|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | (покажи всички)
Тема
|
Преподписване договор с Виваком?
|
|
Автор |
tova sam az Ljo Kler (Злата стрина) |
Публикувано | 19.04.17 16:13 |
|
Домашният ми тел. е към Виваком, на минимален план. Досега, години наред, сме плащали таксите, без някой да ни иска преподписване на договор.
От няколко дни обаче не спират да ни звънят с искане за преподписване. Титулярят на номера не съм аз, обаче днес отговорих на обаждането, служителят твърди, че договорът ни изтичал /като го питах, каза, че бил 24-месечен, а аз си мислех, че е безсрочен/ и вече по закон не можело да се продължава автоматично и се налагало преподписване лично от титуляря. И щели да изпратят документи на адрес?? Мисля, че ще извъртят някой номер, въпреки изричното нежелание за промени.
Някой може ли да каже истина ли е това изискване за преподписване на договор лично от титуляря?
И за какво да внимава човек - четох, че като се разпишеш на куриера, че си получил документите, това вече било съгласие с новия договор?? Вярно ли е това?
А ако просто си затраем и не им обърнем внимание, какво ще последва?
Сигурно са ми смешни въпросите, но наистина не знам кого да попитам, а ми е важно, защото отдавна съм го закършила... и при тия нови цени на какво ли не, още един разход не ми трябва...
...я чувствую себя одной из тех скульптур, которые сварганил Генри Мур...
| |
|
според мен иди на място (в офис на виваком) и проучи и искай да го видиш този договор дето бил 2 годишен... ако не се изясните със служителя на когото попаднеш, пробвай и в друг офис с друг служител.
мисля, че е вярно, че няма безсрочни и то от доста време. мисля че имат едногодишни и двугодишни стандартно.
за разписването на куриера не знам, за пръв път чувам за такова нещо, съжалявам, че не мога да помогна...
не съм сигурен дали е истина това за преподновяването, но ако е вярно, тогава следва просто да ти прекратят услугата (да ти изключат телефона) и като идеш на място да преподпишеш тогава да ти го включат пак. между другото зорът им не е толкова да ти вдигнат таксата (макар че и това, ако успеят да те излъжат), колкото да им подпишеш обвързващ договор за 2 години, за да не те изгубят като клиент (да не идеш при друг оператор).
---
| |
|
Ако няма някакви промени през последните 12-14 месеца би трябвало да важи следното:
"Чл. 229а. (Нов - ДВ, бр. 105 от 2011 г. , в сила от 29.12.2011 г.) (1) Срочен договор може да бъде
продължен само при изрично писмено съгласие на абоната относно условията за продължаване. При липса на
такова съгласие след изтичане срока на договора той се преобразува в безсрочен при същите условия.
Абонатът има право да прекрати безсрочния договор с едномесечно предизвестие, без да дължи неустойки за
това.
(2) Нищожни са всички уговорки, които противоречат на ал. 1."
Разбираш добре че за операторите е добре да имат с клиените си максимални договори за 2 год.
Ако все пак нямаш желания да сменяш Виваком с друг оператор и ако имаш мобилен също на Виваком можеш да договориш за двете неща 2 годишен договор с около 50% отстъпка. Виж на сайта им че нещата се промянят със седмици, а аз си сменяг договора преди повече от година.
Редактирано от Metropolis на 19.04.17 16:56.
| |
|
Това, което знам е, че от февруари или от март насам можеш да прекратиш договора си с Виваком по всяко време (независимо за какъв срок е бил сключен), без това да има негативни последици за теб.
Примерно, имаш договор за 24 месеца и остават 11. Ей сега отиваш до офиса им и го прекратяваш, при което няма да плащаш за неизползваните 11 месеца.
За да те задържат като клиент, би трябвало да са ти променили плана и вместо твърде малкото 3 600 минути разговор (които обикновено се изговарят за една сутрин), вече имаш "неограничен" брой минути - с договорените дестинации.
За автоматичното продължаване не мога да кажа, но предполагам, че е в сила. Тоест от месец за месец вече.
| |
|
Нутчо от години иска да закрие стационарният телефон
аз го спирам - защото доста близки за мен хора решават че са на далавера да говорят по този модел на общуване
от Виваком са досадни хлебарки - при нас искат само да ни предоставят екстри...от които ние нямаме нужда
ако няма с кого да разговаряш с подобна услуга - просто я прекрати!
| |
|
Крафтето> 3 600 минути разговор (които обикновено се изговарят за една сутрин)
Открехни ме, в качеството ми на почти недрънкащ по телефони, как е възможно това?
~~~
«dobar pistolet sigorno e mnogo tochen»
коментар в сайт за продажба на оръжие
| |
|
ми не знам, бабите да кажат. Разликата между 3 600 минути и "неограничено" аз лично не я разбирам много
| |
|
Бил си иронизирал. Наистина са много, значи приблизително по 2 часа всеки ден дрънкане за месеца.
~~~
«dobar pistolet sigorno e mnogo tochen»
коментар в сайт за продажба на оръжие
| |
|
това се нарича "ирония"
ас пръстенат на мибелунгите го гледах лично но с приятели.
| |
|
Просто им тегли една майна. При мен след спорадичен, но постоянен неколкогодишен тормоз птросто им теглих една и го закрих.
Има си нет, месинджъри, в краен случсай - мобилни.
ас пръстенат на мибелунгите го гледах лично но с приятели.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | (покажи всички)
|
|
|