|
|
|
Тема
|
Глобул не спазва договора си - какво правим?
|
|
| Автор |
Juck (KomatoZDelusioИ) |
| Публикувано | 22.02.07 14:49 |
|
|
Едногошният ми договор с Глобул бе на път да изтече, когато сладкодумна операторка се свърза с мен, за да ми обясни какви са предимствата да поискам отново да подпиша договор с тях.
Дори ми направи среща за определен ден в един от центровете, на която не ме очакваха с ГОТОВИТЕ ЗА ПОДПИСВАНЕ ДОКУМЕНТИ. Може би е трябвало да бъде сигурна, че си е свършила добре работата?! Както и да - бях си зарязала си работата.. какво от това.
Бях решила да сменям абонаментния си план, така че след дълго чакане "адашката" [според баджа и] да излезе от вътрешното помещение, клечайки пред едно бюро, от другата страна на което седеше тя, започнах да попълвам документи и молби.
Според показаната ми таблица, преминавайки към новия договор, използвам пакетните 60 минути на Г60 + 20 допълнителни по програма "Лоялен клиент". Това беше и причината да не искам да премина на някоя от другите изгодни оферти на конкурентите им, защото мобилния телефон е основният начин за комуникация за мен в момента.
Клауза в договора гласеше каква неустойка дължа, ако бъде прекратен от моя страна или не си спазвам задълженията, а именно 100 лв. Никъде не пишеше какво се случва, ако те не спазят задълженията си.
Три месеца след това все още съм на Г30, няма и следа от договорените преференции, затова че съм се вързала с договор [нито 30+20, както трябваше да е по старата ми програма Г30, нито 60+20, както подадох молба да бъде]. Отделно от това ми спират телефона когато им скимне, та дори последния път получих съобщение за новоизла фактура повече от седмица преди да излезе и с това превишавах кредитния лимит. На точната дата отново ме информираха за нова фактура.
Няма да претендирам и за обещетяване на загубите, които претърпях следствие от непредсказуемите спирания на телефона ми - дали когато съм била на планина, в болница, организатор на мащабно събитие, без да мога да се свържа с никого..
Искам да знам само как мога да разваля договора и да спра отношенията си с тях, за да избегна подобни инциденти за в бъдеще, при условие, че не получавам договорените услуги и де факто са ме излъгали?
I like U...I shall kill U last
| |
|
Тема
|
Re: Глобул не спазва договора си - какво правим?
[re: Juck]
|
|
| Автор |
little_android (androida) |
| Публикувано | 22.02.07 15:35 |
|
|
ами трябвало е да гледаш какво подписваш. И да настояваш за тази неустойка, ако те не изпълнят договора си. А ти защо чак сега (3месеца след подновяването му) се сещаш за тия неща. Аз ако бях - още на първата ми фактура щях да пиша жалби.
Другото което можеш да направиш е да напишеш жалба с копие до КРС и/или Комисията за Защита на Потребителя. Като в нея изтъкнеш че си претърпяла загуби (или пропуснати ползи).
По принцип мисля, че в общите условия има някакви клаузи за тези неща.
| |
|
Тема
|
Re: Глобул не спазва договора си - какво правим?
[re: little_android]
|
|
| Автор |
Juck (KomatoZDelusioИ) |
| Публикувано | 22.02.07 17:35 |
|
|
Защото не съм получила нито една фактура от момента на подписване до сега [предполагам, че ми ги взимат пощенската кутия], автоматичния сервиз за отчитане на изпозлвани минути не работеше два месеца, а с оператор е апълно невъзможно да се свържа.
Благодаря за съвета!
I like U...I shall kill U last
| |
|
Тема
|
Re: Глобул не спазва договора си - какво правим?
[re: Juck]
|
|
| Автор |
little_android (androida) |
| Публикувано | 22.02.07 17:38 |
|
|
като не си получила нито една фактура, нали в интернета я има. Разпечатай си я от там. Само недей да казваш че нямаш и интернет връзка.
| |
|
Тема
|
Re: Глобул не спазва договора си - какво правим?
[re: little_android]
|
|
| Автор | misho (Нерегистриран) |
| Публикувано | 23.02.07 12:59 |
|
|
това дали някой има или не интернет връзка не извинява глобул!!! пак е неизпълнение на задължения по договор. може да не искам да си харча тонера на принтера!!!
| |
|
Тема
|
Re: Глобул не спазва договора си - какво правим?
[re: misho]
|
|
| Автор |
little_android (androida) |
| Публикувано | 23.02.07 13:11 |
|
|
аз съм 1000 % сигурен, че глобул са изпратели фактурата. Аз бях на глобул 5 години и за периода няма нито една не получена фактура. Случвало се е макс. 10 пъти фактурата да закъснее - я по вина на глобул, я по вина на куриерите (или пощите), но само толкоз.
може да не искам да си харча тонера на принтера!!!
И за това има разрешение. Нали във всеки офис на Глобул има интернет. Като реши да пусне жалба, отива в офиса със жалбата и казва - тъй като аз не съм получила фактура искам да ми искарате подробната разпечатка, за да мога да я приложа към жалбата. И въпроса е уреден.Редактирано от little_android на 23.02.07 13:16.
| |
|
Тема
|
Re: Глобул не спазва договора си - какво правим?
[re: Juck]
|
|
| Автор | дичo (Нерегистриран) |
| Публикувано | 23.02.07 15:32 |
|
|
Съд и то на международно ниво! Да им вземат лиценза и да видим после кво ще стане
| |
|
Тема
|
Re: Глобул не спазва договора си - какво правим?
[re: Juck]
|
|
| Автор | AZ (Нерегистриран) |
| Публикувано | 16.03.07 15:01 |
|
|
и аз имах проблем преди време с моята фактура и ми беше станало много тъпо защото съм им абонат от доста време и винаги ги бях харесвала
не успях да се свържа с оператор, разбира се
но намерих един мейл - customercare@globul.bg, където си написах болката и те взеха че ми отговориха и даже ми ибясниха къде и какво не съм разбрала
така че според мен им пиши на хората, може някакво недоразумение да се е получило
| |
|
|
|
|