Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 19:11 15.07.25 
Игри
   >> Геймъри
Всички теми Следваща тема *Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Caesar 3, HELP!!!  
Автор sarafova (търсеща работа)
Публикувано16.06.01 13:51

Сигурна съм, че тук има хора, които дълго са играли тази игра - аз съм начинаеща и имаща нужда от помощ.
Искам да попитам по-съобразителните от мен, които не се съмнявам са много, откъде да слагам такса или данък? Говори се, че имало такова нещо, обаче така и не го намерих
Моля да ме осведомите, защото играта ми е интересна, а така, без пари, не става

Благодаря Ви предварително!

"Тя се двоуми, тя се колебае
Казано с две думи - Жена е!"

Расин

Тема Re: Caesar 3, HELP!!!нови [re: sarafova]  
АвторLa Hire (Нерегистриран)
Публикувано16.06.01 15:23

Abe mai trqbwa6e da se postroi forum.Samo 4e danyci i taksi 6te pla6tat samo bogatite ky6ti (insuli i grand casa.)Ot palatki i podobni nqma da widi6 pari.Osnownata caka e tygowiqta.Otwarai centrowe sys wsi4ki gradowe i tyrguwai (samo ne wnasqi stoki za6toto 6te se raziri6.A i kato tyrguwa6 winagi slagai stoki za prodajba s edna po malko otkolkoto ima6 ina4e ne stawa.Uspeh...

Тема Re: Caesar 3, HELP!!!нови [re: La Hire]  
Автор Alex ll (непознат )
Публикувано17.06.01 09:34

Iznasiaj predimno oryjie, a danycite ne gi pipaj mnogo, 4e 6te wdignat bunt kretenite, i togava krai :-))
Danycite triabva da sa kolkoto tezi v Rome ( ili -1) , ina4e nqma da idvat i hora .

Тема Re: Caesar 3, HELP!!!нови [re: Alex ll]  
Автор deckoff (непознат)
Публикувано19.06.01 02:08

Тази опция е достъпна след 2 ( мисля ) мисия .