Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 07:13 25.06.24 
Автомобили
   >> Ford
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Отново за маслатанови  
Автор pojken ()
Публикувано11.05.05 13:20



Някой има ли впечатления от моторните смазки на BP (и по-специално Visko 3000)? Скоро ще сменям масло и търся добро решение за Zetec 1.6 на 180000 км. Не показва да има разход на масло. В момента, според стария собственик на колата, в мотора има някаква полусинтетика, може би пак от този тип ще налея.
Разбира се не държа да е непременно BP, може да ми препоръчате и други марки.
Мерси предварително за мненията!



Тема Re: Отново за маслатанови [re: pojken]  
Автор kEFi (...)
Публикувано12.05.05 16:36



Моята я карам с Mobil1 10W40 полусинтетика. Доволен!
Може да си купиш масло и от МП, ако искаш. Пише марка Форд, но май си е Castrol...



Тема Motorcraftнови [re: kEFi]  
Автор Mircha ()
Публикувано13.05.05 09:30



Досега съм карал с Esso 5W30, а на предишната смяна Elf 10W40. Масло не харча.

След като прочетох някой мнения тук, реших да пробвам наливното масло на МП. Препоръчаха ми 5W30 пълна синтетика (двигателя ми е 2.0i на 130К).

Възхитен съм от резултата!!! Двигателя промени драстично звука. Имах два повдигача, които се обаждаха на студено - млъкнаха въпреки по-рядкото масло. Разхода ми падна с 0.5l.

Не е за пренебрегване и факта, че купуваш точно колкото ти трябва. Аз събирам 4.3 литра с филтъра. Излезе ми 42 лв. Иначе трябваше да си купя 5l туба за над 50 лв.

От МП ме убеждават да сменям това масло на 15 000. Какво мислите вие по въпроса?


Много е хубаво, нищо да не правиш и след това да си починеш. Исп.нар. поговорка

Тема Re: Motorcraftнови [re: Mircha]  
Автор pojken ()
Публикувано13.05.05 12:07



Говориш за наливно масло от МП, предполагам. А в тези 42 лв. включен ли е труда и къде се намира фирмения им сервиз?



Тема Re: Motorcraftнови [re: pojken]  
Автор acj (fiesta addict)
Публикувано13.05.05 15:07



Тъй като поне аз не знам колко е труда и наливното масло в Мото Пфое, но сипвам от същото в опаковките (тубите), мога поне да кажа цените им:

1339643 - Ford Formula E - 5W30 - 5 L Moto-Phoe - 53.13 лв.

1339641 - Ford Formula E - 5W30 - 1 L Moto-Phoe - 11.22 лв.

Така че за 1.6 16кл. е достатъчно 4х1 литра = 44.88 лв., или пък туба 5 литра за 53.13 лв. И в двата случая остава масло за доливане.

Сменям го другаде за 5-6 лева труд, заедно със смяната на филтрите.

Маслото може да се купи както от Мото Пфое-Люлин, така и от Младост, и на двете места има и сервиз, така че може да се избере и наливния вариант със смяната на място.



Ford Fiesta Si 16V - 1.6 SEFI DOHC



Тема Re: Motorcraftнови [re: acj]  
Автор acj (fiesta addict)
Публикувано13.05.05 15:23



П.С. Говори се че маслата на Форд, всъщност са Кастрол.

Не знам дали е така но ако е истина, маслото 5W30 синтетика на Кастрол го предлагат по 19.20 лв. на литър, наливно по заявка.

Тъй че от Мото Пфое си е направо на далавера.

Съвсем друг е въпроса че видях в американски сайт Моторкрафт 5W30 синтетика с молибден, като фордовското, по 2.6$ на литър, ама то за американците всичко е на други цени, също бензина и новите коли, нали са зле с парите.

Ford Fiesta Si 16V - 1.6 SEFI DOHC

Редактирано от acj на 13.05.05 15:24.



Тема Без труд!нови [re: pojken]  
Автор Mircha ()
Публикувано13.05.05 18:10



С труда и филтрите смяната излиза 110 лв.!!!!

Прави сметка, че филтрите са ми: маслен ~11лв., въздушен ~18лв. Т.е. с маслото общо 71лв. останалото е труд!

Смених маслото на масларницата на Темпо на Сребърна: смяна масло 5лв., нов дифтунг на пробката 1лв. и смяна на въздушния филтър 1лв. - всичко 7лв. и 15мин. лаф с маслара.


Много е хубаво, нищо да не правиш и след това да си починеш. Исп.нар. поговорка

Тема Re: Без труд!нови [re: Mircha]  
Автор DigiPro ()
Публикувано13.05.05 19:13



Бе как ще давате пари за смяна на масло ?!??! Тука кадето и да идеш да сменяш масло щом си го купил от тях смяната е безплатна. А предния път го сменях в Мото Пфое - не помня дали ми взеха за смяна но така са затегнали филтъра че още малко и резбата са щели да прецакат Сега като ми го сменя майстора едва го разви хем специална верига ползва.

Ford Fiesta 1,1i, 91г.


Тема Да ама какво масло? Идеи?нови [re: pojken]  
Автор Escort EFi (CLX)
Публикувано14.05.05 15:20



Привет на всеки решил да прочете линка...!!! Тази тема за маслата, лично мен, ме накара да се замисля какво ще правя аз, когато стигна до неговата смяна (поредна)... Кадето и да попитам, разбирай различни маслари... всеки дава различни съвети...!!! "Сложи минерално, колата ти е по- стара, синтетиката е скъпа", "Сложи полусинтетика, по- добре ще ти върви колата", "Сложи пълна синтетика- много е добра".... и т.н, и т.н...
А на мен ми се иска да знам какво е по-добре по принцип за моя случай. Карам Escort '91, 66KW (105 k.s.), пълен инжекцион.
Ако някои може да даде съвет или къде да прочета нещо по въпроса ще съм благодарен!!!
P.S. между другото сега съм с Repsol 10W40, полусинтетика, и по наблюденията които имам ми се струва ОК, ама дали (и при мен се обаждат хидравличните повдигачи, но дали с друг тип масло нещо ще се промени, ще разбера след смианата на маслото, естествено след инфото което, надявам се получа)?!



Тема Re: Да ама какво масло? Идеи?нови [re: Escort EFi]  
Автор Щ-3O4Модератор (Щука)
Публикувано14.05.05 20:18



Здравей!
Ами самият факт, че ти предлагат различни масла, а и това, че всеки си хвали своето, говори, че изборът му е доста събективен и зависи от дебелината на портмонето ти. Ясно е, че всичките те стават за употреба.
Минералното е евтино и казват че е за стари автомобили поради презумцията, че харча му е голям и не си струва да се слага друго. Естествено най съвременното масло е синтетиката.
Лично слагам 10/40 или 15/40 фирмено. Най малкото полусинтетика. Ако имам пари-синтетика.
Така, че не го мисли толкова. Важното е да следиш нивото му и да го сменяш навреме. Минералката примерно на 6К, синтетиката на 10К километра.
Смяната на филтъра е задължителна, на пробката-зависи от състоянието и.
За чукане на повдигачите-докато загрее-нормално е. Виж ако и след като загрее чукат, може да сипеш добавка-по 7 лв. шишенца 300 мл. от бензиностанция. Има ефект-проверено. Ако и след това чукат, авно не е от маслото, а трябва да се сменят.
Успех!


Редактирано от Щ-3O4 на 14.05.05 20:22.




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.