|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема
|
Globul Smart Group
|
|
Автор |
Cтaниcлaв! (шемет) |
Публикувано | 15.07.07 11:31 |
|
Вчера реших, че е крайно време да заговоря с приятелите си на някакви по-нормални тарифи и сключих договор с Глобул.
Разбира се, 100 минути и 3 номера не ми звучаха никак съблазнително, та реших да се пробвам за 1 година с 500 минути към 10 номера.
Отивам, сключвам договор. Госпожицата в офиса беше много любезна. Всичко попълнихме. Взех си картата и към вкъщи, където с детско нетърпение започнах да си правя групата. Спазвам всички инструкции. Предварително си бях разпечатал номерата, които щях да включвам. Точното гласово съобщение, което се чува от 123, не мога да цитирам, но става ясно, че мога да се обаждам на преференциални цени към приятелите си след 16 часа на същия ден, като съответно ще получа потвърждение за това със SMS.
Наблъсках 7 или 8 номера и съобщенията се заредиха. Брех, казвам си, каква организация, какво чудо. 2 от тези номера съм към чужбина - САЩ и Русия. Викам си, ами, те, съобщенията, пристигнаха. Значи вече мога да говоря. Предварително си знаех, че нямам право на 500 минути, защото сключвам договор малко преди 20-то число. Не съм прекалявал с разговорите. Звъннах до САЩ за не повече от 4-5 минути. Чух се с 2-3-ма от глобул, които предварително бях въвел в групата. Изпратих смс за music call на цена 1.80.Късно вечерта на 15-ти юли (след 02.00) реших да проверя какво става със сметката. Какво установих:
1. Сметката ми неясно как вече беше 5.01 лева Това при положение, че извън групата не съм се обаждал. И също така при положение, че съм получил смс, в който изрично става дума, че ОБАЖДАНИЯТА КЪМ ГРУПА ПРИЯТЕЛИ ВЕЧЕ Е НА ПРЕФЕРЕНЦИАЛНА ЦЕНА.
2. Според системата на Глобул аз не мога да получа информация за оставащите ми минути, понеже на това имали право абонатите с такива пакети Това не е болка за умиране, разбира се. Картата е нова. Сигурно е нормално. Ненормалното се случи после...
Когато се обаждам на 123 и искам да говоря с оператор. Едно момиче, да отбележа не много любезно (според Глобул разговорът ми е бил записан) започна с не много подходящ тон да ми обяснява, че разговорите към групата били активни след 16.00. Т.е. съвсем директно си го каза, че аз не слушам. Само че, аз не само чух това нещо, но и получих съобщение, в което ясно си пише, че вече мога да се обаждам към групата и да използвам тези 500 минути.
Сега какво излиза? Че вероятно нито мога да слушам, нито мога да чета? Преди малко път си проверих оставащите безплатни минути - хм, ами точно 500 на брой
Въпроси към хората, работещи за ГЛОБУЛ:
1. Какво излиза? Че всичко това, което наговорих (слава Богу не беше много), ще ми се отрази в сметката?
2. Означава ли това, че проблемите с Глобул започват? Все си мисля, че е некоректно да правиш клиента си на луд. Все пак на него дължиш благосъстоянието си.
| |
|
Имай малко търпение и си изчакай си първата разпечатка. Предполагам системата за показване на оставащите минути просто не сработва при първия период, когато не получаваш всичките 500 минути или пък до въпросния час 16:00. Ако в разпечатката са отчетени, това вече ще е проблем.
| |
|
Въпросът е след първата разпечатка какво и как ще доказвам и най-вече пред КОГО
Бог високо, Цар далеко, а за Арменския поп да не говорим.
| |
|
Заведи една жалба в техен магазин...опиши всичко изброено, часа на получаване на СМСите, часа на изходящите и си вземи входящия номер. И ако във фактурата не е оправено, това ти е доказателството.
Ако смяташ да стигнеш до съд, то завери жалбата при нотариус (3 лв. е)
Но аз също мисля, че тези суми ще се сторнират...така и не си доизпипаха докрай билинг-софта.
На мен по едно време ми остойностяваше няколко часа към номер, към който говорех неограничено безплатно; отчиташе ми стойност на разговори от пакета безпл. минути към останалия Гл (и не намаляваха минутите в пакета), но във фактурата всичко си беше ОК.
Даже в една фактура пишеше,ч е имам надвнесени 13 ст., но после се изясни откъде са
| |
|
ще дойда да се жалвам във варненския офис, щото всички беди от там идват
Хем ще обърнем по една кока-кола на Централна варненска гара
| |
|
Ми идвай...само не ме карай да те водя на плаж, че вече забравих къде е
Сериозно - засега това ти е единствения що годе законен и с някакъв шанс за ефективност начин. Само да ти кажа, че вече нямам човек в Гл, който да задвижи нещата отвътре...беше страшно щастлив от работата си за тях, но за програмист в Англия дават около 12 пъти повече .
И по този повод...Гл ми номер е сменен, онази служителска карта си я прибраха...така че ме търси на многото поредни осмици
| |
|
от тях жесток световъртеж получавам
| |
|
И аз сключих допговор преди няколко дена за Globul Smart Gorup. Абсолютно същата история. Говоря към номерата от групата, а има да плащам 3.02лв. Обадих се и ми казаха, че немогат да напоравят проверка, да съм изчакал фактурата. Съответно и аз си поличих потвърдителните SMS-и. Иначе намен ми казва автоматичния глас, че най късно до 10 часа ше са активни номерата, като ще получа потвърдителен SMS. Ще им вдигна голям скандал ако ми вземат дори и само 3лв неправомерно. Иначе няма смистъл да се правят заверки при нотариус за погрешно взети 3лв.
Всичко отдалечено от морето е провинция. Ъ. Хемингуей
| |
Тема
|
Re: Globul Smart Group
[re: Cтaниcлaв!]
|
|
Автор | Mидичkaтa (Нерегистриран) |
Публикувано | 16.07.07 04:38 |
|
ох отговора е елементарен това 5 и нещо ти е месечната такса излязла след 5 дневния период. Момичето и 16часа го остави.
Изчакай си разпечатката.
Аз като го включих още веднага вкарах 1 номер и започнах да къканижа без да съм получавала СМС и защото съм ги блокирала
| |
|
Ами, ще чакам.
Лошото сега е, че след като вече съм се регистрирал в , вече нямам право на хартиена фактура. Не че е голям пропуск, но понякога електронните фактура на Глобул доста се забавят.
Аз не смятам да драматизирам нещата около тези 5.01 лв, но определено няма да се оставя така. Да видим дали нещо ще променят..
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
|
|