Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 05:30 14.07.25 
Автомобили
   >> Ford
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Защо става така?нови  
Автор Second (непознат )
Публикувано22.09.04 09:09



Съединител на средна възраст. Като потеглям плавно /около 1500 об./мин./ - придръпва. Ако потегля малко по-спортно - не придръпва. Като измина 15 км. градско и съединителя достигне работната си температура - работи перфектно. Ако престои колата 3 часа през лятото - продължава да работи добре. На сутринта - пак придръпва. През зимата ефекта е по-силно изразен и 15 км. градско не стигат.
Това съм го наблюдавал при различни марки и производители.
Като се свали съединителя се оказва, че феродото е износено не повече от половината от допустимото по книга, няма омасляване, задиране и счупени пружини.
Как мислите, защо става така?



Тема Според мен,нови [re: Second]  
Автор Paci (0^0)
Публикувано22.09.04 09:35



това е автомобил с малък мотор и омекнали тампони на двигателя.
Това при условие, че наистина всичко изглежда наред по съединителя.
Не е задължително да е малък мотора, и се усеща по-силно тресенето на задна.

Escort 1,3 '87


Тема Re: Защо става така? [re: Second]  
Автор alexbg67 (FORD Rider)
Публикувано22.09.04 10:44



При мен имаше подобен симптом, и бях готов да обвиня тампоните на мотора, но се оказаха стабилизиращи щанги.

Hates BullShits, Likes Nice Girls - Ford Escort Rider


Тема Re: Защо става така?нови [re: alexbg67]  
Автор Second (непознат )
Публикувано23.09.04 13:45



Значи като загрее съединителя и се оправят щангите и тампоните?
Не мога да го приема!



Тема Re: Защо става така?нови [re: Second]  
Автор alexbg67 (FORD Rider)
Публикувано23.09.04 14:55



... и не си длъжен.

Hates BullShits, Likes Nice Girls - Ford Escort Rider


Тема По-скоро търси проблема в двигателя.нови [re: Second]  
Автор Mircha ()
Публикувано23.09.04 16:24



Ако двигателя не е съвсем добре, преди да е загрял няма достатъчно мощност(по-скоро въртящ момент) и резултатът е това придърпване или тресене. Когато загрее обикновено нещата се оправят.

За сравнение опитай при много ниска скорост да включиш 2-ра или 3-та. Мисля, че ефекта е точно този, който описваш.


Много е хубаво, нищо да не правиш и след това да си починеш. Исп.нар. поговорка

Тема Re: По-скоро търси проблема в двигателя.нови [re: Mircha]  
Автор Second (непознат )
Публикувано24.09.04 10:06



Двигателя загрява за 3 км. /Sierra 2.0 карб./, а придръпването изчезва след около 15 км. през лятото; през зимата трябват повече. Тресенето на студения двигател ми е познато, но не става дума за него. Това е придръпване при самото зацепване на съединителя и е същото, каквото се получава при деформиран съединител например. Това съм го наблюдавал още на Нисан 1,6 16V, Вартбург двутактов, Москвич 408. Някои от тях не са сериозни коли, но все пак имат съединители. При разглобяването и на трите съединителя се установи гореописаното - няма видими причини.



Тема Освен да зацепва по-"остро",..нови [re: Second]  
Автор Mircha ()
Публикувано24.09.04 13:23



... когато е студен. В смисъл при загряване материала да "омеква" и да прави зацепването по-плавно. Не виждам друго обяснение.

Пробвал ли си как става при по-интензивно градско каране? Пробвай (ако не ти е жал за съединителя) да караш 300-400 метра на полусъединител. Би трябвало за толкова да загрее. Ако придърпването изчезне, значи причината е това.

А като се замися, не може ли да е нещо в скоростната кутия? Примерно масло. След 15км се сгрява, започва да маже по-добре и т.н.


Много е хубаво, нищо да не правиш и след това да си починеш. Исп.нар. поговорка

Тема Лагер?!!!!нови [re: Mircha]  
Автор brock (Mondeo 1.6 16V)
Публикувано24.09.04 15:30



А не може ли и да е от лагера?!!!
И като загрее да се оправя....

www.MONDEO.hit.bg




Тема Re: Защо става така?нови [re: Second]  
Автор EMPlRE ((42) ESCORT1.8D)
Публикувано24.09.04 17:22



ако всичко друго ти е наред, единственото обяснение е, че фрикционната материя си е променила свойствата и докато е "студена" приплъзва на тласъци. мисля, че ако си смениш феродовия диск ще ти изчезнат проблемите.




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.