|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема
|
Germanos Клиенти?
|
|
Автор | HEPOH (Нерегистриран) |
Публикувано | 14.05.05 16:13 |
|
Значи днес си купих телефон от Германос! Гокляма грешка беше!
Исках да го взема на лизинг, като погледнах схемата за изплащане много ми хареса! Дадох данните, които бяха нобходими и малко по-късно казаха, че съм одобрен! И отивам да си взема телефона и почват проблемите!
1. Оказа се, че лизинговата схема, която е написана пред телефона е била "стара" и по новата схема е трябвало да платя с 20 лв по-вече!!! Искам да поопитам така си се "набират" нови клиенти, као се лъжат!
2. Германос предлага лизингови сметки към БРС и ОББ, не знайно защо на мен са ми пуснали само зза ОББ, при условие, че аз им казах, че искам да е към Евролайн! (Там таксата за издаване е след 6-тия месец, ан а обб се оказа, че трябва да платя и такса издаване (още в началото а и годишна такса) Така ми се слагат още 25 лв. към цената на телефона! Тогва аз им казах защо ме са ми го дали към евролайн, там нали няма такса, а един от продавачите застана срещу мен и започна да ми вика! Че и там имало такса!!! Аз работя в центъра, кол центъра, който ги обслужва и много добре съм запознат с условиятя!!! Тогава му казах, че съм се обадил и съм питал а продавача започна да ми вика още по-силно, че тези карти са били толкова измислени! И, че ако той се обади на един телефон, щели да му кажат съвсем друго! Аз му казахй ,нека да звънне а той ми каза : "НЕ ИСКАМ!!!" (съжелявам за главнитве букви, ама ако можеше щеше да ми се изпюе в лицето!)
Искам да ви попитам така ли германос обслужва клиентите, вярно е, че сънм в малък град (Враца) Но и тук знам, че клиента има право да получи необходимата му информация!!! Във фирмата в която аз работя, ако се отнеса така с клиент на следващия ден ще трябва да си търса нова работа, а в Германос как е!?
| |
Тема
|
Re: Germanos Клиенти?
[re: HEPOH]
|
|
Автор | 123 (Нерегистриран) |
Публикувано | 14.05.05 17:16 |
|
Не си първия нито ще си последния. Обслужването в Германос е под всякакво ниво. Отношението на продавачите е възмутително. И не само във Враца, на мен ми се случи така, че бях в Пловдив и трябваше спешно да си спра картата към Глобул, влизам в Германос и моля най учтиво момичето със синя ризка да ми каже сметката и след това да попълня молба за спиране на СИМ картата. Какво мислите се случи - оная отсреща като се озъби аз направо онемах -- сметката съм си бил могъл сам да я видя чрез СМС и какво сега съм я занимавал нея, а за спирането сега не могла изобщо да се занимава с това защото имали друга работа. Е това ако му викате вежливо отношение - от тогава избягвам тази верига магазини. Та тогава излязох от Германос и влязох в съседния Офис уан суперстор - там ме обслужиха най - вежливо. Та такива работи, имал съм не много приятни моменти и в София , Германос - един продавач толкова настойчива ме убеждаваше да си взема някакъв Бикънект пакет за активиране че направо окончателно ми се отщя да влизам в тази верига магазини!
| |
Тема
|
Re: Germanos Клиенти?
[re: 123]
|
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
Публикувано | 14.05.05 19:26 |
|
И вие двамата, естествено, като съвестни членове на формиращото се в Бг гражданско общество погледнахте телефона на управителя на съответния магазин на входната врата, обадихте му/й се и му/й описахте случките с имената на съответните служители, дето са на баджове на гърдите им.
Нали?
| |
Тема
|
Re: Germanos Клиенти?
