Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 20:08 21.06.24 
Поколения
   >> 40-50
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
Тема Re: Йуни месец беше седумдесет и прванови [re: auslaender]  
Автор ПЪTниk (Оня)
Публикувано01.07.11 12:58



Не си в час.
Но има логика в думите ти.
Все пак ония идиоти от БКП държаха на футбола и ако си спомняш успешно облъчиха с машинките си , щото само10 секунди преди края на редовното време Емил Кременлиев подава топката към върналият се назад Любослав Пенев, който 4 секунди преди края на редовното време с прехвърлящо центриране успява да изведе Емил Костадинов в стрелкова позиция. Костадинов вкарва гол 1 секунда преди края на редовното време. Коментаторите на Канал 1 Николай Колев - Мичмана и Петър Василев крещят от радост заедно с целият български народ. В историята остава репликата на Мичмана „Господ е Българин“, с което той се опитва да опише невероятният отбрат в мача. 50 000 французи на стадиона не могат да повярват, че техният национален отбор няма да се класира за световното за сметка на България. Минута след изтичане на редовното време съдията свири край на мача, с което България се класира за световното първенство. Цяла нощ хората в България празнуват по улиците невероятният успех. След края на мача френският треньор Жерар Улие подава оставка.
Това не е случайно точно в последната секунда да лишим баш Французите от участие в световното...
Помня аз, обичаха футбола онези идиоти, дори и Господ ангажираха, казвам ти че са комбина с извънземните, ти не ми вярваш!
Помисли малко по сериозно и ще видиш, че съм прав!

Мнението е позиционирано и няма нищо общо!


Тема Re: Йуни месец беше седумдесет и прванови [re: DarkSide]  
Автор Mopфиyc (Матричар)
Публикувано01.07.11 13:21



Минавал съм го оня път на времето... с Лада, като пасажер.
Камионите отбиваха много често, бяха задължени.
В зависимост от времето, деня и т.н. там се е случвало пъплене през целия път или почти празен път.
Той и да е бил с 70 - 80 в завоя, спортното шофиране и със задно позволява да започнеш ускорение в средата на завоя... ако е направил нещо подобно с колко ще излезе на правата?

Welcome to the real world!




Тема Re: добре,нови [re: БoEB]  
Автор DarkSide (of the moon)
Публикувано01.07.11 13:28



И защото убийство маскирано като автомобилна катастрофа си остава най-чистото и ефикасно средство за елиминация. Последвалите простотии и цялата милиционерщина около погребението дават ясни податки колко много се е страхувала властта.

Hе звучи логично, а и резултатите го показват, Гунди си остава една от националните ни икони, защо ще трябва да инсценират катастрофа, та да се налага да има погребение, след като могат просто да го направят да изчезне и да кажат че и избягал на Запад за пари и така хората щяха да се разочароват от него и нямаше да има ни всенародно погребение, нито прочуствени песни, нито паметник с постоянни цветя на лобното му място



Тема Re: Йуни месец беше седумдесет и прванови [re: Mopфиyc]  
Автор DarkSide (of the moon)
Публикувано01.07.11 13:40



имаше точно две възможни места за отбиване на камионите, а и познай как се спазваше това задължение за пропускане на колоната, никога не можеш да знаеш дали пътя напред е чист или не, защото нямаше видимост през целия път от Витиня до долу ... вярно е че точно преди мястото на катастрофата има прав участък, освен баш там, в последния завой да му е писнало да пълзи и да е настъпил газта ... ама на това шосе си е супер рисковано, защото буквално зад всеки завой имаше камион, аз поне така съм го запомнил



Тема Re: добре,нови [re: БoEB]  
Автор aqvamarin (син кит)
Публикувано01.07.11 13:53



теории



Тема Re: Йуни месец беше седумдесет и прванови [re: DarkSide]  
Автор Mopфиyc (Матричар)
Публикувано01.07.11 14:36



По 2 на баир бяха ... ако правилно помня.
И може ние да сме били късметлиите но се спазваше... но помагаше само ако като цяло не се случи на трафик.
Това се опитвам да кажа, ако е резнал газта от средата на завоя... като нищо излиза на правата с над 100... и белята готова.

Welcome to the real world!




Тема Re: Йуни месец беше седумдесет и прванови [re: auslaender]  
Автор пopyчиkPжeвckий (същият)
Публикувано01.07.11 15:16



Абе и друг път съм го казвал - фантазията ми е силна, но фантастиката си остава фантастика.



