Тема
|
Променливи обороти
|
|
Автор |
asbeas (новак) |
Публикувано | 22.06.04 19:50 |
|
Ей мноо странно нещо на място колата си работи на 1000rpm при десен завой
отива на 1800-2000,а при ляв падат под 600 това го прави в продалжение на 30мин. при спускане на петроханския проход
|
|
Тема
|
ми инерционни сили брато :-)
[re: asbeas]
|
|
Автор |
Щ-3O4 (Щука) |
Публикувано | 23.06.04 00:00 |
|
ако беше обратното щеше да е странно.
Може би спиралната пружинка на стрелката ти е разхлабена...
SIERRA 1.8 Ghia, CVH
|
|
|
Остави я стрелката,мотора си се чува някои от завоите са 180градусови
и при отворен прозорец със 20км/ч много ясно се чува а и като паднат много ниско оборотите и лампата за зареждане примигва
|
|
Тема
|
Хидравлична рейка...
[re: asbeas]
|
|
Автор |
Mircha () |
Публикувано | 23.06.04 09:37 |
|
... най-вероятно в нея е проблема.
М/у другото, ти като спускаш изключваш ли от скорост? Ако го правиш не е много добре! Не пестиш гориво в никакъв случай, а колата остава на свободно падане.
Много е хубаво, нищо да не правиш и след това да си починеш. Исп.нар. поговорка
|
|
Тема
|
Съмнение за Хидравлична рейка...
[re: Mircha]
|
|
Автор |
boris (новак) |
Публикувано | 23.06.04 10:00 |
|
при мен след катастрофа се получи следният ефект. като смених носача но останах с изкривен преден амортисьор при завой на ляво се чувае дно леко стържене от към хидравличната помпа..след като си смених и амортисьора се оправи до някъде положението но като дам пълен ляв ..както се казва до дупка и стърженете пак се чува и ако съм на малки обороти колата гасне..та предполагам при колегата е подобно положението..за съжаление за сега съм го оставил така без да ходя на доктор специално по този проблем.
Между другото защо пък при освободен от скорост автомобил да няма серво?!!..при изгасен двигател разбирам ама при освободен от скорост?..
Редактирано от boris на 23.06.04 10:02.
|
|
Тема
|
Не съм казал нищо за сервото...
[re: boris]
|
|
Автор |
Mircha () |
Публикувано | 23.06.04 10:32 |
|
... казах, че автомобила остава на свободно падане!
Нямаш контрол освен спирачката. А при автомобили с предно предаване един от най-сигурните начини за излизане от странично хлъзгане е газ до дупка!
Много е хубаво, нищо да не правиш и след това да си починеш. Исп.нар. поговорка
|
|
Тема
|
колега, помисли малко...
[re: Mircha]
|
|
Автор |
kEFi (...) |
Публикувано | 23.06.04 13:46 |
|
...и ще разбереш, че не си прав относно разхода!
По проблема на колегата asbeas - ако проблема е в рейката - става въпрос за хидравличната и част (рециклира се за 120-140лв). Можеш да провериш като накараш някой да върти волана от пълно ляво на пълно дясно, а ти да следиш как се връща хидр.течност в казанчето. Не съм специалист, но при видими разлики имаме проблем. Но пък и не е задължително да е от рейката - възможно е да се дължи на загуба на вакуум (пукнато маркуче например...)
Редактирано от kEFi на 23.06.04 13:54.
|
|
Тема
|
Не съм с предно ..
[re: asbeas]
|
|
Автор |
asbeas (новак) |
Публикувано | 23.06.04 14:16 |
|
За Сиера става дума а спускам на празен ход понеже съм на газ и така не можах да разбера на скорост без да подаваш газ при задържане на двигателя гори ли газ тая кола или не и затова 20км ги пускам така,за пръв път ми е и затова чак сега го забелязах проблема.Няма нищо омкаслено по рейката и трабичките на хидравликата,от никаде не изтича.
|
|
Тема
|
Разхода при спускане...
