|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
Тема
|
класически сериали
|
|
Автор |
NUT (ot ada) |
Публикувано | 11.09.14 18:37 |
|
любим ми е "ало ало" - той дали се е снабдил с някоя "наградка"?
А
в топ листата ми е - "убийства в мидсъмър":)
| |
Тема
|
Re: класически сериали
[re: NUT]
|
|
Автор |
Lilla My ((мюх)) |
Публикувано | 11.09.14 18:53 |
|
убийства в мидсъмър
номер 1
някои епизоди съм ги гледала и по три пъти заради атмосферата
а музичката кърти!!!
даже и новият барнаби ме кефи
| |
Тема
|
Re: класически сериали
[re: Lilla My]
|
|
Автор |
NUT (ot ada) |
Публикувано | 11.09.14 18:57 |
|
и Джон Барнаби е симпатяга
има нов сезон след 16ти
който се излъчва в Англия
| |
Тема
|
А със същият актьорски състав
[re: Lilla My]
|
|
Автор |
NUT (ot ada) |
Публикувано | 11.09.14 19:00 |
|
гледала ли си - великият сериал "еркюл поаро"?:)
| |
Тема
|
Re: А със същият актьорски състав
[re: NUT]
|
|
Автор |
Lilla My ((мюх)) |
Публикувано | 11.09.14 19:25 |
|
всичко що е такова
лове
лове
лове
а руският за Шерлок продължава да е най-добрият!
| |
|
на мен лично Джон Нетълс ми харесваше повече...
| |
Тема
|
Re: А със същият актьорски състав
[re: Lilla My]
|
|
Автор |
NUT (ot ada) |
Публикувано | 11.09.14 19:49 |
|
да
руският Шерлок е най як
но
англиският Поаро с Дейвид Съчет - е УНИКАЛЕН:)(макар че от последния сезон - се натоварих отрицателнао!)
| |
|
номер 1 са ми " Новите съседи " уникално сериалче, смея се с глас, и после е "Престъпни намерения".
‘За да стигнеш предела, трябва да платиш съответната цена!
| |
Тема
|
Re: класически сериали
[re: NUT]
|
|
Автор |
UnicaDonna (Заядница) |
Публикувано | 11.09.14 20:35 |
|
Гледам непрестанно всякакви адвокатски сериали, с фаворит - "Адвокатите" - много сериозен сериал, много награждаван. Харесва ми начинът, по който преплитат личните си истории с делата, които водят. И самите дела често са с неочаквана развръзка.
Също с удоволствие гледам "Съдия Ейми".
От комичните най-ме кефи "Теория за големия взрив", както и споменатият в линка "Женени с деца". Навремето много хареснах "Бар Наздраве" и където го уловя сега - не го пропускам.
ДРАЗНИ ме прочутият "Приятели", който ми се струва толкова отчайващо глупав, че направо ми е ясно ЗАЩО е номер 1 в Щатите!
Нещо да кажеш И по темата?
| |
|
Пропуснах за кримките - понеже гледам, че пишете за тях...
Не обичам гангстерски филми и кървави криминалета. Гледах "от кора до кора" Коломбо на всякакви езици. И всички кримки, в които мисълта и логиката са на първо място, а не търчане и побоища.
Шерлок Холмс ми е много муден. Поаро - донякъде също. На Агата Кристи предпочитам игралните филми, а не сериалите. Пък и, като съм изчела книгите - филмите донякъде служат само за да разбере човек как точно е пресъздадено от режисьора и актьорите!
И друго се сетих. Най-изненадващо за себе си изгледах "Великолепният век" Чак от третия сезон го хванах случайно, после на нета го изгледах от първа до последна серия. Не знам защо. Може би заради костюмите ...а може би - заради интригите.
А, по бТВ комеди в най-неочаквани часове дават един много приятен сериал - "Клуб веселие". Гимназиален сериал, но също така - МУЗИКА И ТАНЦИ - на страхотно ниво, от младежи..не знам дали някой е попадал. Богата проблематика и МНОГО изкуство.
Нещо да кажеш И по темата?
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
|
|
|