[re: Cтepн™]
|
|
Автор | 123 (Нерегистриран) |
Публикувано | 14.05.05 19:58 |
|
Не не се обадих на управителя на Германос в Пловдив защо пътувах, просто сега съм на МТел и нямам подобни проблеми, така че ...... то си е за тяхна сметка, като се отнасят така с клиентите си те губят, не аз!
| |
|
бъш на място :)
Имаш една бира от мен, ако се видим някогиш и ако ми припомниш случая :)
Bеer? Mоre?
| |
|
Те първа ще разбереш какъв и как ти го втъкват - и понеже не си искал да ти го втъкнат - няма да ти харса.
Повярвай ми.
И с тях съм се псувал - както и с данайците де.
Bеer? Mоre?
| |
Тема
|
Re: А и ти губиш
[re: bira_more]
|
|
Автор | 123 (Нерегистриран) |
Публикувано | 14.05.05 20:05 |
|
Тази случка не беше скоро /с Германос/. От доста време съм вече на МТел и съм много доволен от обслужването, винаги са били на ниво /поне това при мен мога със сигурност да твърдя/
| |
Тема
|
относно лизинга
[re: HEPOH]
|
|
Автор |
Диaн (uguoT) |
Публикувано | 15.05.05 07:37 |
|
Относно лизинга добре че си се усетил на време - в интерес на истината зад повечето примамливи лизингови схеми където "оскъпяването" е много ниско се оказва че има някаква друга уловка - я ще бъде такса за отпускане на кредит-а, я някаква застраховка, я такса за издаване на картата и последващото и обслужване (имаше една таква история с 25 кинти издаване на картата и по още 5 на месец за обслужване на кредита освен лихвите) а най-наглото беше когато ми казаха че имало такса за обработка на документите?? която беше към 80 лева и предвидливо я бяха покрили докато не попитах как тези 800 лева при тази лихва нещо повечко трябва да връщам е тогава с малко хъмкане ми обясниха че имало таква такса а иначе всичко беше много добре измислено "6 месеца по еди-колко си лева + първоначална внооска" ама това 6 месеца по нещо беше точно цената със лихвите а първоначалната вноска било за обработка на документи!!!!
Така че не псувай Германос просто те не са виновни а това че ти не си се запознал със лизинговите условия на конкрената банка/фирма те са виновни само в частта че не са уважили правото ти на избор което не е малко. А колкото до това че са се държали грубо - познавам поне 3-ма които разиграват този театър с "купуването на телефон на изплащане" и само вдигат скандали - така че ако преди теб е минал някой такъв и хората са били доста изнервени.
"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате"
| |
Тема
|
аз съм възмутена
[re: HEPOH]
|
|
Автор | Mapия (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.05.05 14:58 |
|
Ако е било възможно да те обслужат по-качествено защо не са го направили?
всъшност оплачи се директно на централата, защото те са на принципа на фрайчайзинг. И ако в някой магазин си позволяват да обслужват толкова некачествено би трбвало да го изключат от фанчайзингът!
| |
Тема
|
Re: аз съм възмутена
[re: Mapия]
|
|
Автор | HEPOH (Нерегистриран) |
Публикувано | 16.05.05 11:47 |
|
Значи не мисля, че ако се бях обадил на телефонйа на оправитела, нещата щяха да са по-различни! Аз направих друго пуснах това съобщение тук и написах и писмо на германос! Така мисля, че имаше по-силкен ефект!
Сега за лизинга, мисля че след като те предлагат някакви лкизингови схеми, трябва да са напълно запознати с условията! До най-малката подробност! А човекът, дето ме "обслужваше" ми каза, че те не са банка а магтазин за телефони! Тогава да не продават на лизинг! Като не са запознати с условията!
А колкото до факта, че е бил изнервен...Няма право да се изнервя на клиенти! Мен не ме интересува колко хора преди мен са го изнервили, аз отивам там с цел да гупувам, ако отивам като психолог, нека тъогава да ми вика, но аз не зъм такъв, следователно проблемите са си за него, след като не може да се справя с напрежението, защо въобще се е захванал!
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
|
|