[re: asbeas]
|
|
Автор |
Mircha () |
Публикувано | 23.06.04 15:08 |
|
... е по-малък когато си на скорост защото двигателя се върти от инерцията на купето(затова и действа като спирачка). Когато изключиш започва да гори повече (800-1000ml/h) за да преодолява собствените си моменти и съпротивления.
Пиша това за да покажа, че няма смисъл да се изключва от скорост, а не за да започвам спор по въпроса. Спомням си едно безкрайно писане и умотворене за връзката м/у размера на гумите и разхода, което хич не искам да се повтаря.
P.S. Прав си, че при задно няма кой знае какви предимства спускането на скорост, но старите шофьори казват: "Спускай на същата предавка, на която качваш!"
Много е хубаво, нищо да не правиш и след това да си починеш. Исп.нар. поговорка
|
|
Тема
|
Re: Не съм с предно ..
[re: asbeas]
|
|
Автор |
Любитeл (Лукав Благинар) |
Публикувано | 23.06.04 16:57 |
|
Че е от инерционни сили е ясно и тез пущини влияят на мембраната на изпарителя - на едната страна пуска повече газ - форсира се, а на другата по-малко, съответно аха да изгасне. Понеже на скоро преместих изпарителя и за съжаление го поставих напречно, започна да ми прави номера като спирам, пак заради пустите инерции... За това нещо е говорено доста пъти в клуб АГУ
|
|
Тема
|
Разхода -с АГУ и бензин
[re: Mircha]
|
|
Автор |
asbeas (новак) |
Публикувано | 23.06.04 17:21 |
|
ако съм на бензин знам че на скорост при спускане не влиза гориво,с газ-та същото ли е?
|
|
Тема
|
Re: Разхода -с АГУ и бензин
[re: asbeas]
|
|
Автор |
NlKJAMa () |
Публикувано | 23.06.04 17:53 |
|
Ами май не е същото. По моята логик нещата седят така. При спускане по инерция на скорост и ненатиснат педал на газта компютъра се грижи за оборотите да стоят на нормалните за презен ход да речем 900. Ако си над тези 900 оборота копютъра ще клъцне горивото , но ако си под тях ще се опита да ги възстанови като подаде гориво.
При газовата уредба компюъра си го изолирал един вид а уредбата ти е един вид като карбуратор. При това положение няма кой да решава дали да спре горивото или не защото празния ход си го определяш с някаква врътка по изпарителя и подаването гориво за празен ход е постоянна величина, даже нямаш смукач с който да се регулира както е при карборатор.
Кое ще ти е по икономично дали да се спускаш 20 мин на скорост или не не мога да преценя, според мен зависи от наклона и с каква скорост се вземат завоите и дали ще ти се налага да подаваш леко газ за да неутрализираш ефекта от моторната спирачка.
|
|
Тема
|
Re: Разхода -с АГУ и бензин
[re: asbeas]
|
|
Автор |
Любитeл (Лукав Благинар) |
Публикувано | 24.06.04 11:45 |
|
Ако нямаш спецялно монтиран ППХ (принудителен празен ход) на газ, ще пуска газчица със сигурност
|
|
Тема
|
Сори, верно беше със Сиера...
[re: asbeas]
|
|
Автор |
kEFi (...) |
Публикувано | 24.06.04 12:10 |
|
...моя изпарител е монтиран напречно; след повече от 36 000км без да е пипано нищо подобно нещо не ми се е случвало (с малки изключения - при МНОГО рязко спиране падат за малко; при висока скорост при освобождаване от скорост - не искат да падат...).
По инерция на газ - харчи си толкова, колкото ти е за празен ход, на скорост - повече, защото е зависим от засмукания въздух...
Колкото до старите шофьори - много са прави, само че за камиони, автобуси ... и то при по-голям наклон! Естествено и аз слизам на скорост от Шипка, но си я пускам по инерция примерно на Ихтиман или като слизам от Банишора към Сливница, или като спускам по Цариградско...
|
|