|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема
|
Защо така?
|
|
Автор |
switchfoot (непознат
) |
Публикувано | 05.06.07 21:54 |
|
Здравейте драги съфорумци! Последно време няма нищо интересно в тази част на форума. И въпросът е: "защо така"? Едно от обясненията би могло да бъде свързано с изчезнал интерес към този мобилен оператор,с изгубено доворие. Искам да обърна внимание и на разпалените дискусии, с които преди година,а може и повече, се опитвахме да си изясним какво и кога точно е това най-добро. Вече този слоган не се коментира,а и някак от оператора не се заиграват достатъчно усърдно и умело с него из разните им там промоции, плакати и тн. Много актуална беше преди време и темата за преносимостта на номерата, за роуминга и тн. Доволни ли са вече юзърите в този форум или са по-скоро уморени и отегчени от чакане на промоции и четенето на звездичките в тях? Какво да очакваме от Глобул и ще буде ли то най-доброто?
| |
|
Глобул имаше две интересни за мен промоции:
- малкото географско атласче бе приятно за разлистване, ама след една подобна промоция на един друг оператор бе леко спорен избор
- виж футболната енциклопедия бе добро попадение
От известно време ми се набива нещо много интересно: повечето от известните ми ползувателите на Глобул са жени с интелектуални и хуманитарни професии, не свързани с бизнес и техника - например учители.
А жените май не са склонни да пишат в технически форуми.
| |
|
Според мен липсва служител на Глобул, който да "подгрява" интереса, а и да дава консултации от време на време. Нещо както motek за мтелския форум.
От друга страна смятам че клиентите на Глобул са относително по-доволни. Въпроси като " кога ще има два номера в една сим-карта" или "как да си проверя изговорените минути, без да се свързвам с оператор" са решени при Глобул.
Ако до преди година отговаряше на следващия ден в 50% от случаите, а в другите 50% изобщо не даваше отговор, беше по-удобно да задам въпрос във форума за да получа необходимата ми информация. Сега отговори на въпросите ми към Глобул се получават в рамките на час-два.
Разбира се и аз се надявам на нови, по-атрактивни промоции. След свръхуспешната 2006-та новата 2007-ма не започна съвсем добре, а и след 3 месеца ми изтича договора. Надявам се дотогава да излезе нещо по-добро.
| |
|
Ще се съглася с теб, че клиентите на Глобул са относително по-доволни, но пак по моя си начин. За мен това са хора, които искат просто да имат и ползват мобилен телефон - без да се напрягат по каква тарифа говорят и без да се интересуват от допълнителни екстри и услуги. Обикновено те не пътуват много и пребивават в ограничен географски район. И са (леко) консервативни.
Като всяко едно лично мнение горното е субективно и отразява моите виждания - които е съвсем нормално да са изцяло погрешни за някой друг.
Ролята на служителите на фирми щъкащи из форумите едва ли е регламентирана официално. В този смисъл техните задължения породени от лоялността към фирмата си са поскоро да насочат правилно питащите към мястото от където могат да получан официален и правилен отговор и да отговарят директно само в по-леките случаи.
Имаше май Глобулски аналог на motek тук (прякори не помня), ама сега или е в отпуск или е минал към някой друг оператор или в някой друг бранш.
И накрая: какво означава след 3 месеца ми изтича договора ?
В коя посога гледаш?
| |
|
Изтъркана плоча стана вече това с "кога ще дойде най доброто".
Глобул предлага достатъчно добри оферти и на договор и за предплатени програми, които дори М-Тел копира. Ако някой очаква Глобул да предложи програма при която ти подаряват SIM карта и скъп телефон и ти казват, че и месечна сметка няма да плащаш..., е няма как да стане.
Тука общо взето злорадстват само фанатични фенове на Вивател, да не цитирам никове.
| |
Тема
|
Re: Защо така?
