Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 13:23 06.05.24 
Мобилни оператори
   >> Глобул
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | (покажи всички)
Тема Помогнете ми със съвет, проблем с Глобулнови  
Автор Бepeзka! ()
Публикувано11.08.06 19:57



Бях абонат на Глобул. Договорът ми с тях изтче в края на юни. Малко преди това ми откраднаха телефона. Аз ги предупредих за това, спряха го, но продължават и до сега да пристигат сметки за по 11.5 всеки месец. Това е абонаментнтата такса, която продължавам да им дължа, защото, видите ли не съм казала изрично, че се отказвам и те ми продължили договора автоматично. Нищо, че картата е открадната и те добре го знаят. Дори ми записаха новия номер на Вивател. А сега не съм можела да прекратя договора преди да заплатя двете (до тук) месечни такси, които са ми начислили!!! Идиоти! И ще продължават всеки месец да ми пращат нови сметки!!! Казах им, че нямам никакво намерение да им плащам! Помогнете ми със съвет - какво да правя. Какво могат да ми направят? Опасявам се, че ще чакат да се натрупа сума от 100 лева и ще почнат да ме съдят

А дори не са ме предупредили, че ще ми продължат договора автоматично!!! Когато отидох да искам да спрат глобулския ми номер, казах, че минавам към Вивател, тогава служителите сливи ли имаха в устата да ми кажат, че трябваа да подам специална молба, за да се счита договорът за прекратен? Защото според мен всеки ЕДНОГОДИШЕН договор изтича след една година!
Струва ми се, че е много нечестно това, което правят!
Най-малкото трябваше писмено да ме предупредят, че договорът се продължава автоматично.

Това е някакъв капан! Много се съмнявам, че съм единствената патка попаднала в него. Ако и други са преживели това, моля кажете ми как могат да се развият нещата?



Тема Re: Помогнете ми със съвет, проблем с Глобулнови [re: Бepeзka!]  
Автор Nistel (Red Devil)
Публикувано11.08.06 20:05



Ами както сама казваш това е капан и ти си попаднала в него.Това,че го пише в договора и ти не си го прочела не те оправдава,но друг е въпроса,че самия договор бъка от уловки и ти реално неможеш да оспориш нищо - или подписваш или не.

Според мен плати си тези две такси и забрави за случая .. явно колкото по-големи и силни стават някои фирми толкова и по-некоректно се държат.

-=MaHLaN=-


Тема Re: Помогнете ми със съвет, проблем с Глобулнови [re: Nistel]  
АвторMoбилeн (Нерегистриран)
Публикувано11.08.06 22:36



Березка,

Мога да те уверя, че това не е капан. Аз бях един от първите служители на Мобиком и досега съм в бранша. Нещата опират до непрофесионалност на ниво конкретен служител. Вярваш или не, политиката на операторите не е да изиграят клиентите си по такъв груб начин (рекламно-маркетинговите въдички са законно средство). Като пример ще ти дам факта, че спирането на една станция през деня дори за 5 минути, за да се направи ремонт, се разрешава изключително рядко и на радиоекипите се налага да остават в командировка за следващата сутрин, за да изпълнят задачата си в най-ранния възможен час.

Ще се опитам да ти помогна като поразпитам на съответното ниво в Глобул.

Nistel е прав, че трябва да се четат договорите, но мисля, че ти като клиент имаш пълно право, ако е вярно (а аз ти вярвам), че обслужилите те служители на Глобул не са подходили професионално, като не са ти дали изчерпателна информаци (особено, когато си стресирана от самата кражба).
Ако не успея да направя нещо (при всички случаи ще пусна пост), остава да последваш съвета на Nistel. Ако оставиш сметката да се трупа, може да се стигне наистина до съдебно събиране на дълга, не защото Глобул ще преследва точно теб, а защото дълговете (голяма част от тях напълно реални) към Глобул се измерват в много хиляди, а завърти ли се машинката, тя кара наред.



