|
Тема
|
Спиране на телефон
|
|
Автор |
4fun (Гъзар) |
Публикувано | 16.01.06 09:29 |
|
Имам следния проблем искам да си спра телефона, който е инвалиден на абонамент, но не е на мое име. Обаждам се да ми го спрат и те ми казват да отиде собственика, но той пък не е в България. Решавам, че ще кажа че е загубен и ще им кажа да го спрат. Речено-сторено обаждам се искат ми ЕГН на собственика, обаждам се в чужбина взимам го и им го казвам след което те решават, че им трябва и номер на лична карта, същата процедура и им казвам и този номер и ми спират изходящите разговори. И се оказва че единствения начин да го спрат е ако не го платя 2-3 месеца. Според вас кога ще го спрат този телефон или ще со го оставят да се трупат по 15лв на месец абонамент докато собственика се върне т.е. 2години?
| |
Тема
|
Re: Спиране на телефон
[re: 4fun]
|
|
Автор |
lchO (Дребен) |
Публикувано | 16.01.06 09:56 |
|
Имах почти същата ситуация. Само дето титуляра си беше тук де.. Но тези "умници" в БЦ на Глобул са способни да те накарат да им извиеш врата на всички до един. Какво ли не ми наприказваха и накрая казаха, че след като сега изключвам, ако по-натам по някое време искам отново да стана абонат на Глобул (с друг номер и карта естествено - текущия беше деактивиран) трябвало да платя 50лв. По-интересно нещо не бях чувал Както и да е казах им, че не искам да имам нищо общо с тях повече и в крайна сметка спряха картата някак си. Да уточня, че договора беше безсрочен и просто трябваше да се внесе новото решение от ТЕЛК, но на мен ми писна и работата приключи.
| |
|
|
|
|