Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 11:52 23.06.24 
Автомобили
   >> Ford
*Кратък преглед

Тема задни пружини ескорт  
Автор Leitenanta (непознат )
Публикувано17.11.05 19:18



Здравейте!Ескорта е 83 и вече бая е омекнал отзад.Като мине някоя дупка направо ще се разпадне!Удря на твърдо.Може ли старите пружини да се заменят с други със 7мм по голям диамтър?Какви промени е необходимо да се направят по окачването?



Тема Re: задни пружини ескортнови [re: Leitenanta]  
Автор big bobi (непознат)
Публикувано17.11.05 21:25



Можеш да пробваш с пружини от шкодичка-задни,пасват точно само са по-дълги и задницата ще ти се вдигне бая.Аз бях сложил на стария ми форд такива,но друсаше малко отзад,но пък предницата става по-стабилна.



Тема Re: задни пружини ескортнови [re: Leitenanta]  
Автор 6i6kebap (непознат)
Публикувано18.11.05 10:36



Предните пружини от Лада 5 -ца стават за задни на Escort.


Редактирано от Щ-3O4 на 18.11.05 20:53.



Тема виж сега моя опит :)))нови [re: Leitenanta]  
Автор tainamaina (непознат )
Публикувано18.11.05 21:31



Здрасти приятел.
Аз съм твоя човек :)))
Сга ще си изхвърлям ескорта 1.3, с идеални пружини (разбираи подбрани на преса и скъсени ;))) от вартбург.
от шкода са много твурди, не стават.
7-те мм не ти пречат. Има значение как режеш пружината за да не се криви и да не опира по амортисьора по планката за сп маркуч.
Имам и свалени пружини в мазето, ако си от Варна се обади, направо ще ти ги сложат в близкия сервиз.
Предни н еискаш ли? Имам и такива три комплекта :))))
Абе и два ескорта имам, но единия си го карам.
А ако нямаш размера - клиренса - центърът на колелото (главината) отзад е срещу средата на прага, а отпред на 10 мм по линията по средата н апрага. Ладовите пружини улягат много, по добре ползваи стари, току що свалени.
Остави ги 15 мм по високи.
А, да - от лада предните са супер, малко по твурди са, но стават. Ако е и дизел са добре за отпред. Вартбурга е основен източник на качествени пружини.
Мога да погледна и колко навивки трябва да си оставиш.

Редактирано от tainamaina на 18.11.05 21:34.



Тема Re: виж сега моя опит :)))нови [re: tainamaina]  
Автор Leitenanta (непознат )
Публикувано20.11.05 13:35



Благодаря ви за мненията.До колкото разбрах стават и други пружини без промени по самата кола.Моите пружини са предни от Москвич и са доста твърди , затоваа мисля да ги отрежа с една врътка по-къси от оригиналните.Дали ще стане по-стабилен с по-твърди пружини?



Тема Re: виж сега моя опит :)))нови [re: Leitenanta]  
Автор venko74 (непознат )
Публикувано20.11.05 21:20



защо се заблуждавате че с твърди пружини колата че е стабилна-напротив
когато пружината е твърда оригиналните амотризатори не могат да я удържат и колата отскача и се люлее повече
при по твърди пружини трябват и доста по стегнати амортизатори
най добре всичко да си е оригинално-така всичко е сметнато



Тема Re: виж сега моя опит :)))нови [re: Leitenanta]  
Автор tainamaina (непознат )
Публикувано21.11.05 14:49



Не зная колко са твърди москвичовите пружини, но е много. Височината на колата е каквато казах, отклонения не са желателни - ако е по-висока, опува амортисьора с удар при всяко прагче, ако са по-ниски, си е ниска.
Ако са много твърди може да се направи ниска, наистина до определена твърдост колата става по-стабилна, НО само ако се подберат и двете двойки пружини - и предни, и задни.
Сега както си, с твърди задни и много меки предни, колата се завърта в завоите. (нали? ;)
Принципът е, че страната (предница или задница), където се слагат по-меки пружини, става по-стбилна срещъ старнично плъзгане на гумите.
В твоя случай, предните са по-меки и задницата започва да се върти в завоите по лесно.
Като цяло по-твърдите пружини не позжоляват люлеене на купето. За да се избегне и резонанса на колелетата (подскачането) наистина си трябват амортисьори, но това не е много лош проблем за теб.
Ориентировъчно, отпред за 1,3 и 1,6 мотор трябжат пружини с диаметър на тела 11,5 до 13,2 мм, отзаде подобни - над 12 мм. Естествено зависи в какво сустояние са и от каква кола (материал).

Ако не променяш мнооого клиренса, слагай и карай! Ще се учудиш откъде се минава с такава кола - по стулби, леко на диагонал, през бурдюри, в коловозите си винаги един пръст над другите ;))))))



Тема Re: виж сега моя опит :)))нови [re: tainamaina]  
Автор Leitenanta (непознат )
Публикувано23.11.05 20:55



Предните пружина са твърди , предницата е стабилна до скоро и задните пружини бяха добре но изведнъж омекнаха много.Според ме с твърди пружини отзад (с подходяща височина) колата ще е по-стабилна от преди.Москвичовите пружини не са толкова твърди , че амортисыора да издъхне , но ще видим опита ще покаже.




*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.