| 
	
 | 
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Фиеста - Центровка клапани 
 | 
 
 |  
| Автор | 
Dikata (непознат
) |  
| Публикувано | 16.10.05 23:51 |  
             |  
           | 
            
           
  Здр,
 Някой да знае какво е разстоянието за клапаните и кобилиците. Двигателя е 1.1 HCS '91. По книгите на Haines ги дават изпускатели - 0.30мм а за смукателни  - 0.25мм. Ефекта бе по лош. Трака като дизел при всякаква температура.
 Моля за експертни отговори. 
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Междина смукателни клапани, мм (in) 0.20-0.25 (0.008-0.010)  
 Междина изпускателни клапани, мм (in) 0.30-0.35 (0.012-0.014)  
 
 Провери си състоянието на разпределителния вал
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: На ново :-) 
[re: Щ-3O4]
 | 
 
 |  
| Автор | 
Dikata (непознат
) |  
| Публикувано | 18.10.05 05:41 |  
             |  
           | 
            
           
  Да, така и направих. Веригата ми е нова и вала си е ок. В момента съм ги регулирал на 0.25 и на 0.30. Като се замислия ми се струва че кобилиците са ми направили легла.  На всичкото отгоре са 8 (по добре от 16) . Сте действам докато ми хареса.
  
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: На ново :-) 
[re: Dikata]
 | 
 
 |  
| Автор | 
GlN (погромист) |  
| Публикувано | 21.10.05 14:02 |  
             |  
           | 
            
           
  Така и така си подхванал темата, можеш ли да ми кажеш как провери състоянието на разпределителния си вал? Това не е ли единствено възможно като се извади двигателя поради факта че вала е разположен долу?
 
 При всики положения ме интересуват и цените на въпросните услуги - отваряне, затваряне, смяна на верига и т.н. Вал е ясно колко струва в МП.
 
  
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: На ново :-) 
[re: GlN]
 | 
 
 |  
| Автор | 
Dikata (Dimiter) |  
| Публикувано | 24.10.05 21:24 |  
             |  
           | 
            
           
  Ми защо да му гледам састоянието парво на парво. Това сие едно крива ексцентрична траба (масивна) нали това е идеята на реглажа.Ако се е износила малко  да обереш луфта. А едно такова нещо изкарва 3 коли на гарба си. Вариантите са два. Разбити лагери тогава и да правиш реглаж при развартане напред назад ще имаш разместване. Другото е да е скасан, лесно се познава.
 
 Цени не знам,всичко  сам си правя,само части купувам.
 
 Ако за нещо друго ме питаш питай 
  -----------------
 Dikata
 -----------------
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: На ново :-) 
[re: Dikata]
 | 
 
 |  
| Автор | 
GlN (погромист) |  
| Публикувано | 25.10.05 14:38 |  
             |  
           | 
            
           
  хехе, питах понеже:
 
 > Веригата ми е нова и вала си е ок.
 
 а пък за да си сигурен че е ок май е най-добре да си го виждал. понеже на смотаните фиести май не им е от най-издръжливите детайли. нерядко се говори за износен разпределителен вал, като в моя случай на един от клапаните резервата за регулиране на хлабината е изчерпана (образно казано). ремонта + самия вал отиват към 500 кинта което си е болна работа да се прави на такава кола. та се чудя как да процедирам, не може тъпата му смяна да е 200 кинта иначе на драго сърце бих се заел.
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Малко не по темата
[re: GlN]
 | 
 
 |  
| Автор | 
stanjovy (непознат
) |  
| Публикувано | 25.10.05 15:37 |  
             |  
           | 
            
           
  Имам въпрос, ще бъда много благодарен за отговор
 
 Предлагат ми за покупка Форд Фиеста 1.3i Ghia, края на 1994 от Италия
 
 Никъде не мога да намеря информация дали автомобилът е с ангренажна верига или ангренажен ремък, а съм доста бос за да знам предимствата и недостатъците на двата варианта
 Редактирано от Щ-3O4 на 25.10.05 15:57. 
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: На ново :-) 
[re: GlN]
 | 
 
 |  
| Автор | 
Dikata (Dimiter) |  
| Публикувано | 25.10.05 18:01 |  
             |  
           | 
            
           
 
  
 Трудно ми е да повярвам че вала е по слаб от кобилиците или пък повдигач. Всашност какви са ти симптомите от оплакването.Може да ти се е вкопал клапан ама това е направо невероятно. Защо си се загледал във вала. 
  -----------------
 Dikata
 -----------------
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Малко не по темата 
[re: stanjovy]
 | 
 
 |  
| Автор | 
GlN (погромист) |  
| Публикувано | 26.10.05 11:30 |  
             |  
           | 
            
           
  с верига е, само 1.4 е с ангренажен ремък
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     ами... 
[re: Dikata]
 | 
 
 |  
| Автор | 
GlN (погромист) |  
| Публикувано | 26.10.05 11:48 |  
             |  
           | 
            
           
  Хавата при мене е следната -> Fiesta 1.3i 1995, ~130000km, като я купувах тракoляха клапаните обаче моя съветник каза че е почти нормално и дори след реглаж за 10-20000km пак се разтракват. Та взех я, и скоро след това я дадох на 1 гаражни майстори - резултата беше че шума от тракането се промени, и стана по-нарядко (по малка честота), а обяснението беше че винтчето за регулиране е било натегнато на max за някой клапан и той ще продължава да трака - трябвало да се отвори и да се провери, "крив" повдигач или износена гърбица на разпр. вал. Дори ми предлагаха да "наваряват материал" на повдигача за да се компенсира износването.
 
 При това нещо аз се пораздразних и отидох при едни двигателджии на Горубляне дето ми ги препоръчаха, и те направиха нов реглаж, при което колата много утихна - обаче казаха че според тях вала е за смяна и са го регулирали "със зор".
 
 Сега 10000km по-късно тракането почва лекичко да се завръща и се чудя какво да предприема. Нов вал в МП е 260лв с поръчка и чакане, а онези горублянци заявиха че смяна е 200лв понеже е съпроводено с вадене на двигателя + че като се прави това е добре профилактично да се смени ангренажната верига и обтегача.
 
 Това е, можеш ли да ме посъветваш нещо?
  
           
  
             |   |  
  |   
 
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
 |  
 |   
 |