|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Как се разпознават запушени гърнета?
|
|
Автор |
Любитeл (Лукав Благинар) |
Публикувано | 23.06.04 16:46 |
|
Един псевдо клубар с Мондео ми каза, че при вас се дават само компетентни мнения, а пък аз вече имам коплекс от тез пусти грънци, та въпроса:
Как се разпознават запушени гърнета?
Ако може без да се откачат, пък и да се откачи в повечето случаи не става с каране (пробвал съм с всичко свалено от катализатора включително назад и повече от 80 не поиска да вдигне )
| |
Тема
|
Re: Как се разпознават запушени гърнета?
[re: Любитeл]
|
|
Автор |
burr (Mondeo1.8 115hp) |
Публикувано | 23.06.04 18:03 |
|
Ще ти дам един псевдо клубар на тебе!
| |
Тема
|
Ама и ти не си казваш всичко май?
[re: Любитeл]
|
|
Автор |
NlKJAMa () |
Публикувано | 23.06.04 18:45 |
|
Защо дириш проблем в гърнетата при положение че колата ти не върви и без тях? Я пробвай с друг двигател...може да се оправи
| |
Тема
|
Re: смяна му е майката ...
[re: NlKJAMa]
|
|
Автор |
burr (Mondeo1.8 115hp) |
Публикувано | 23.06.04 18:54 |
|
И аз това му казвам, да махне Опелския и да сложи един от Форд 
| |
Тема
|
колкото въздух влиза, толкова и излиза
[re: Любитeл]
|
|
Автор |
Щ-3O4 (Щука) |
Публикувано | 23.06.04 21:22 |
|
или приблизително толкова. Ако ти е запушен въздушния тракт, количеството въздух за горене намалява, съответно разходомера за въздух подава команда за понижено подаване на гориво, а малкото гориво съответно намалява мощността и съответно скоростта.
начини за диагностига, знам ли... Може би с ръка на ауспуха, проба да се форсира двигателя на място до максимални обороти, или пък да се замери засмукването..
Имам комшия който г отеглих от Правец до София-изгаснал му двигателя нещо. малко преди да разглоби докрай двигателя, разбра че гърнето вътре му е станало на каша и няма никаква проходимост.
SIERRA 1.8 Ghia, CVH
| |
Тема
|
Re: Как се разпознават запушени гърнета?
[re: Любитeл]
|
|
Автор |
alexbg67 (InUnrequiteLove) |
Публикувано | 24.06.04 09:52 |
|
Катализатор се познава по смрадта на сяра, когато се свали и се погледне от едната страна, няма видимост. Тогава е за "избушване" или подмяна, или резонатор. На по-слаби мотори влияе, на мощните - не толкова...
За гърнетата?.. хмм - не съм сигурен... На моята външно не са мръднали, но вътре се басирам, че вече са кухи. Не ми трябват Ремуси...   
   
Hates Bull Shits, Likes Nice Girls - Ford Escort Rider
| |
Тема
|
Re: ето казвам
[re: NlKJAMa]
|
|
Автор |
Любитeл (Лукав Благинар) |
Публикувано | 24.06.04 11:38 |
|
Абе без гърнета мах. 80, с тях до 170 със сигурност ги докарва. Карал съм със запушено задно гърне и със сигурност мноооого влияе на мощността и тогава сигурно обиколих всички сервизи и всички казваха - "супер е, нещо си внушаваш, я по-добре смени маслото на автоматика". Като го сменях ме светнаха че автоматика или върви или не, но имало преди един дето гърнетата се оказали запушени - смених ги и колата полете. От тогава имам едно на ум с гърнетата и питам някой дали знае начин за проверка, която не предполага смяна...
| |
Тема
|
Re: ти не беше ли
[re: burr]
|
|
Автор |
Любитeл (Лукав Благинар) |
Публикувано | 24.06.04 11:39 |
|
в Read Only режим бре?
| |
Тема
|
Re: Как се разпознават запушени гърнета?
[re: Любитeл]
|
|
Автор |
Fidan (непознат
) |
Публикувано | 24.06.04 15:12 |
|
Ами на мястото на ламбда сондата се прикачва манометър и се гледа налягането ако е > 0,5 бар се е позадръстил катализатора.
| |
Тема
|
Re: Как се разпознават запушени гърнета?
[re: Fidan]
|
|
Автор |
Coupe (Дупе) |
Публикувано | 25.06.04 21:04 |
|
Абе какъв е тоя манометър? Не му ли е малко жежко? Там температурата стига до 500-700 градуса Целзий. А и да развиеш сондата обикновено е доста трудно.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|