|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
|
Ъхъ.
Някой специално ги е накарал да сръбнат преди да тръгнат на път. И това не е измислица - казва го Антон Антонов - Тонича, пък по-заклет левскар от него надали ще се намери в България. И някой специално е издебнал с жипиеса кога ще минат по оня крив път на Витиня, та да им подложи камион.... глупости на търкалета.
Няма значение - отиват си двама чудесни футболисти, и като цяло хубави хора. Да се градят конспирации и оплювки върху тоя факт ми се вижда най-малкото некоректно, да не кажа - неморално.
| |
Тема
|
Re: Йуни месец беше седумдесет и прва
[re: ПЪTниk]
|
|
Автор |
auslaender () |
Публикувано | 01.07.11 08:37 |
|
Само няколко метра напред, както се и вижда от снимката, Гунди който се е движил с около и над 100км с Алфа Ромео, няма време за реакции и се сблъсква челно в камоина.
виж, прочетох интервю с шофьорът на камиона. казва, че е имал видимост, в посоката, от която идва гунди, от цели 190 м. по закон му трябва двойно по-малка видимост - само 100 метра - за да има право да завие. никакъв завой не е имало там в непосредствена близост. това от една страна.
от друга страна, лека кола, в зависимост от марката и спирачките, движеща се със 100км/ч. й са необходими средно около 65-70 м. максимум, за да спре. аз спирам на 115 фута, или около 35-36 метра.
вярно е, че преди 40 години автомобилите не са имали днешните възможности, но алфата на гунди е била, все пак, лек спортен модел, с малка кинетична енергия, който дори тогава би могъл да закове на сух път, поне на едно средно разстояние от 70 м., които са повече от достатъчно. какво е правил другите 120 метра? това са 4-5 секунди време. дори при 100 км/ч. е разполагал с 8-9 секунди, за да намали скоростта, преди да се блъсне, а той прави челен удар.
| |
|
ъхъ, със жипиеса, да. :)
пак казвам ... слаба ти е фантазията, ржевский.
| |
Тема
|
Re: Йуни месец беше седумдесет и прва
[re: ПЪTниk]
|
|
Автор |
auslaender () |
Публикувано | 01.07.11 09:02 |
|
добре, каква маневра прави прави този камион според теб? защо е необходимо?
виж, как в моментът на удара е преградил целия път по права линия и гумите му сочат напред.
от там си представям шофьорът да даде задна с малко ляв волан, за да бутне ремаркето леко вдясно, и после да направи пълен ляв завой, но защо? на онова място спокойно може да завие нормално, без да се мъчи.
| |
Тема
|
Re: Йуни месец беше седумдесет и прва
[re: auslaender]
|
|
Автор |
ПЪTниk (Оня) |
Публикувано | 01.07.11 10:11 |
|
"добре, каква маневра прави прави този камион според теб? защо е необходимо? "
Защото е комунист, аз ли да ти обяснявам защо!
Тогава пътищата бяха пълни с комунисти камикадзета водени дистанционно чрез облъчвателите от ония БКП идиоти от офиса.
Извънземните тук нямат намеса, не се заяждай!
Мнението е позиционирано и няма нищо общо!Редактирано от ПЪTниk на 01.07.11 10:37.
| |
|
мотиви.
| |
|
не зная. по онова време има много сериозно разместване на пластовете по върховете на държавата, случаят със солаков излиза на преден план, понеже при него държавна сигурност е действала по-самостоятелно и партийците са искали отново пълното й овладяване. погребението на аспарухов е последния пирон в политическия му ковчег. тогава на сцената се появява министър димитър стоянов куров, който е ходел с обувки без токчета, за да не е по-висок от бай тодор. знам че и ти мислиш за нередностите около случая, но аз съм прекалено отдалечен от времето генерационно за да мога да преценя.
| |
Тема
|
Re: Йуни месец беше седумдесет и прва
[re: auslaender]
|
|
Автор |
Mopфиyc (Матричар) |
Публикувано | 01.07.11 11:32 |
|
Не прекаляваш ли с параноята?
ПТП може да се случи на всеки и навсякъде, а за маневрите - виждал съм и по-идиотски от тази.
Welcome to the real world!
| |
|
че не можеш да посочиш мотиви.
по онова време, а и сега, не виждам мотив да се убият известни, популярни и обичани спортисти.
мисля, че преувеличаваш.
| |
|
Денят е 2 ноември 1994 година. Лек автомобил "Сааб" лети с около 115 километра в час по шосето от София.
В колата до шофьора Слав Михалев седи олимпийският шампион по борба класически стил от Сеул Атанас Комшев.
Возилото се забива във внезапно изскочила газка, натоварена с тухли. Следва страшен удар. Комшев е ранен зверски и след 2 черепно-мозъчни операции и 10 дни в кома си отива от този свят. Само на 35.
Приликата е покъртителна, за да бъде оставено всичко на "нелепата" случайност, още повече че, шофьорът на газката е доказано ченге.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
|
|
|