Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 00:22 21.10.25 
Поколения
   >> 40-50
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
Тема Какво работят децата ви? Като вас ли?нови  
Автор Green Light ()
Публикувано24.09.25 10:29

Аз съм инженер по телекомуникации и електротехник. Работя точно това и то ми доставя удоволствие. Е, разбира се, както знаете всъщност съм предприемач, така че реално работя повече търговец - сейлинг брендинг, маркетинг, аналитинг, но когато се измъкна от тия глупотевинг и се завърна в логичния красив свят на техниката се чувствам истински добре.

Красиво или не обаче, и двете ми деца избраха друго като образование.
Големият син - математика и информатика. Съвсем по модата.

Принципно това образование се води инженерно, но предполагам, че се сещате какво му казвам по въпроса

Добре де, тук трябва да призная че малко ми куца оплакването, защото това което работи трудно може да се разграничи от инженерството. Малко ме е страх да не залитна към хвалене на гарджето. Работи в екип за разработване на устройства които се внедряват в производството. Електроника, физика и химия + неизбежното програмиране. Литна това гардже вече и лети високо, без да поглежда към бащините пътеки
Все пак стана хвалба- май е неизбежно, натам няма да се пазя, няма смисъл, но идеята е да кажа че децата ми решително не наследяват образованието и професията ми. Засега.