Тема Re: Помогнете ми със съвет, проблем с Глобулнови [re: Nistel]  
Автор pegasO7 (:))
Публикувано11.08.06 22:38



Колкото и да не ми се иска да го кажа Глобул са в правото си този път.... Подписан едногодишен договор след изтичането на 1 година се продължава по подразбиране, тъй като абоната не е посочил че се отказва от услугата, в резултат на което оператора смята че абоната желае да продължи да ползва услугите му! А ако самия абонат желае да се откаже от услугите, то трябва да предупреди писмено опрератора и това си е напълно логично.....не знам защо се учудваш!
Плати си сметките за да си спокойна и ползвай с усмивка услугите на Вивател



Редактирано от pegasO7 на 11.08.06 22:41.



Тема Re: Помогнете ми със съвет, проблем с Глобулнови [re: Бepeзka!]  
Автор chechoМодератор (непознат )
Публикувано12.08.06 09:25



Кражбата на телефон е ежедневие и не е никакъв повод мобилният оператор да счита, че ползването на услугите му трябва да е прекратено. Ти е трябвало да отидеш в офис на оператора и да си заявиш картата за открадната, като срещу ниска сума щеше да получиш карта със същия номер за договорът, който ползваш в момента. След като такава информация към оператора не е постъпила, е абсолютно нормално да се счита, че взаимоотношенията се продължават по утвърдения в писмен вид между страните ред. "Откраднаха ми телефона" по никакъв начин не касае Глобул като страна по договора.



Тема Re: Помогнете ми със съвет, проблем с Глобулнови [re: Бepeзka!]  
АвторГлoбyлиcт (Нерегистриран)
Публикувано12.08.06 10:24



Решавам внезапно от ваучери да мина на такса и влизам в магазина на Глобул," Добър ден желая да премина на такса и да си запазя номера?"
Любезен служител ми казва:" Точно навреме идваш, имаме нова оферта. Нищо не заплащаш и ти даваме нова карта с твоя номер и първите три месеца плащаш таксата на половин цена и говориш100 безплатни минути в месеца с група от 3 ма приятели! Това само за наши хора, обаче"
Аз не мога да повярвам на новата оферта създадена точно за мен и питам:" Днес е 25 число на месеца, вав вашата оферта за календарен месец ли става дума или от дата до дата, това с намалението и безплатните минути, та да заапочна от 1во число ако е така?"
Перфектно ме смотват и ми обясняват като на прост човек че условията са от дата до дата, а не на календарен месец. Викам си , егаси кефската оферта и ги питам къде е уловката на това нещо и пак ме смотват с велики завъртявания, което още повече ме кара да се усъмнявам и едновремено да ме гризе съвеста , че съм лош и неблагодарен човек.
Дотук добре, нататък.
На 1ва дата следващият месец получавам фактура в която е описано че месеца е изтекъл и дължа пари и за пресрочени минути от безплатния стоминутов пакета и за таксата. В разпечатката разговорите за безплатните минути са само 15 и не превишават 100.
Любезният служител ми отговаря да не се притеснявам, това било защото тези минути били разпределени за един цял месец, а за 5те дни в месеца в които съм ползвал услугата не ми се полагало 100 минути, а по- малко????
Да де, ама в тези 5 дена аз си плащам цялата месечна такса, а не по логиката на разпределението по дни??? Казаха ми че тези пари от таксата щели да ми ги върнат на края на годината, а аз питам не може ли тогава с тях да си платя пресрочените уж минути....и такааааа.
Вече се оказа, че в тази оферта на Глобул-Смарт , аз съм имал право на закупуването с остъпка на телефон, ама нали съм смотан съм подписал договора и вече върви доказвай че нямам сестра.
Сега съм в новия месец но не смея да си говоря безплаатните минути за да не би да се окаже при следващата фактура, че пак може би съм тъп и не съм разбрал нещо, страхотна оферта.
Сега много ми се иска да си запазя номера и да се върна на ваучер и въобще да изчезна от тези Глобул заради онези в офиса и се чудя това политика на фирмата ли е или тактика на служителите и или е едно и също нещо.
Кажете моля, по опитните и изпатили, как трябва да постъпя в случая, според вас?



