Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 04:56 22.05.24 
Автомобили
   >> Ford
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Променливи оборотинови  
Автор asbeas (новак)
Публикувано22.06.04 19:50



Ей мноо странно нещо на място колата си работи на 1000rpm при десен завой
отива на 1800-2000,а при ляв падат под 600 това го прави в продалжение на 30мин. при спускане на петроханския проход



Тема ми инерционни сили брато :-)нови [re: asbeas]  
Автор Щ-3O4Модератор (Щука)
Публикувано23.06.04 00:00



ако беше обратното щеше да е странно.
Може би спиралната пружинка на стрелката ти е разхлабена...

SIERRA 1.8 Ghia, CVH



Тема Не е стрелкатанови [re: asbeas]  
Автор asbeas (новак)
Публикувано23.06.04 01:13



Остави я стрелката,мотора си се чува някои от завоите са 180градусови
и при отворен прозорец със 20км/ч много ясно се чува а и като паднат много ниско оборотите и лампата за зареждане примигва



Тема Хидравлична рейка... [re: asbeas]  
Автор Mircha ()
Публикувано23.06.04 09:37



... най-вероятно в нея е проблема.

М/у другото, ти като спускаш изключваш ли от скорост? Ако го правиш не е много добре! Не пестиш гориво в никакъв случай, а колата остава на свободно падане.


Много е хубаво, нищо да не правиш и след това да си починеш. Исп.нар. поговорка

Тема Съмнение за Хидравлична рейка... [re: Mircha]  
Автор boris (новак)
Публикувано23.06.04 10:00



при мен след катастрофа се получи следният ефект. като смених носача но останах с изкривен преден амортисьор при завой на ляво се чувае дно леко стържене от към хидравличната помпа..след като си смених и амортисьора се оправи до някъде положението но като дам пълен ляв ..както се казва до дупка и стърженете пак се чува и ако съм на малки обороти колата гасне..та предполагам при колегата е подобно положението..за съжаление за сега съм го оставил така без да ходя на доктор специално по този проблем.
Между другото защо пък при освободен от скорост автомобил да няма серво?!!..при изгасен двигател разбирам ама при освободен от скорост?..

Редактирано от boris на 23.06.04 10:02.



Тема Не съм казал нищо за сервото...нови [re: boris]  
Автор Mircha ()
Публикувано23.06.04 10:32



... казах, че автомобила остава на свободно падане!

Нямаш контрол освен спирачката. А при автомобили с предно предаване един от най-сигурните начини за излизане от странично хлъзгане е газ до дупка!


Много е хубаво, нищо да не правиш и след това да си починеш. Исп.нар. поговорка

Тема колега, помисли малко...нови [re: Mircha]  
Автор kEFi (...)
Публикувано23.06.04 13:46



...и ще разбереш, че не си прав относно разхода!

По проблема на колегата asbeas - ако проблема е в рейката - става въпрос за хидравличната и част (рециклира се за 120-140лв). Можеш да провериш като накараш някой да върти волана от пълно ляво на пълно дясно, а ти да следиш как се връща хидр.течност в казанчето. Не съм специалист, но при видими разлики имаме проблем. Но пък и не е задължително да е от рейката - възможно е да се дължи на загуба на вакуум (пукнато маркуче например...)


Редактирано от kEFi на 23.06.04 13:54.



Тема Не съм с предно .. [re: asbeas]  
Автор asbeas (новак)
Публикувано23.06.04 14:16



За Сиера става дума а спускам на празен ход понеже съм на газ и така не можах да разбера на скорост без да подаваш газ при задържане на двигателя гори ли газ тая кола или не и затова 20км ги пускам така,за пръв път ми е и затова чак сега го забелязах проблема.Няма нищо омкаслено по рейката и трабичките на хидравликата,от никаде не изтича.



Тема Разхода при спускане...нови [re: asbeas]  
Автор Mircha ()
Публикувано23.06.04 15:08



... е по-малък когато си на скорост защото двигателя се върти от инерцията на купето(затова и действа като спирачка). Когато изключиш започва да гори повече (800-1000ml/h) за да преодолява собствените си моменти и съпротивления.

Пиша това за да покажа, че няма смисъл да се изключва от скорост, а не за да започвам спор по въпроса. Спомням си едно безкрайно писане и умотворене за връзката м/у размера на гумите и разхода, което хич не искам да се повтаря.

P.S. Прав си, че при задно няма кой знае какви предимства спускането на скорост, но старите шофьори казват: "Спускай на същата предавка, на която качваш!"


Много е хубаво, нищо да не правиш и след това да си починеш. Исп.нар. поговорка

Тема Re: Не съм с предно ..нови [re: asbeas]  
Автор Любитeл (Лукав Благинар)
Публикувано23.06.04 16:57



Че е от инерционни сили е ясно и тез пущини влияят на мембраната на изпарителя - на едната страна пуска повече газ - форсира се, а на другата по-малко, съответно аха да изгасне. Понеже на скоро преместих изпарителя и за съжаление го поставих напречно, започна да ми прави номера като спирам, пак заради пустите инерции... За това нещо е говорено доста пъти в клуб АГУ




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.