|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | (покажи всички)
|
"Най-честата причина за фалит е свръхинвестирането... Това, което казваш ("дали"), може да се окаже съществото на отлаганията."
Аз също размислих съобразно новите новини
Малко преди фалит, и Фирмите започват да търсят сламка за която да се заловят, под вола теле.
В такъв случай България е единствената страна в момента в която фирмата да намери теле под вола.
Въпрос на избор е дали да фалира България или западната фирма.
За ЕС вече фалирала България нищо няма да загуби с фалита си, но пък западната фирма ще се спаси?
Оформяме се като най-подходящото място за инвестиция на една изправена пред фалит западна фирма.
Наистина ще станем Швейцария на Балканите, ЕС ще ни пазят като очите на зениците си, като страна спасяваща фалиращите западни фирми.
Капиталът не е само банки.
Представям си близкото бъдеще на криза така, всички западни фирми оцеляват в България, която се превръща в Рай.
Мнението е позиционирано и няма нищо общо
| |
Тема
|
Re: Развитие на аферата "завод на Фолксваген наблизо"
[re: Phillip]
|
|
Автор |
Metropolis (LANL) |
Публикувано | 21.10.19 22:51 |
|
Tази гледна точка ми се стори .
Какво ще каже Ламби?
Редактирано от Metropolis на 21.10.19 22:56.
| |
Тема
|
Re: Развитие на аферата "завод на Фолксваген наблизо"
[re: Metropolis]
|
|
Автор |
LAMBl (25 W ЛАМБИ) |
Публикувано | 21.10.19 23:16 |
|
А ся пък Ламби да каже!?
Ами гледната му точка въобще не е интересна, просто грубата реалност. От личен опит ще кажа, че "партньорството" с голяма компания от този род е винаги загуба! Тях всички им се натискат и те извиват ръце, докато те докарат до загуба. Виж, какъв бой настана за тъпия им за вид.
За какво ни е този завод? Ще платят малко заплати на няколко хиляди работници и то какви заплати? Ниски по техните стандарти! Иначе няма да дойдат.
| |
Тема
|
Re: Развитие на аферата "завод на Фолксваген наблизо"
[re: LAMBl]
|
|
Автор |
Metropolis (LANL) |
Публикувано | 21.10.19 23:23 |
|
Така си е. Всеки гледа да си пласира старите техногогии на екзалтирни балъци, при което максимално да им изпразни джобовете. А в това време подготвя новите си у дома и при тези с по-високи изисквания.
Редактирано от Metropolis на 21.10.19 23:27.
| |
|
Да, това е най-вероятно, тъй като е фактор за показателя производителност на труда.
Обаче не знам какъв е относителният дял на труда в готовата продукция. Може би е възможно да се намери средно за европейското автомобилостроене (примерно какъв е отн. дял в % на разходите за труд в един лек автомобил на примерна цена 20 000 евро). При днешните роботизирани цехове е възможно да не е много голям, което би променило леко причината - макар основното да си остава, търсене на по-ниска себестойност (като комплекс от фактори, добавяме данъци, амортизации, разходи за площи, държавната помощ и т.н., каквото се сетим) и оттук конкурентоспособност.
| |
|
Не говоря за България въобще, айде моля ти се
| |
Тема
|
Re: Развитие на аферата "завод на Фолксваген наблизо"
[re: Metropolis]
|
|
Автор |
Crrafterr () |
Публикувано | 22.10.19 11:21 |
|
защо Ламби?!
| |
Тема
|
Re: Развитие на аферата "завод на Фолксваген наблизо"
[re: Crrafterr]
|
|
Автор |
Metropolis (LANL) |
Публикувано | 22.10.19 14:13 |
|
for a change.
Редактирано от Metropolis на 22.10.19 14:14.
| |
|
гледам, бойко открил турски завод за мерседески фарове около пловдива...
Love All,Trust a Few,Do Wrong to None
| |
|
Тва е на немски коли, начи.
Или на турски заводи. Едно от двете.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | (покажи всички)
|
|
|