Тема Re: Помогнете ми със съвет, проблем с Глобулнови [re: Глoбyлиcт]  
Автор:) (Нерегистриран)
Публикувано12.08.06 11:07



Тук вече наистина е трябвало да ти дадът по-пълна информация относно отчитането на фактурите. Всичко е много коректно, но трябва да ти се обяни свясно.


След като ти се активира номера, на първото най-близко кратно на 5 число (1,5,10 и т.н.) ти излиза фактура. В тази фактура имадве такси. Една малка такса - от датата на активиране на картата до датата на фактурата и една пълна такса, която се предплаща от датата на фактуриране до същата дата следващия месец.
пример: активират ти картата на 2.07, на 05.07 има фактура. - имаш такса (малка) от 02.07 ди 05.07 и една пълна такса от 05.07 до 05.08

съответно от 02.07 до 05.07 имаш и частичен пакет минути :)


проможията в пълната си сила влиза от 05.07 ..........


не се притисняай говори като на свое :)





Тема Re: Помогнете ми със съвет, проблем с Глобулнови [re: Глoбyлиcт]  
Автор kapincho (непознат)
Публикувано12.08.06 11:38



Случаят ти е подобен на Березка.

Пак повтарям, няма политика на операторите да изиграят на дребно всеки клиент. От вашиге случаи, както сте се убедили те печелят дребни стотинки, а рискуват (много сериозно) да загубят клиент и неговите приятели, с които той ще сподели и поначерни допълнително опита си.

Проблемът е в компетентостта и зрелостта на всеки отделен служител. Има прекрасни момичета и момчета в магазините, които с желание обясняват на клиента всичко, което може да му е от полза. Има и такива, които поназубрят няколко параметъра на телефоните/услугите и мислят, че ако не единствената, то основната им задача е да накарат клиента да подпише. Оттам нататък, те нямат грижи. Ако ги поразпиташ по-дълбоко, започват да се усукват и често се обръщат към по-компетентен колега за помощ. За съжаление, продавач/консултант не е мечтания връх в кариерата на тези момчета и момичета, а компетентността иска време.

Съвет - ПИТАЙТЕ, ПИТАЙТЕ и пак ПИТАЙТЕ. Ако ви отговарят със заучени фрази (личи си по скоростта на изстрелване и шаблонния текст, който винаги е "в услуга на клиента"), задайте същия въпрос отново, като промените малко посоката. В промоциите винаги има "уловка". Операторът не е благотворително дружество. Настоявайте да ви се обясни защо точно е направена тази отстъпка и как операторът ще си обезпечи печалбата. Може и да поизнервите някой консултант, но ако е добър, той/тя ще се справи. Ако не, значи не е заслужил да ви пише на тефтера си. Парите са ваши и нервите се ваши. Изборът на оператор трябва да се заслужи от оператора. Ако видите, че в конкретен магазин не можете да получите достатъчно информация, идете в друг.
Ако вие сами не се постараета да получите това което ви се полага, ще продължавате да прескачате от опретаор на оператор, а разликата, повярвайте ми, не е голяма.



Тема Re: Помогнете ми със съвет, проблем с Глобулнови [re: Moбилeн]  
Автор Бepeзka! ()
Публикувано12.08.06 12:19



Много благодаря за разбирането

.
Съгласна съм, че тук става въпрос за лош професионализъм. Та аз изрично казах на служителките, че минавам към Вивател и че повече няма да ползвам услугите на Глобул. Но тогава оставаха 3 седмици до изтичането на договора. Просто трябваше някой да ми каже, че искат ПИСМЕНО да се откажа. Просто трябваше да ми кажат...

Сега наистина вече никога няма да стана отново техен абонат, защото се чувствам изиграна.



Тема Re: Помогнете ми със съвет, проблем с Глобулнови [re: checho]  
Автор Бepeзka! ()
Публикувано12.08.06 12:39



Ми аз ходих в офиса, казах им аз кражбата и казах, че занапред ще ползвам услугите на друг мобилен оператор. Грешката ми в случая, че го казах устно и сега нищо не мога да докажа. Никой не ми каза, че трябва да го напиша.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.