|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
Получих последната си фактура за периода 15.11.05-14.12.05год. В извлечението към нея е записано пакет 34 минути, потребление 19 минути, остатък 10 минути. Реалният остатък, погледнато математически е 15 минути,а не 10. Абонат съм на програма Глобул 10, като след подписването на нов едногодишен договор ми бяха дадени допълнително по още 10 минути.
При направена справка с оператор на Глобул, на който пожелах през новата година Глобул да нямат проблеми и да не ме карат да чакам 5 минути,докато се свържа с оператор, ми бе отговорено, да съм благодарен, че съм чакал 5 минути, а не 30 минути. На питането ми защо са ми намалили остатъка от минутите в подробната разпечатка към фактурата ми, операторът не можа да ми обясни и ме насочи в магазин на Космоте.
В магазина в града,където живея ме помолиха да изчакам 24 часа, за да направят справка, тъй като и за тях бе необяснима ситуацията. След като отидох отново в магазина, ми казаха,че не знаят защо се е получило така.
Наистина 5 минути не са кой знае колко, но съм решил да си търся правата. Подадох жалба до Глобул, питането ми е кои други институции имат отношение към нарушените права на потребителите, освен Комисията за защита на потребителите, за да подам жалба и до тях?
Редактирано от CЛЪHЧOГЛEД/onemanshow/ на 06.01.07 14:22.
| |
|
Комисия за регулиране на съобщенията (КРС).
| |
|
охо средното звено в историята глобУл даде фираимах някакви надежди за тях,ама всеки ден и те се изпаряват
| |
|
Не изговорените минути се прехвърлят за следващия месец, като броя на прехвърлените минути не може да надхвърля броя на минутите в плана. Тоест нищо, че си имал останали 15 мин., те ти прехвърлят само 10 мин. от неизговорените за следвъщия месец, тъй като плана ти е с 10 включени минути.
| |
Тема
|
Re: Нарушиха правата ми и не знаят защо?
[re: SaMsUnG_FeN]
|
|
Автор | a (Нерегистриран) |
Публикувано | 06.01.07 22:15 |
|
всичко е наред.вместо да бързаш със заключенията направи си труда да провериш как стоят нещатата.както при глобул така и при мтел на терифите, при които прехвърлят минути за следващият месец не прехвърлят повече, отколкото е пакета.тоест човека има 10 минути на месец, и ако му се натрупат не може да му прехвърлят повече от 10 (тоест колкото му е пакета).аз съм с 30 минути и се е случвало, когато съм бил за дълго в чужбина да ми останат примерно 40 минути и ми прехвърлят 30 от тези 40 и следващият месец (зедно с новите 30) имам общо 60.предполагам че и при вивател е така.
| |
Тема
|
Re: Нарушиха правата ми и не знаят защо?
[re: ohluva]
|
|
Автор |
cтpaннa птицa (без крила) |
Публикувано | 07.01.07 00:01 |
|
Той е на Globul 10+10 и пакета му реално е 20 минути на месец. Не съм много сигурен, но дали прага в такъв случай не е 20 минути.
| |
Тема
|
Re: Нарушиха правата ми и не знаят защо?
[re: a]
|
|
Автор |
SaMsUnG_FeN () |
Публикувано | 07.01.07 01:04 |
|
Благодаря отново за подробното обяснение,но нали съм си прост,трябваше да се намери някои да ме образовакакто и да е,аз глобУлите си ги уважавам,все пак направиха тук таме нещо да закърпят абонатите.
| |
|
Значи от отдела за обслужване на клиенти и от магазина на Глобул ми обясниха,че в моя случай пакета ми е реално Глобул 10+10, което значи,че за следващия месец не могат да се прехвърлят повече от 20 минути. То е и логично, защото ако ми бяха само 10 минутите за прехвърляне, нямаше как да имам пакет от 35 минути.
| |
|
Готово- вече подготвих и написах жалбите- до "Глобул" на хартиен и електронен носител, до Комисията за регулиране на съобщенията и до Комисията за защита на потребителите.
Ще ви държа в течение за движението по институциите!
| |
Тема
|
Re: Нарушиха правата ми и не знаят защо?
[re: cтpaннa птицa]
|
|
Автор | lB (Нерегистриран) |
Публикувано | 08.01.07 09:45 |
|
Хора, научете се да си четете договорите преди да ги подписвате.
10 минути се прехвърлят максимум в този случай, а вероятно е имало грешка и са прехвърлили 15 предишния месец.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|