|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | (покажи всички)
|
Аз пък четох някъде, че това е така, но на тази дълбочина, от която сега го добиват.
На друга дълбочина имало още много.
| |
|
Пичове,
това са тъпотии. Киро е прав. Образовани хора сте.
Гъзификация - колко пъти гърми и падат блокове, особено по СССР.
па за транспорт, ептем
камион
- дълъг:18м
- висок:4.00м
-широк:2.60м
- общ тонаж - 40тона за Европа, повече и до 100т за Австралия
- полезен товар: 24 тона за Европа
400-500конски сили му трябват
трябва му нафта. Мешайте с квото искате, пропан, водород, метан, лайна, пикня - нищо не помага.
за установката за пропан, водород, метан трябва отделно място и да намалите тези 24 тона полезен товар
Такъв камион вози каквото ядете и спре ли - миналата година по това време се видя.
Контейнери на влак да сложите, пак до магазина трябва нафта.
Ала-балистика и ново помпане на пари.
| |
|
Темата е за свирки, говорим си за всеизвестни неща в нея. Някой се е затърчал си купува водородно БМВ?
| |
|
OFFtop:
| |
|
Ами това е прогнозата, пък какво ще стане...
| |
Тема
|
Re: Водород. Следващата ала-бали-зация
[re: bipet]
|
|
Автор |
Nuke Dukem (very good) |
Публикувано | 21.04.21 18:04 |
|
Опасявам се, че след като човешката популация достигне своя апогей от около 10 млрд. души към края на 22-ри век, а изкопаемите горива свършат – след това има риск от навлизане в нов период на "тъмни векове". Аз вярвам сляпо в Pax Americana, но не съм сигурен дали ще продължи до края човечеството или само до някоя точка от близкото бъдеще. Да се надяваме, че изчерпването на течните горива ще се случва ръка за ръка с разработването на алтернативни източници на енергия.
Доколкото съм запознат обаче, самолетната индустрия на практика не може да съществува без петрол. Батериите тежат прекалено много, т.е. имат твърде нисък коефициент на енергия за единица маса (специфична енергия). Например литиево-йонните батерии имат само 9.0, докато керосинът – 43. Нещо повече, по време на полет керосинът в резервоара става все по-малко и по-малко, което олекотява машината, докато батериите тежат еднакво, независимо дали са заредени догоре, или са напълно разредени. С други думи, не мога да видя електросамолети, но ако някой знае как би станало това, тогава моля, нека сподели.
| |
|
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | (покажи всички)
|
|
|