Сметката е много проста - у нас има една А и две Б групи в "големия футбол", общо към 50-тина отбора. Отделно има и по-малки регионални отбори един господ знае как ги квалифицират - не се интересувам от футбол изобщо, ама айде тях няма да ги включваме в сметката, щото не знам колко са. По 20 човека да има в отбор са 1000 души футболисти само в тия три групи. При 7 милиона население се пада 1 футболист на 7000 души. За последните 40-50 години, от автомобилни катастрофи* загиват средно около 1000 човека на година. Демек са към 40-50 000 души. Е добре, при 1 на 7000 футболисти, каква е вероятността и колко ще са загиналите при автомобилни катастрофи футболисти - около 5 - 7 човека. Както виждаш - никакво противоречие.

Колкото до спирачният път - първо, изобщо недей сравнява тогавашния със сегашния такъв. Ако сега спираш за 40 метра, тогава се е спирало за 140. Сложи една секунда време за реакция стандартно, умножи си я по някакъв коефицент според количеството алкохол (а са пили, преди да тръгнат на път) и ще видиш, че като едното нищо е можело да се шибнат в този камион. И кой казва, че са карали точно със 100? Ами ако са карали със 120, спирачният път е доста по-голям (зависи от скоростта на колата на квадрат). А защо камионът е правел маневра там - защото у нас всякаква маневра се прави навсякъде, стига да си достатъчно голям, тежък и/или имаш много пари.

А пътят през Витиня беше ужасен - минавал съм го милиони пъти. Още помня как Търново-София (230км) се взимаше за 6 часа.


И до ден днешен е същото. Да не би Ставийски КГБ-то да го е натиснало да пие и да се джасне в кола с деца? Ами оня Гара "Искър" дето го фанаха преди няколко месеца пиян и без книжка? Сигур куклуксклан ще са замесени. Ами хилядите знайни и незнайни неспазващи правилник и пиещи нефутболисти, неполитици и просто обикновени личности а? Тях кой ги трепе?


* Не знам дали е измислица или истина (ако е измислица е добре измислена), но даскалката по история едно време ни е разказвала, как някога в София имало само 2 коли - на царя и на министърпредседателя. И те да земат да се бутурясат на едно кръстовище. Та царят издал указ: докато едната кола е на пътя, другата да седи в гаража. Та... не са от вчера катастрофите у нас, дори и с "високи" личности.



Тема Re: Йуни месец беше седумдесет и прванови [re: auslaender]  
Автор kakata (221B Baker Str)
Публикувано01.07.11 17:00



За тези 8-9 секунди се случват следните неща: време на водача да реагира + време за сработване на спирачната уредба + време за нарастване на спирачното закъснение от нула до максималната си стойност +време за блокиране. При скорост от 100 км/ч опасната зона за спиране е 100 - 260 метра при различни параметри, нощем , денем, сух, мокър път и прочие.
Или другояче казано, автомобил движещ се с 100 км в час не може да спре преди да е изминал най-малко100 -260 метра.

Редактирано от kakata на 01.07.11 19:29.



Тема Re: Йуни месец беше седумдесет и прванови [re: пopyчиkPжeвckий]  
Автор kakata (221B Baker Str)
Публикувано01.07.11 17:18



Само тези технически данни за катастрофата намерих:

Аспарухов взема фаталния ляв завой на Витиня с около 100 км/ч, което е било близо до максимално допустимата за това място на пътя. Наклонът е около 15% и това прави завоя достатъчно бърз. Пред него обаче изниква 14,5-метрова преграда, която е запушила целия път. Това е камион (7,5 м), носач (2 м) и ремарке (5 м). Движи се с около 5 км/ч. Аспарухов малко забавя натискането на спирачката. И автомобилът полита.


Спирачният път е близо 68 метра. След първото натискане на педала за спирачка, той не е владеел колата. Всъщност е имало минимален шанс да се спасят, ако я е бил насочил зад ремаркето. То е оставило малък просвет. Дори да отидат в канавката, са имали шанс. Вместо това летят директно към резервоара на камиона. От искрите след удара бензинът се запалва и трагедията става.






Тема Re: Йуни месец беше седумдесет и прванови [re: kakata]  
Автор пopyчиkPжeвckий (същият)
Публикувано01.07.11 18:30



Ами "късмет"



Но предизвикан "късмет". По завоите на Витиня със 100... направо си е предизвикателство. А преди това го хванали на мост в София със 160.
Неразумости. Руска рулетка.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.