
[re: Cherniq]
|
|
Автор | dedoti (Нерегистриран) |
Публикувано | 24.01.08 11:32 |
|
Не се предполага да бачка, ако оператора не ви е дал администраторски права да виждате общата фактура на телефоните. Ходете до един представителен офис на оператора и нещата стават за 5 мин. Иначе не е много готино жена ти примерно да гледа колко време си говорил с любовницата - нали?
| |
Тема
|
Re: E-фактура не работи пълноценно?!
[re: Cherniq]
|
|
Автор | GG (Нерегистриран) |
Публикувано | 14.02.08 17:45 |
|
Става сравнително лесно трябва да отидеш в магазин и да заявиш, че ти си титуляр на сметката, попълваш една декларация, лична карта ала - бала и след това ще виждаш общата фактура , както и детайлната разпечатка на всички номера, които са в тая фактура.
| |
Тема
|
Re: E-фактура не работи пълноценно?!
[re: GG]
|
|
Автор |
obul (новак) |
Публикувано | 15.02.08 08:36 |
|
При положение че е в чужбина човека дали ще му е толкова лесно да отиде в магазин?
| |
Тема
|
Re: E-фактура не работи пълноценно?!
[re: obul]
|
|
Автор | GG (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.02.08 12:36 |
|
Да прочетох, че е в чужбина, но за съжаление, това е варианта: когато се върне в БГ да отиде в магазин на Глобул и за да може да ползва тази информация за в бъдеще.
| |
|
|
|
|