| 
	
 | 
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Заводът на Фоклсфаген 
 | 
 
 |  
| Автор | 
Green Light (бях "на гости") |  
| Публикувано | 28.03.19 11:36 |  
             |  
           | 
            
           
  Какво мислите и какво знаете по въпроса? Това че Вучич се пали, а нашите мълчат означава ли че сме изпаднали от класацията?
 
 И същевременно
 
 То си го пише и в първия линк, ама за апломб...
 
 Изданието "Europe autonews" изтъква, че в медийни съобщения Сърбия и Турция бяха обявени за възможни локации. Знае се, че България също е един от основните претенденти на новата фабрика, както и Румъния...
 
 Според няколко издания, включително "Монитор Сърбия", представители на VW ще разговарят с президента Александър Вучич в следващите няколко дни. 
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  ЗабравИ. От теб чувам за пръв път, но въпреки това ти го казвам - ЗАБРАВИ!
 
 ДИМО = Duomo,  Amore innamorata, Marzo, PERLA RARA,  S236, UnicaDonnalapamuhi, Bomboniera, Dymarata, Unica Rolkata, Bietola, Bucaneve, Dash, Esaurita, UniDonna, UltraDolce, Pinomugo, Peperone, Pompelmо, Вombardier 
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Заради народопсихологията ли?
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Народопсихологията е това, което е докарало държавата до състоянието, в което Е, във всякакъв аспект, и заради което НЯМА да получим ни тоя завод, ни никой от този мащаб.
 
 ДИМО = Duomo,  Amore innamorata, Marzo, PERLA RARA,  S236, UnicaDonnalapamuhi, Bomboniera, Dymarata, Unica Rolkata, Bietola, Bucaneve, Dash, Esaurita, UniDonna, UltraDolce, Pinomugo, Peperone, Pompelmо, Вombardier 
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Малко вероятно да стане тук. Хората са проучили добре пазара на труда у нас. Такъв завод след построяване и конфигуриране, в рамките на месец трябва да се напълни с достатъчно пролетарски дивеч, 5000 броя и след още месец-два обучение, да заработят с песен на уста на конвейрите. Не го виждам за слабонаселана страна като нашата или Сърбия. По-вероятна е Румъния с нейните 13 милиона  дивеч в трудоспособна възраст. А Турция си има други спънки в последно време и най-малкото не е в ЕС.
 
 Ето , надявам се да подейства вдъхновяващо на бъдещите работници и така да увеличи шаносвете да ни тупнат тук завода. 
  ~~~
 «Dark Times at the Midnight Market» 
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Малко вероятно да стане тук. 
[re: Phillip]
 | 
 
 |  
| Автор | 
PYTnik (оня) |  
| Публикувано | 28.03.19 13:32 |  
             |  
           | 
            
           
  Да си спомним за РОВЪР у нас, защо напуснаха?
 
 Щото казаха в тази страна нормален бизнес не е възможно да се прави, жалко за високият интелект на българите...
 Свърши тя...втори бълък няма да има..
 
  Мнението е позиционирано и няма нищо общоРедактирано от PYTnik на 28.03.19 13:33. 
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Тези неща са политически решения, преоблечени като деловодство.
 Където германското правителство отреди, там ще бъде заводът.
 Ако политическото решение предизвиква дадени деловодски "трудности", то автомобилният производител ще бъде компенсиран за тях по заобиколен начин.
 Българският глас е без значение: дори ако е отрицателен, то ще бъде упражнен нужния натиск че да стане положителен - ако така е нужно.
 
 Германците са достатъчно нахъсани да изявят поне показна мярка "независимост" от Англия и английските колоний - и знаейки че последната дружина е винаги анти-българска - всякаква изява на германска независимост, бидейки опаки на атлантиците, автоматично е добра за България. Автомобилен завод в България е най-лесната изява на германска независимост, с най-леки последствия за отношенията с атлантиците: хем германците се показали независими, хем атлантиците малко засегнати.
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Глупак !
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Фолкс-ваген не беше ли според чичко хитлер, който я измислил, колата на народа? Аз щото гледам по евронюз как илън мъск пуска съвсем скоро теслата-на-народа 
 
 
 тъй че, дръж се, народе, ако не фолксвагенът, то теслата евтинджос със сигурност пристига 
 
 
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  предимства на Сърбия:
 - имали са автомобилостроене - Юго, имат традиции и опит
 - от Европа до Ниш се пътува само по магистрала
 - добра ж.п. мрежа, с бърз достъп до Унгария
 - ниски заплати, в сравнение с Унгария
 - традиции в отношенията с Германия
 
 Недостатъци на Сърбия:
 - не са в ЕС, влезли / излезли товари трябва да минат митница
 - нямат излаз на море
 
 Предимства на България:
 - товари с произход ЕС не ходят на митница
 - има 2 черноморски пристанища, в които за съжаление не влизат специални кораби за превоз на автомобили
 - сравнително близо до Солунското пристанище
 - Пловдив, Радиново, Стряма - клъстър от немски фирми
 - ниски заплати, в сравнение с  Унгария, по-високи в сравнение със Сърбия 
 
 Недостатъци:
 - няма традиции в автомобилостроене
 - няма достатъчно квалифицирана и мотивирана работна ръка
 - окаяна ж.п. инфраструктура, да покараш коли с влак ще е кошмар
 - от Унгария през Румъния, до София има магистраласамо вход Румъния до Тимишоара и Ботевград до София
 - От Унгария през Сърбия се стига до "тапата" Калотина
 - предстоящо приемане на еврото и увеличение на заплатите
 - пословично ниска производителност на труда
 - проспиване на възможността от правителство, медии
 
 Мисля, че ще предпочетат Сърбия
 
 Няма да предпочетат България, по същата причина поради която не изнасят производства в Африка, няма автомобилопроизводство в аборигенски държави.
 
 Редактирано от vozac на 28.03.19 20:37. 
           
  
             |   |  
  |   
 
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
 |  
 |   
 |