|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
NORM температура???
|
|
Автор |
movie (24 kadyra x 2) |
Публикувано | 22.09.04 21:20 |
|
Знаете че на форда индикатора на таблото за температура е NORM преди като си карах градко е между О и N сега като си смених маслото масления и вуздушния филтър е малко под М и между М и R ... Въпроса ми е хубаво ли е колата да е в температура под М не знам колко градуса но мисля че са 50 60 гр. а О е 90 -100 гр. Дали темоостата ми вече е мързелив за смяна хмм единственото което сбърках е че масления филтър е на височина с 11мм по къс от по таблиците за този двигател CVH 1,4 карбураторен иначе на резба и диаметър е ок след като го сложихме след като проверих видях че не е това точния филтър ... Но не мисля че фатално ... моят въпрос дали термостат или нов точен маслен филтър ??? благодаря ви предварително и се надявам да не съм досаден и вива Форд :)
| |
Тема
|
Re: NORM температура???
[re: movie]
|
|
Автор |
alexbg67 (FORD Rider) |
Публикувано | 22.09.04 23:53 |
|
Филтърът какво общо има с термостата не се сещам, но ако имаш съмнения, сменяй да не мръзнеш зимата... 
Hates BullShits, Likes Nice Girls - Ford Escort Rider
| |
Тема
|
Онлайн каталози и един ???
[re: alexbg67]
|
|
Автор |
movie (24 kadyra x 2) |
Публикувано | 23.09.04 10:44 |
|
това което най ме интересува е като колата работи на 50 -60гр дали е хубво?
П.С. Сложих масло 15W40 лики моли с МОS2 някаква добавка и филтрите въздушния и масления са на Filtron полска фирма /http://www.wixfiltron.com.pl/ - има онлайн каталог :)/ мисля си дали не би добавката да е намалила триенето и така има по малко топлина или въздушния филтър е с повече въздух и така влиза по хладен ....
Тези неща не са голям проблем но ми е интересно когато колата работи на по ниска температура по дълго на позиция М и под нея дали е хубаво ...
ето и линка на лики моли пак има онлайн каталог ...т.е. казваш каква кола кои модел коя година кои двигател и ти плюе всичко :)) удобно е :
http://www.liqui-moly.de/Редактирано от movie на 23.09.04 10:52.
| |
Тема
|
Re: Онлайн каталози и един ???
[re: movie]
|
|
Автор |
Ozzi (ентусиаст) |
Публикувано | 23.09.04 11:01 |
|
Ама все пак всичко зависи от термостата нали? Ако му е студено си го прави топло все пак! Насочи се натам.
| |
Тема
|
Не знам за "мързелив термостат",..
[re: movie]
|
|
Автор |
Mircha () |
Публикувано | 23.09.04 11:34 |
|
... но знам за такъв, който не затваря напълно. Можеш да го провериш лесно: ако преди да загрее двигателя маркуча към радиатора е топъл (макар и малко), значи термостата е аут.
Може температурата в момента да е нормална, а преди да е била висока. Имай в предвид, че недостатъчно или калпаво масло се отразяват значително на охлаждането на двигателя. При една от служебните коли (Пежо 406 1.8i), когато маслото намалее с 250g температурата се качва с 15°C!
Най-добре провери каква е работната температура в момента за да прецениш ниска ли е или преди е била висока.
Много е хубаво, нищо да не правиш и след това да си починеш. Исп.нар. поговорка
| |
Тема
|
Re: Не знам за "мързелив термостат",..
[re: Mircha]
|
|
Автор |
movie (24 kadyra x 2) |
Публикувано | 23.09.04 17:30 |
|
Май е от количеството на маслото преди смяната бях под макс с 1/4 и преди да сменя бях долял до макс точно и почна да работи по хладно т.е. по рядко на О или Ен . Сега с новото масло /което беше над макс -писна ми т гаражни майстори/ съм го източил с шлаух през отвора на пръчката и е Точно на макс и ето на М се държи ..явно е чувствителана на количество масло ... 
| |
Тема
|
в продължение на твойте мисли....
[re: movie]
|
|
Автор |
Щ-3O4 (Щука) |
Публикувано | 23.09.04 17:52 |
|
може и да е и от по-студеното време...
Мисля че маслото няма нищо общо в твоя случай. Ако прегряваше, дори и при пуснат вентилатор, може да се мисли за запушен маслен радиатор. Но в твоя случай (ако не се бъркаш нещо субективно) е термостата. Той определя работната температура а не маслото. Другото нещо за недогрев е лошо горене-бензин, свещи....
SIERRA 1.8 Ghia, CVH
| |
Тема
|
Що е то маслен радиатор?
[re: Щ-3O4]
|
|
Автор |
Цeнoв-Caн (Escort 1,6D) |
Публикувано | 23.09.04 18:31 |
|
Това изказване ме заинтересува - така се държи моята колица.
При каране в града перката сваля температурата, ако се случи да се вдигне доста, но ако карам по-продължително по нагорнище например, и перка да пускам, и каквото и да правя температурата не се смъква, а стига до края на нормалната зона.
Единствено понижаване на скоростта на движение и минаване на по-ниска предавка спасяват нещата от преграване.
Маслото ми е на 9000 километра и като на всеки дизел отдавна е станало черно, но ще го сменя след още известно време ... като му дойде времето :-)
Та къкъв е тоя маслен радиатор?
П.С. Зимата е перфектна, и парно си има и не загрява толкова
Бивш Bokko
| |
Тема
|
Re: Що е то маслен радиатор?
[re: Цeнoв-Caн]
|
|
Автор |
Щ-3O4 (Щука) |
Публикувано | 23.09.04 19:07 |
|
Ми това не е камион или танк да има маслен радиатор разбира се
Но тъй и като маслото служи за охлаждане (чрез ваната), разбирай - запушване по тракта на циркулация на маслото.
Маслен радиатор!-глупости съм писал!
SIERRA 1.8 Ghia, CVH
| |
Тема
|
Re: NORM температура???
[re: movie]
|
|
Автор |
teoto (новак) |
Публикувано | 23.09.04 19:15 |
|
При мен винаги стои м/у R и M . Перката в градско си включва което ме навежда на мисълта за датчик или самия уред. Ти чуваш ли перката да включва при тези показания. Ако я чуваш си добре ( уредите дават само ориентировъчни показания)
Ford eskort 1.8D combi
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|