Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 23:00 13.11.25 
Автомобили
   >> Ford
*Кратък преглед

Тема технически параметри за Фиеста 1.8Днови  
Автор Por_Vdovec (непознат )
Публикувано06.11.05 17:04



Разглеждах тук разискваните теми напоследък и реших да питам
Събирам инфо за покупка на Фиеста 91- 93г. Спрял съм се на 2та двигателя, които смятам за най-икономични: 1.1 бензин(евентуално mi) и 1.8Д
Интересува ме колко коня е дизеловия двигател, за да изчисля в митническия калкулатор какъв налог бих дължал, ако заложа на нов внос.(за безиновия вече знам) Също ще се радвам да споделите вашите наблюдения за разхода на тези 2 двиг.



Тема Re: технически параметри за Фиеста 1.8Д [re: Por_Vdovec]  
Автор Щ-3O4Модератор (Щука)
Публикувано06.11.05 17:27



Ford Fiesta 1.8 D - к.с. / об.мин. - 60 / 4800
среден разход: 5.6 л/100 км
Ford Fiesta 1.1
среден разход: 7.0 л/100 км



Тема и да питам ощенови [re: Щ-3O4]  
Автор Por_Vdovec (непознат )
Публикувано06.11.05 23:58



Дизеловия двигател, със верига или ремък е?...След покупка кое е добре да се смени профилактично, освен масло...Кои са слабите места на този двигател (имам предвид най-често), за бенз двиг 1.1 разбрах - разпределителен вал и чукане на клапани.
Примерно, ако се направи компромис с тампони, ябълковидни болтове(ще ме извините за изказа, ако не съм точен; до преди 2 седмици карах Москвич 21412 ) доколко биха ми стъпили...някоя семерина покрай водна помпа и др. Това са неща, които са ми правили впечатление при досегашните огледи.



Тема Re: и да питам ощенови [re: Por_Vdovec]  
Автор 1.8D (escort,combi)
Публикувано10.11.05 17:32



Дизела е с ангренажен ремък и 2 ролки които задължително се сменят при новият внос(около 120 лв.в Аутоплюс и 30 лв.труд,онзи ден ги сменях)След това следващата смяна е чак към 70 000км.Дават го да се сменят на 45 000,но до 70 000 ще те изкара,а на 90 000км. вече се къса ремъка със сигурност(изпробвано е!!!).На дизеловият двигател единственото нещо което може да ти направи проблем е помпата.Тя ако е здрава никакви други кахъри няма да имаш.Ако излезе нещо друго то ще е дребно и ще се ремонтира сравнително евтино(свещи са по 6-7 лв/бр.,дюзите се възтановяват за по 5-6лв/бр,но това е еднократно)Двигателят е толкова опростен,че просто няма какво да се счупи:))Щом от Московец се качваш на дизелов Форд направо ще се родиш:)))Аз за 3 години здраво каране,все още не съм си оцапал ръцете(като изключим смяната на единият шарнир)

Редактирано от 1.8D на 10.11.05 17:37.



Тема Re: технически параметри за Фиеста 1.8Днови [re: Por_Vdovec]  
Автор Fred (непознат )
Публикувано24.11.05 10:42



Ремъците се два с по една ролка . Един за агренажа + ролка, който задължително се сменя за да не правиш основен ремонт и другия + ролка за горивната помпа. Сменяш го ако искаш да стигнеш закъдето си тръгнал. Парите за тази смяна варират в доста широки граници. От вече споменатите до около 280 без труда в МФ, но пък са оригинални - Моторкрафт! Предлагат се на пърче и в комплект на най-различни фирми. Някои колеги споменаха, че закупени в комплект излиза по ефтино, но това е въпрос на избор и късмет.




*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.