[re: нaблюдaвaщ]
|
|
Автор | ce (Нерегистриран) |
Публикувано | 06.06.07 14:28 |
|
ами с някои от точките не съм съгласен от лична гледна точка :-)
пътувам само за удоволствие - събота и неделя, всяка година навъртам по 30000км с колата си от поне 10 години насам (вярно не всички в БГ), което е достатъчно, бил съм на почти всички задъдени места в БГ, т.е. глобул имат и пътуващи клиенти
имах мобилтел и сега глобул, според мена най-консервативните още се на мобилтел - поради сватбата си с телефона ...
| |
|
Тука общо взето злорадстват само фанатични фенове на Вивател
Общо взето си прав, вивателци се мъчат да примамят някой наивник за да има с кого да си говорят.
| |
|
(Клиентите на Глобул)... са (леко) консервативни.
А тези на Мтел са силно консервативни. Само си представи какво значи за една фирма да си смени номерата.
Ролята на служителите на фирми щъкащи из форумите едва ли е регламентирана официално.
Съгласен, но пък са полезни за посетителите на този форум.
И накрая: какво означава след 3 месеца ми изтича договора ?
В коя посога гледаш?
Имам договор с Глобул, изтича след 3 месеца. Засега не гледам в никаква посока, три месеца са много дълъг срок. Не съм чак толкова консервативен за да не си сменя и номера, и оператора, ако се появи нещо зашеметяващо от конкуренцията и ако хората с които говоря най-много направят подобна промяна. Засега съм доволен от Глобул, но вече има и по-изгодни оферти от тази на която съм в момента. Пък и телефона ми наближава втората си година, време е и за неговата смяна.
| |
Тема
|
Re: Защо са направили да е така
[re: switchfoot]
|
|
Автор | Cпokoйcтвиe (Нерегистриран) |
Публикувано | 06.06.07 18:22 |
|
Браво за темата, наистина се наблюдава липса на отрицателно отношение към Глобул за разлика от урагана от недоволни абонати /все още/ на Мтел. Абонат съм и на Мтел и на Глобул. Защо е така:
Глобул предлагат много ясни удобства на клиентите си - примери:
- лесна проверка на пакетите минути,
- услугата 2 войс номера в 1 сим карта и то включит. и за предплатена + абонамент сим карти,
- перфектно работещи онлайн услуги - изпращане на смс /разработени по- удобно от Мтелските, с повече опции и т.н./, ММС - липсва въобще при Мтел,
- открити и без уловки и капани договорни отношения с абонатите си /без Мтелските мръсни номера за автоматично продължаване ако не ги уведомиш предварително/
- точна и лесна за пресмятане отстъпка за редовните си абонати - 5% всеки месец от фактурата /пак ще сравня с Ментелци- пълна боза е Мтел клуб!!! - всеобщо мнение/
- актуална информация на сайта на Глобул за всичко ново и т.н.
- вижте портфолиото от предлагани и НАЛИЧНИ мобилни телефони предлагани от Глобул и ги сравнете с останалите - Вива са просто мн.зле интересно е сравнението и тук с Мтел - в пъти повече модели и разнообразие от най-нови модели във всеки БЦ на Глобул, във всеки град, точно обратното на Мтел, например модела МОТОРОЛА В6МАХХ
- самите БЦ-трове - влезте и сравнете, и броя на персонала и любезноста и времето за обслужване, и дори квадратурата и интериора, всичко е в плюс на Глобул.
- продуктите на Глобул са отлично презентирани в редица мощни търговски вериги, няма да ги изброявам, но и тук превъзходството е очевидно,
- при проблеми с покритието /техн.аварии/ се реагира светкавично /пак ще сравня с Мтел - там може и дни наред да няма резултат/,
- и в заключение ще кажа само, че забелязвам разлика и в промоциите - винаги последни по време и най-скъпи и с мн.уловки са Мтел
А бяха лидери някога, минало свършено време
Затова за мнозина в момента технологичен РЕАЛНО лидер е Глобул
пп
Не работя в Глобул, просто съм реалист.
| |
Тема
|
дане като оня в мтел
[re: cyg]
|
|
Автор | Mидичkaтa (Нерегистриран) |
Публикувано | 12.06.07 17:40 |
|
дето се гаври с инвалидите!
Няма що! И тука ли изкаш да вкараш такива идиоти?
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|