| 
	
 | 
 
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Ескорт гасне в движение 
 | 
 
 |  
| Автор | 
SlMPLl () |  
| Публикувано | 12.11.07 15:46 |  
             |  
           | 
            
           
  Ескорт '92, Зетек, 16V.
 Странен пробелем. Вече няколко път гасне както си карам и повече не пали. Най-странното е че на другия ден си пали от раз, все едно нищо не е било. Помпата си върти нормално, акумулаторът си е наред.
 Дадох я на майстор, но докато е мерил тоци и тя е оживяла и повече не е могло да се диагностицира проблема.
 Омръзна ми да хвърлям боб дали ще стигна там, където съм тръгнал.
 Помагайте.
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Ескорт гасне в движение
[re: SlMPLl]
 | 
 
 |  
| Автор | 
Paola () |  
| Публикувано | 15.11.07 10:51 |  
             |  
           | 
            
           
  Здрасти, провери CRS датчика / датчик на Хол/. Обикновено, когато колата загрее, загасва. Оставиш ли я да изстине за около 20-30 мин, отново пали.
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Ескорт гасне в движение 
[re: Paola]
 | 
 
 |  
| Автор | 
SlMPLl () |  
| Публикувано | 15.11.07 12:31 |  
             |  
           | 
            
           
  явно не го прави винаги, защото я карам вече трети ден, пътувах даже извън града и няма проблеми ...
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Ескорт гасне в движение 
[re: SlMPLl]
 | 
 
 |  
| Автор | 
Paola () |  
| Публикувано | 15.11.07 13:50 |  
             |  
           | 
            
           
  Тогава остават две неща комп. на запалването или деколкото и бобината. По вероятно е побината да е започнала да се разваля. Най-лесно би разбрал, ако някой ти услужи с бобината и ти я смениш. Другия вариант е датчика на Хол...понякога се разваля постепенно , но по-често е бързо..което ме кара да мисля, че е бобината/ имала съм подобен проблем при мен се оказа датчика на Хол и сумати време никой не можеше да разбере какво и е/.
  
           
  
             |   |  
  |   
 
 
 |  
 |   
 |