|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
|
В неговият случай е по скоро прабабата
אהבה
| |
|
Ами това съм преживял... Един олигофрен без малко да очисти цялото ми семейство, изпреварвайки ни от нищото със 180 на извънградски път, друг изтласка беден човечец извън платното за движение в града, мен се опитаха да ме набутат в насрещното със 120 и в тротоара до Военна рампа (2 отделни случая), четвърти щеше да катастрофира с около 200 на натоварен магистрален трафик, докато ме изпреварваше отдясно – какво друго да си помисля?!
| |
|
прочетох темата
ако беше станала катастрофа, щеше ти да си виновен, според законите ни
в най-лекия случай щеше да се разминеш с глоба, съдебната и адвокатската такса
в най-тежкия - освен материалните загуби и загуба на живот
дори насрещният да те убие, ако остане в лентата, ще го оправдаят, защото се намираш в неговото платно
и не си успял да прецениш времето и скоростта за маневрата
ако отклони колата и удари другия, ще ви съдят заедно, от личен опит говоря
вземи си поука, без да се караш с хората, докато не е станало късно
| |
|
Поуката е да не изпреварвам, защото посегна ли да го правя, изпреварваният неизменно го удря комплексът за малоценност и започва да ускорява, а насрещно движещите се са по-склонни да те завлекат в гроба със себе си, отколкото да ти направят място.
| |
|
Поуката е да не изпреварвам, защото посегна ли да го правя.......,
Карамфилов си има свое виждане : ако не сме на магистрала, отбива на първото удобно място с думите : троши си главата. И дава път на зорлията отзад. Понякога слиза от колата и с жест на поклон! Естествено от зорлията виждаме среден пръст, доколкото може-ееегати пича, как се кефи, простакът, но пък що да не ощастливим някого.
На магистрала е по-сложно, няма как да отбием, но си има и задължителна минимална скорост. Няма как да клепкаш след някоЯ, която си пие кафето, едновременно с това говори по телефона и си слага спирала на оченцата
| |
|
Да, но не всички шофьори са такива.
| |
|
Е, така е, аз не ускорявам, когато ме изпреварват, и не изтласквам никого извън пътя или в насрещното, а предполагам и че ти също не го правиш. Освен за професионална квалификация и превоз на опасни материали, това лято, вероятно юли и август, ако съдбата е благосклонна, ще се запиша на опреснителни курсове за кат. B и C, за да изляза от този шок, който преживях.
| |
|
Возачът е с висше университетско образование...
Не му личи особено от начина, по който пише, но добре, приемам, че в днешно време дори и илитератите имат висше университетско образование.
Да, когато човек е отгледан в такава среда, е съвсем логично да изповядва убеждението, че вишото е за всеки тъпанар, той вкъщи друг пример не е виждал, а извън къщи - няма откъде при цял живот безработица. Особено, когато и той самият няма такова. Щото не са му го купили.
| |
|
А ти прочете ли "Времеубежище"?! Щото въпросният "илитерат" я е прочел, че и 2 пъти. И се интересува от мнения, впечатления, литературни анализи.
Докато за тебе не съвсем отдавна всички установихме, че на примерен тест по български език и литература, направи над 30 грешки, дали не бяха и над 50. И то не от невнимание. И то само върху езиковедската част. Литературната изобщо не я засегнахме.
| |
|
Е, да, ама Карамфилов очевидно е разумен, толерантен и грижлив човек, който не ускорява, когато го изпреварват, както и не се насочва като камикадзе връз онези в насрещното, които го правят от своя страна.
Аз не постъпих като зорлия, Ружа, 1 км ни делеше мен и камикадзето в насрещното, имаше всички условия за нормално динамично изпреварване... Като изключим поведението на останалите участници в движението, за проявата на което нямаше как да знам предварително. Не понасям припряните шофьори и винаги се движа на поне 2 секунди дистанция, мразя да ми напират отзад. Да, понякога пия кока-кола от шофьорското място, но само в града, когато току-що е светнало червеното и знам, че имам да чакам поне 30 секунди до зеления сигнал. Телефон никога не вдигам зад волана, не дори и да имам хендс фри, а огледалата за виждане назад ги ползвам само по предназначение. Към алкохола зад волана практикувам нулева толерантност.
Теорията си я изкарах без грешка, с пълния резултат от 97 точки. На практиката бях единственият от цялата група, който премина изпита с оценка "ДА". Допуснах 2 второстепенни грешки – че настъпих дясната част на двойна непрекъсната линия и че не подадох десен пътепоказател накрая, при второто успоредно паркиране. Изпитващият ме похвали, че съм се справил много добре със самата маневра, но беше длъжен да ми отнеме една точка заради неподаването на мигач преди нея. В тази автошкола една лекция не съм пропуснал, винаги идвах 5 минути по-рано и си водех прилежно и подробно записките, даже други си водеха записки от мен. Най-важната беше относно влиянието на психологическите фактори на пътя. Зад волана само да докоснеш бордюра при паркиране назад, директно ти го отбелязват като ПТП и до следващия път.
За жалост, в горепосочената школа не се провежда обучение по кат. C и се записах в местната, където теорията се проведе леко претупано в само един час, затова и възнамерявам да изкарам още един курс, този път в един друг учебен център – защото третирам шофирането не като играене на компютърна игра, а като сериозна дейност, изискваща най-точно, внимателно и предпазливо поведение. Там пък не провеждат курсове за превоз на опасни товари, но поне на пръв поглед обучението по управление на камион изглежда по-задълбочено.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
|
|
|