Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 13:32 03.06.24 
Автомобили
   >> Ford
*Кратък преглед

Тема Няма сила от 950 до 1900нови  
Автор J6B (новак)
Публикувано09.05.06 12:29



Кола Фиеста,92 год,мотор J6B,газ-бензин,проблем калпъв-няма сила от 950 до 1900-2000 оборота и на двете горива[газ-бензин]от там нататък се изтрелва на един път,сменени свещи,въздушен филтър и неще та неще.....



Тема Re: Няма сила от 950 до 1900нови [re: J6B]  
Автор DigiPro ()
Публикувано09.05.06 21:56



На повечето бензинови коли е така. Мощността идва след 2000 оборота. На дизелите я има още при 1000. Свързано е с т.нар. въртящ момент, който лично на мен хич не ми е ясен, но го дават в спецификациите на всеки автомобил.

Ford Fiesta Si 1,6 16V Zetec, 95г.


Тема Re: Няма сила от 950 до 1900нови [re: DigiPro]  
Автор KickingKing (TheImmortalKing)
Публикувано10.05.06 02:31



Lok-Tar!

Хахаха колега ти ме разби :)
От въртящият момент зависи предимно ускорението, както и междинното ускорение. Камиони, автобуси и т.н. имат голям въртящ момент. Дизеловите коли също така...
Разбира се то зависи от адски много работи, но при теоретично равни условия колата с повече въртящ момент ще набере по-бързо.

Относно проблема на колегата... Принципно е нормално - няма ряз, като натиснеш газта имаш чувството, че стои на едно място... Ако и преди си е била така не се притеснявай, тя фиестата не е от най-мощните. Ако обаче се е появило в следствие тогава вече трябва да се замислим...

Hail and Kill

Kicking King


Тема Re: Няма сила от 950 до 1900нови [re: J6B]  
Автор Zarhi ()
Публикувано10.05.06 07:48



Не си казал с какво пълнене е двигателя, карбуратор или инжекция. Но ако ефекта е същия и на газ, тогава причините може да са няколко:

Има спукан някой маркуч и двигателя засмуква въздух директно в смукателните колектори, може да е от спукана мембрана на сервото или някои маркуч който управлява вакуумите.

Ако си с нормално делко, може да е спукана мембрана на вакуумния регулатор на делкото. Или самия регулатор да е блокирал. При рязко подаване на газ на ниски обороти тоя регулатор трябва да отмества запалването от нормалните -5 -10 градуса до -25 градуса преди ГМТ. Ако не го прави, то ефекта е приблизително какъвто го описваш.



Тема Re: Няма сила от 950 до 1900нови [re: J6B]  
Автор Leg ()
Публикувано10.05.06 17:19



И все пак това не са ли доста ниски обороти ... как може да се очаква някво нормално ускорение при тях?



Тема Re: Няма сила от 950 до 1900нови [re: Leg]  
Автор J6B (новак)
Публикувано10.05.06 18:13



Колата е моноинжекция,харесва ми варианта за сервото ама мисля че не е от него защото му правя едно малко тестче като го натисна без да е запалена колата и с натиснат педал я запалвам и педала потъва малко,е това не е точен тест на все пак показва нещо,отностно делкото :ами нямам такова,колата е с елекронно запалване и има само една бобина и два три кабела които отиват към компа,почвам да си мисля за запушено гърне или нещо подобно,този симптом се показва най добре като загрее колата,като е студена ''бяга много'' особено на газ но като загрее и намалява тягата пак казвам под 2000 оборота,според мен е нещо общо и за двете горива например вакуми, свещи ,а сега се сетих че не съм сменил кабелите но не ми се вярва да е от тях,поне на тъмно не светеха...



Тема Re: Няма сила от 950 до 1900 [re: J6B]  
Автор Zarhi ()
Публикувано10.05.06 21:52



Ако си с електронно запалване с 2 бобини ( те са в 1 корпус но са 2! ) нещата май опират само до запалването. Двигателя задължително трябва да има ламбда сонда. А ламбда сондата не работи коректно на газ, и се слагат някакви емулатори, които колко работят не е ясно. И каква ти е газовата уредба? Нормална или газов инжекцион? Как се превключва на газ? прекъсва се бензиновата помпа, дюзата, или направо захранването на компютъра?

Изобщо на форд с eec-iv/v и edis модул газ трудно се слага като хората......



Тема Re: Няма сила от 950 до 1900нови [re: Zarhi]  
Автор J6B (новак)
Публикувано11.05.06 01:18



С това съм съгласен ама защо и на бензин същото,данеби да е заминала сондата,мога ли да е замеря с някакъв уред от рода на мултицета



Тема Re: Няма сила от 950 до 1900нови [re: J6B]  
Автор Zarhi ()
Публикувано11.05.06 08:03



Ламбда сондата има значение най-вече на бензин. В зависимост от показанията и за количеството остатъчен кислород в изгорелите газове компютъра на инжекциона освен че регулира дюзата, подава и сигнал към модула на запалването EDIS за промяна на изпреварването на искрата. Затова при слагане на газова не би трябвало да се прекъсва захранването на компютъра на инжекциона, а да се ползва емулатор на лабда сонда. Обаче голяма част от тези емулатори са изключително прости и неефективни. Не си спомням как реагира EDIS модула, ако сигнала от компютъра на инжекциона липса.

Принципно е възможно да се премери с мултицет. Но е много сложно и резултата е двусмислен. А живота на ламбда сондата е около 60 хил. км.



Тема Re: Няма сила от 950 до 1900нови [re: J6B]  
Автор DigiPro ()
Публикувано12.05.06 22:27



Ламбда сондата се мери с осцилоскоп. Освен напрежението което генерира се гледа и времето за реакция. Някъде ги пишеше конкретно стойностите но не ми се търси.

Ford Fiesta Si 1,6 16V Zetec, 95г.



*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.