Пращам ви писмото, което написах на Централния офис на Германос, защото както по-долу сум написала не смятам, че фирма с такава репутация може да се отнася по такъв начин със своите клиенти!
Здравейте, пиша ви това писмо, защото смятам, че Вашите служители се отнесоха некоректно с мен, което аз смятам за недупостимо.
Ето какво се случи. Притежавам телефон Samsung Е 730 закупен от вашия магазин преди 11 месеца, след време той започна да губи обхват и тъй като е в гаранция аз го занесох във вашия магазин в гр. Бургас ( на ул. Александровска) за да уточнят уточнена повредата, тогава те ми казаха, че проблема е в батерията и тя ми беше сменена (поне така пишеш в гаранционната карта) за известно време той беше сравнително добре (поне можеше да се използва)но след време се появиха още по-сериозни проблеми, тогава го занесох пак в магазина и им казах, че се губи обхвата и че се самоизключваше и на няколко пъти блокира, понякога не можех да чуя човека отсреща или той не можеше да чуе мен затова го занесох пак в магазина, това стана на 06.10.2006г. след няколко дена ми беше върнат като ми беше съобще съобщено, че е направен SW upgrade и е тестван 4 дни, като не са наблюдавани дефекти. Но при мен проблема с обхвата си оставаше, освен това блокираше на няколко пъти, което се изразяваше в това, че при входящо повикване, нито можех да го приема, нито можех да го откажа и единствения начин беше да сваля батерията. При входящите повиквания многократно ми се разпадаше връзката а дисплея показваше, че няма никакъв обхват. Тогава аз го занесох за трети път в магазина и там Вашите служители пред мен констатираха повредата и беше за пореден път изпратен в Централния сервиз в София, като ми беше съобщено от Вашите служители, че ако не бъде поправен, ще бъде заменен с друг телефон от същия модел. Защото при констатиране на една и съща повреда три пъти, политиката на Вашата компания е да бъде заменен. Днес отидох да проверя какво е станало с телефона, защото до този момент вече две седмици не бях получила отговор и ми беше съобщено, че не е констатирана повреда на телефона и да не бъде даван по-вече на сервиз! Телефона ми е бил приет в ЦС на 01.11.2006 и върнат от там на 06.11.2006, като от там (ЦС) пише :”Апаратът за трети път постъпва в ЦС без да е констатиран проблем по време на функционален тест, моля да не се изпраща по-вече!!! Евентуален проблем със SIM на клиента” (Не знам за техническите умения на вашите служители (в, които аз много се съмнявам), но мисля че е редно да знаят елементарен Български език, защотото аз не съм чувала за „!!!” в нашата граматика) Аз помолих вашата служителка да се опита да проведе разговор по моя телефон и след като тя сложи в телефона ми своя сим карта и го включи, той показа, че има обхват, след това тя набра номера си от служебния си телефон и обхвата отново падна. Аз я попитах как е възможно да ми връщат телефон с очевиден проблем, който Вашата служителка и нейната колежка лично констатираха пред мен, аз ги попитах какво трябва да правя сега и, че възнамерявам да си търся правата по друг път, тогава те ми отговориха, че това е мое право. Аз не смятам, че една от най-големите фирми за мобилни телефони може да се отнася така с клиентите си още по-вече, че аз съм много зает човек и нямам нито времето, нито желанието да Ви оставям работещи телефони за ремонт! За съжаление аз имах много голямо доверие на Вашата компания, но Вашето отношение ме разочарова силно и мога да ви кажа, че Вие загубихте ваш верен клиент. Тъй като според мен отношението на служителите ви в ЦС е недопустимо, аз ще пратя това съобщение и във форума на dir.bg защото според мен в държава, която е пред прага на европейския съюз да се отнасят така със своите клиенти по такъв начин е най-малкото недопустимо. надявам се да вземете необходимите мерки, за да запазите своите клиенти и да продължавате да се развивате напред!
С Уважение:
Мария Димова
|