|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема
|
Клубе, помагайте, проблем с кола
|
|
Автор |
tartarianeyes (вейхайвей) |
Публикувано | 30.05.22 21:24 |
|
Колата е старичка.
Audi A6 2.7TDI куатро, ес-лайн, дизел.
2006, 252000 км.
губи антифриз, 3-4 л на 100 км., не е в маслото на двигателя и съединителя, не е парното, не пуши и работи равномерно, няма локвички под колата, няма теч по съединения.
Майстори три дни се чудят и не могат да разберат какво става.
Имате ли някакви предположения?
Благодаря
върнете ни архивите, идиоти
| |
|
Няма как да не са виновни Боширов и Петров.
Иначе - виж там водна помпа.
С Лада Нива - имах такъв проблем - в смисъл - а бе водната помпа се строши, и аз минах 12 км без водна помпа, с много, много почивки де.
Ама и те трябвало да се сменят редовно.
И може би имаш теч, само при работещ двигател?
Знам ли, ем съм пишман шофьор, ем съм и пишман поддръжник на коли.
Нивата - а бе кюта си.
Bеer? Mоre?
| |
|
Благодаря, Бирьовкин, бъкел бе разбирам от коли, реших да питам тук, защото винаги колективният клубен ум и практиката подсказват решение.
върнете ни архивите, идиоти
| |
|
Ще питам сина, ако се сети той нещо...
| |
|
Според сина, щом няма локви и не пуши, знами отнякъде се изпарява. Може напримен да е нещо около радиатора.
Препоръчва хубав сервиз, където на надуят системата и да гледат.
| |
|
Гарнитура глава, вкарва антифриза в цилиндрите и го изхварля през изпускателната система.
От скука се заинтересувах от проблема и нищо, че си класов враг...влачИ
| |
|
V6 е, нали?
Вероятно под гарнитурите на главите ще се открие проблема. Изкарва го предполагам, през ауспуха.
Да кара така, но да внимава. И само на къси разстояния.
Въпрос на време е да се усили.
Като свалят главите по нататък, при по силен теч, ще видят кое бутало е с "измито" и чисто като ново, чело.
За сега количеството антифриз в горивната камера е малко и не "гаси" цилиндъра.
На сегашен етап може само да се премери компресията на цилиндрите и да се търси кой е с най ниска.
До немного километри ще си покаже рогата.
До тук съм с предположенията.
| |
|
охлаждането почти никога не прави теч при спрял двигател
в работно състояние течността е под налягане, работната температура е около 130 градуса и за това и най-малката дупчица я прави да исфирясва
пп
требе сички да го знаете, ама да си кажа. НИКОГА не отваряйте охладителната система ако е топла. е освен ако не искате да се ощавите
ппп
най вероятно е радиатора
2000 на връщане от морето требваше да доливам на всеки 50 колометра
същите симптоми
отделно помага ако си пуснеш парното , аз така правех за да се прибераРедактирано от ~@!$^%*amp;()_+ на 30.05.22 22:40.
| |
|
| |
|
туй ми припомни за най-първия ни таралясник. В най-лютата жега през 50км почивка и парното до дупка.
ЗАБРАНА ОТ: UnicaDonna, sladunka medunka, jumbles, parvaty, Liya, saksun, NUT
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
|
|