|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема
|
Е как върви товаааа.....
|
|
Автор |
KickingKing (TheImmortalKing) |
Публикувано | 10.06.06 05:19 |
|
Lok-Tar!
Може би някои знаят, други не - карам Ford Escort Cabrio 1.6EFi '91
Това убаво ама двигателя си е изпърден що годе. Не стига, че фабрично е 8 клапана ами и сегментите са заминали(връща масло по това познах, но не гори!).
Уж не върви много ама...
Тука от 1 месец почнах се правя на рацер тук таме и кво се оказа... До сега 1 кола не ме е била по светофарите, а съм с някви що годе гадни гуми, да не говорим, че 80% от пътите съм със свален гюрук = по-кофти аеродинамика.
Т'ва некви лачени алфи, то опели некви, голфарки абе мани. И то с по-големи двигатели. Днеска правих луд един пасат 2.0 16винтилки.
Игаааааааати форда. Уж тежак(1350кг. празен) уж маломощен(105к.с. като половината са умрели през 1939 по време на войната на фронта, а другата половина спят, па третата половина са с патерици), уж грешки в комютъра има(то па да не е от тях да се е побъркал нещо)...
Това откритие направих с един приятел с Мондео 1.8 '96 с който ей така на майтап се дръпнахме от един светофар и на него му падна ченето. Аз викам може е неква случайност ама днеска от 5 дръпки 5 го бих. Мноо лош форд ей :)
Са го подготвям за рали Испания, че имало некво франсе дет се праил на добър как се кара... Некъв Люоб муоб *а ли го къф е.
Някой има ли идея това защо върви така бре? Мене ме е страх да му направя ремонт на тоя двигател, че ще почна да излитам, па сме дефицит на писти нема после къде да се кацна
П.П.: Гледаме мача(втория) днеска и викаме аре шъ ходим да хапнем една фафла на ОМВ на околовръсното(Бояна) и тръгваме до там се пържиме нещо ама се лигавиме. Отиваме там некви рицари... Алеле майко. Неква Civic Vtec, Golf, BMW 5. Мотаеме се нещо и гледаме тоя с BMW-то иска се пуска с едно АУДИ S6 от старите ама то избега. И така се случи, че си тръгнахме с тях и газ газ газ... Е кви са тия "вървящи" коли бе?!? Аз с моя фордак набирах колко тях!
От една година и кусур го имам тоя форд и изобщо не предполагах, че е такъв лош. Ей форд си е колата к'вото и да си говорим. Другата седмица мисля да го бягам с едно BMW 320 coupe E46 и ако там се представи добре мое да се откажа от продажбата, ами да го оправя :)
Айде чакам коментарите по въпроса за моя самолет :)
Hail and Kill
Kicking King
| |
|
Според мен преди да дойде твоя Форд в БГ са му правили някакъв тунинг по двигателя. Все пак който си купува кабрио има доста парички и не го бърка да вкара още за силов тунинг.
Ford Fiesta Si 1,6 16V Zetec, 95г.
| |
|
Lok-Tar!
Абе то хубаво това ама двигателя изглежда супер обикновен.
Има само някъв оптичен тунинг колата ама до там...
Няма ли някой с такъв двигател да си каже мнението пък ако може да се видим още по-добре :)
Hail and Kill
Kicking King
| |
|
Изобщо не се чуди! Карам Орион 1,6 ЕFI CLX 1992 година. Двигателчето трябва да е като твоето-105 к.с. осем клапана.Като ги четеш тия работи на книга-нищо особено, обаче както се казваше в едно предаване...да,да ама не!Фордака е направо изтребител, много нафукани колици са му дишали праха и не само между светофарите в града. Това особено важи за планински път с изкачвания и много завои.Е, има и малък недостатък, двигателят не е много гъвкав, трябва да се държи в обороти и често да се сменят предавките, но това едва ли е проблем. Моя "дзвер" го карам четвърта година и за ужас на МП и други подобни, не знам какво е сервиз! Какво му трябва повече на човек, кола която не е често крадена, подръжка по джоба на всеки, и страхотна динамика!
| |
|
Lок-Na-Rok!
Е най-накрая някой колега :)
Бе моя май е малко изпърдян както казах.
Обаче това е най-стабилната кола която съм карал някога. Аз съм със спортно окачване и е суперрррр твърдо... Кат каручка.
Ти ходиш ли на срещите на ford club-a?
Hail and Kill
Kicking King
| |
|
Изобщо не ти са "ипърдяни", както се изразяваш, конете. Или, ако са, те не са повече от 3-4 щото им се пада почивен ден. Просто двигателя развива 105 к.с. или 77 kW при 6000 обор./мин. За окачването си прав, не е най-меката возия, но има и далеч по-лоши -старата серия 3 на БМВ, ланча дедра, голф 2-3 (да ме извинят колегите)...вярно, че не е като на "сутиен" както нарича моя племеник ситроените и др. френски фотьойли с двигател, но трудно се съчетават меката возия, динамиката и ЦЕНАТА!
| |
|
Lok-Na-Rok!
Аз да ти кажа не искам возия като на ситруен. Като стана на 50 сигурно ще искам ама сега не ми е точно до това. А иначе моя е със спортно окачване и е доста по-твурдо от на другите ескорти(возил съм се в 2 други). Направо като тръгнеш по паветата и бъбреците ти падат в ходилата.
За двигателя вервай ми не е в отличо състояние :) Тряя се дадат 300-500 кинта и ще почне да пее ама аз понеже се ослушвам да минавам на БМВ и за това за сега няма да ги давам.
А цената бих казал, че е доста малка за това което получаваш. Поне за фордовете от тия години, за по-новите не знам.
Hail and Kill
Kicking King
| |
|
Мен лично ме дразни това поведение на двигателя ..поне на мойто камионче. до 3000 оборота е покойник. Няма въртящ момент и в градски условия е меко казано досадно. Виж на дълъг път е перфектно, но предполагам това е цената за мошността.
| |
|
Ето за това човек не трябва да се хвали.Кактко вече казах, за четири години не ми се беше наложило да влизам сервиз.Защо ли трябваше да дърпам дявола за опашката!? Днес ми се наложи да отида на годишен преглед и за моя изненада спирачките на задно лява колело правиха всичко друго, но не и това за което ги слагат. Оказа се блокирало въже на ръчната. До тук добре!Някакви си 40 лв. , но като свалиха колелото...лъсна (думата не е точна) един черен мазен заден амортисьор.Това, което по принцип трябва да е вътре (амортисьора е маслен) беше отвънка. Започна се едно ходене по магазини-все специални " с най-тънките цени и с най-оригиналните части в тях". Такава комбинация в град като Пазарджик се оказа невъзможна, а сигурно и в по-големите градове е така! но вече си имам сменен амортисьр за 100 лв и ново въже на ръчната. Хак да ми е...що ли ми трябваше да говоря!
| |
|
Lok-Tar!
Айде сега колега не е толкова лошо. Не е като всеки месец да си по 1-2 пъти в сервиза кат един познат с Астра 1.9ТД.
Аз се надявам моя да се държи мъжки и достойно, което не означава да не се чупи. Той и без това си прави к'вот си иска и се троши нон-стоп по нещо... :)
Но да внимава, да не ме ядоса, че ще види той тогава. Ще му се разсърдя и....
Пък и колко време си го карал без да влизаш в сервизи, пък сега за 40-140лв. То нищо не е вечно и всичко се чупи и трябва смяна.
Hail and Kill
Kicking King
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|