Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 14:37 13.11.25 
Автомобили
   >> Ford
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема ескорт 1.6 моноинжекцион-глъхненови  
Автор arrow67 (познавач)
Публикувано02.10.04 22:19



Колеги,може ли някой да ме насочи към решаването на този проблем.Ескорт 1.6 моно,когато му подавам газ първо забива,а след това ускорява,получава се заглъхване на мотора,наи-добре изразено при ускоряване на 2-ра скорост.Сменил съм му регулатора на дроселовата клапа,махнал съм му катализатора,пробвах с друга дюза,изчистих му натрупаните грешки в компютъра,пробвах и с друг компютър,не смуче въздух от никъде,единствено забелязах,че не му се движи стъпковия мотор.Може ли някой да ми помогне защото вече изпадам в шок.



Тема и мойта Фиеста моноинжекция е с подобен проблем...нови [re: arrow67]  
Автор DigiPro ()
Публикувано03.10.04 20:51



и явно и повечето моноинжекциони на възраст. Аз си мислех да не би проблема да е в МАП сензора ама един фен от клуба ми донесе работещ и с него пак така. При него проблема бил подобен и се оказало че е от датчика за положение на дроселната клапа (мисля че така се казва) Абе една джажа която представлява тъп потенциометър с 3 жици и се намира отстрани на инжектора. Та това чудо е капсуловано и ново струвало 40лв. На мен все не ми остава време да го разглобя и почистя. Също така после се регулирало и положението му. Това ми обясни PhoneFen от Варна на който много благодаря че ми донесе МАП сензора си да пробвам.

Ford Fiesta 1,1i, 91г.


Тема Re: и мойта Фиеста моноинжекция е с подобен проблем...нови [re: DigiPro]  
Автор Ozzi (ентусиаст)
Публикувано03.10.04 23:07



Аз съм с 1.4 МИ и също имам този проблем. Който така и не съм решил. Всъщност съм решил. Сложих газова и така няма проблеми. Но това все пак не е решение



Тема Re: ескорт 1.6 моноинжекцион-глъхненови [re: arrow67]  
Автор Ceдмия (засега)
Публикувано26.10.04 20:01



Я да избутам темата отпред
Май скоро ви занимавах с проблема но ...
Ситуацията при мен е следната. На газ и на бензин се случва да играят оборотите на празен ход. Т.е. падат до около 500 - 600 и след малко се връщат на нормални. При работа на бензин има леко глъхнене, набира бавно след което се отпушва, след което може пак да набира бавно. На газ няма такъв проблем. Диагностиката не даде резултат, т.е. компа не каза да има грешки. Ламбдата подава леко бедна смес, това каза майстора - според него не било проблем. Днес потормозих няколко човека от клуба на ICQ. Идеите се въртят около стъпковия мотор и датчика за отваряне на дроселовата клапа. Доколкото видях из хайнесите въпросния датчик е един и същ на фиеста и ескорт/орион с 1,4 мотора, а май и на тази с 1,1 мотора. Лошото е че ми казаха цена от 100 до 250 лева за него, а колегата казва 40 лева ?!?! Нещо което съм пропуснал предния път - махнато е ”устроиството” дето спира горивото ако се обърне колата. Не знам как е изолирано, така я взех и не съм гледал какво са правили преди мен. Предполагам обаче че не е от там проблема, защото изобщо няма да върви ако има проблем в него.
Та за момента приемам всякакви идеи, а утре и други ден ще правя проби



Тема Re: ескорт 1.6 моноинжекцион-глъхненови [re: Ceдмия]  
Автор _SLiThER_ (Ford Escort `92)
Публикувано26.10.04 22:44



Същата работа е и при мен аз си свалих датчика за дросела почистих го изолацията на жичките беше изгоряла и бяха на късо зарадвах се че ще ми се оправи облепих ги мерих с мултицета всичко е както си пише в аутодата слагам излизам да я пробвам същата работа компютъра не връща грешки на свободна като подам рязко газ се форсира само като е натоварен двигателя го прави ланда сондата и мапа смятам да вида да не е в тях ... нямам идея вече
PS: сипах един ден V-Power Racing 99+ не забелязах да го прави този номер



Тема не конкретно към теб...нови [re: _SLiThER_]  
Автор kEFi (...)
Публикувано27.10.04 12:16



...като прочетох всички постове и съдейки по моята кола... ми се върти в главата идеята, че може би проблема е свързан с управлението на ъгъла на запалване (предварението). Защо? Защото имам АГУ и при повечето случаи като мина от газ на бенз в началото колата става много тромава, но след минута вече литва. Но при мен е само в този случай, не като при вас.



Тема Re: не конкретно към теб...нови [re: kEFi]  
Автор Slack© (the_surfer)
Публикувано27.10.04 17:18



Айдееееее и аз не се бях записал и викам дай и аз. Всички май сме така бе пичове! Дъртата моноинжекция е като дърта баба на системи и малко по-добре от системно изневеряващата жена. Сменях горивен филтър, МАП сензори и други но файда йок както е казал руснака. На газ нямам никви грижи освен разхода де. По едно време толкоз се бях надъхал че питах в МотоПфоето имат ли ремонтен комплект за моноинжекция ама те ми казаха че няма и няма повече да се внася. Регулатора на налягането по-конкретно беше чарколяка който се бях навил да сменям. Дюзата мисля че ми е ОК. Тоя потенциометър (датчик за положението на дроселната клапа) също има голямо значение. По принцип са ми казвали че 2, 5 и 6 се скапват най-често.



---- live and learn ----

Редактирано от Slack© на 27.10.04 17:24.



Тема Re: не конкретно към теб...нови [re: kEFi]  
Автор _SLiThER_ (Ford Escort `92)
Публикувано27.10.04 17:20



и така да е ъгъла не подлежи на центровка той си е в PC-то. Определят го основно няколко датчика ECT MAP TP датчика на Хол така че проблем в един от тях и проблема е налице



Тема Точно!нови [re: _SLiThER_]  
Автор kEFi (...)
Публикувано28.10.04 13:17



Аз точно това си мисля - променен ъгъл. Лутането ми е кой (или кои) от всичките датчици карат компа да мине в авариен режим (така си мисля) т.е.на 10 предварение. Или кой от тях кара компа да подаде неподходящи на ситуацията режими на работа. Поне колкото касае мен (и може би не му е мястото тук, но...) - аз виждам причината във високата t на входящия въздух. Пояснение при загрял двиг усещам как колата ми става като спъната. Отвора на възд.филтър ми е от страната на двиг. и зад перката на охлаждането...



Тема Re: Точно!нови [re: kEFi]  
Автор _SLiThER_ (Ford Escort `92)
Публикувано28.10.04 14:46



Имаш ли клапа на входа зимен-летен режим да не си карал цяло лято на зимен




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.