Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 21:00 15.07.25 
Автомобили
   >> Ford
*Кратък преглед

Тема Относно Ford Escort 1.9L 1995 годинанови  
Автор Giligan88 (непознат)
Публикувано09.05.06 02:28



Като пусна климатика на макс., колата прегрява буквално за минути,като изключа климатика всичко се нормализира.Някой има ли идея каква може да е причината?



Тема Re: Относно Ford Escort 1.9L 1995 година [re: Giligan88]  
Автор Zarhi ()
Публикувано09.05.06 08:41



Не съм виждал 1.9L двигател, но мога да ти кажа как е на 1.8 Zetec. Вентилатора на радиатора има 2 степени на работа, ниска и висока. Ниската степен се включва и изключва от датчика за температурата на водата, който се намира до термостата. Високата степен се включва от компютъра. Включи ли се климатика, вентилатора веднага почва да върти на високи обороти. При мен се управлява от едно голямо реле, което се намира непосредствено до акумулатора. Ако с включването на климатика вентилатора не завърти веднага на високи обороти, без значение температурата на двигателя, значи това реле не работи. Тъй като климатика отнема от мощноста на двигателя компютъра се грижи при рязко подаване на газ да изключи за малко климатика, за да може да се разчита на пълната мощност на двигателя и веднага след това пак го включва.

А по какъв критеий определяш че двигателя прегрява? Стрелката за температура на таблото не е от най-точните. Освен това причината може и да е съвсем елементарна: случва се с времето минуса на таблото да загуби добър контакт с шасито и при включване на голям електрически консуматор ( климатика се зацепва с електромагнит, който харчи доста ток ) се получава отместване на минуса на таблото спрямо шасито. И част от датчиците на таблото почват да показват по-високи или по-ниски стойности от реалните.

Провери дали се включва вентилатора заедно с климатика, дали няма окисление на клемите на акумулатора, на кабела който заземява двигателя към шасито. На повечето ескорти на предната лява колонка до педалите зад пластмасовата кора се събират поне 3-4 кафяви кабела на 1 болт. Това е минуса на арматурното табло и на таблото с бушоните. Притегни малко този болт, ако трябва развий го и го почисти с някакъв контактен спрей.

Редактирано от Zarhi на 09.05.06 08:43.




*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.