|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Фиеста - Центровка клапани
|
|
Автор |
Dikata (непознат
) |
Публикувано | 16.10.05 23:51 |
|
Здр,
Някой да знае какво е разстоянието за клапаните и кобилиците. Двигателя е 1.1 HCS '91. По книгите на Haines ги дават изпускатели - 0.30мм а за смукателни - 0.25мм. Ефекта бе по лош. Трака като дизел при всякаква температура.
Моля за експертни отговори.
| |
|
Междина смукателни клапани, мм (in) 0.20-0.25 (0.008-0.010)
Междина изпускателни клапани, мм (in) 0.30-0.35 (0.012-0.014)
Провери си състоянието на разпределителния вал
| |
Тема
|
Re: На ново :-)
[re: Щ-3O4]
|
|
Автор |
Dikata (непознат
) |
Публикувано | 18.10.05 05:41 |
|
Да, така и направих. Веригата ми е нова и вала си е ок. В момента съм ги регулирал на 0.25 и на 0.30. Като се замислия ми се струва че кобилиците са ми направили легла. На всичкото отгоре са 8 (по добре от 16). Сте действам докато ми хареса.
| |
Тема
|
Re: На ново :-)
[re: Dikata]
|
|
Автор |
GlN (погромист) |
Публикувано | 21.10.05 14:02 |
|
Така и така си подхванал темата, можеш ли да ми кажеш как провери състоянието на разпределителния си вал? Това не е ли единствено възможно като се извади двигателя поради факта че вала е разположен долу?
При всики положения ме интересуват и цените на въпросните услуги - отваряне, затваряне, смяна на верига и т.н. Вал е ясно колко струва в МП.
| |
Тема
|
Re: На ново :-)
[re: GlN]
|
|
Автор |
Dikata (Dimiter) |
Публикувано | 24.10.05 21:24 |
|
Ми защо да му гледам састоянието парво на парво. Това сие едно крива ексцентрична траба (масивна) нали това е идеята на реглажа.Ако се е износила малко да обереш луфта. А едно такова нещо изкарва 3 коли на гарба си. Вариантите са два. Разбити лагери тогава и да правиш реглаж при развартане напред назад ще имаш разместване. Другото е да е скасан, лесно се познава.
Цени не знам,всичко сам си правя,само части купувам.
Ако за нещо друго ме питаш питай
-----------------
Dikata
-----------------
| |
Тема
|
Re: На ново :-)
[re: Dikata]
|
|
Автор |
GlN (погромист) |
Публикувано | 25.10.05 14:38 |
|
хехе, питах понеже:
> Веригата ми е нова и вала си е ок.
а пък за да си сигурен че е ок май е най-добре да си го виждал. понеже на смотаните фиести май не им е от най-издръжливите детайли. нерядко се говори за износен разпределителен вал, като в моя случай на един от клапаните резервата за регулиране на хлабината е изчерпана (образно казано). ремонта + самия вал отиват към 500 кинта което си е болна работа да се прави на такава кола. та се чудя как да процедирам, не може тъпата му смяна да е 200 кинта иначе на драго сърце бих се заел.
| |
Тема
|
Малко не по темата
[re: GlN]
|
|
Автор |
stanjovy (непознат
) |
Публикувано | 25.10.05 15:37 |
|
Имам въпрос, ще бъда много благодарен за отговор
Предлагат ми за покупка Форд Фиеста 1.3i Ghia, края на 1994 от Италия
Никъде не мога да намеря информация дали автомобилът е с ангренажна верига или ангренажен ремък, а съм доста бос за да знам предимствата и недостатъците на двата варианта
Редактирано от Щ-3O4 на 25.10.05 15:57.
| |
Тема
|
Re: На ново :-)
[re: GlN]
|
|
Автор |
Dikata (Dimiter) |
Публикувано | 25.10.05 18:01 |
|
Трудно ми е да повярвам че вала е по слаб от кобилиците или пък повдигач. Всашност какви са ти симптомите от оплакването.Може да ти се е вкопал клапан ама това е направо невероятно. Защо си се загледал във вала.
-----------------
Dikata
-----------------
| |
Тема
|
Re: Малко не по темата
[re: stanjovy]
|
|
Автор |
GlN (погромист) |
Публикувано | 26.10.05 11:30 |
|
с верига е, само 1.4 е с ангренажен ремък
| |
Тема
|
ами...
[re: Dikata]
|
|
Автор |
GlN (погромист) |
Публикувано | 26.10.05 11:48 |
|
Хавата при мене е следната -> Fiesta 1.3i 1995, ~130000km, като я купувах тракoляха клапаните обаче моя съветник каза че е почти нормално и дори след реглаж за 10-20000km пак се разтракват. Та взех я, и скоро след това я дадох на 1 гаражни майстори - резултата беше че шума от тракането се промени, и стана по-нарядко (по малка честота), а обяснението беше че винтчето за регулиране е било натегнато на max за някой клапан и той ще продължава да трака - трябвало да се отвори и да се провери, "крив" повдигач или износена гърбица на разпр. вал. Дори ми предлагаха да "наваряват материал" на повдигача за да се компенсира износването.
При това нещо аз се пораздразних и отидох при едни двигателджии на Горубляне дето ми ги препоръчаха, и те направиха нов реглаж, при което колата много утихна - обаче казаха че според тях вала е за смяна и са го регулирали "със зор".
Сега 10000km по-късно тракането почва лекичко да се завръща и се чудя какво да предприема. Нов вал в МП е 260лв с поръчка и чакане, а онези горублянци заявиха че смяна е 200лв понеже е съпроводено с вадене на двигателя + че като се прави това е добре профилактично да се смени ангренажната верига и обтегача.
Това е, можеш ли да ме посъветваш нещо?
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|