|
|
|
Тема
|
Ескорт - теч на масло
|
|
| Автор |
OKL (*Mr. Nice Guy*) |
| Публикувано | 03.06.04 13:04 |
|
|
Здравейте,
от доста време имам теч от двигателя, но все го пренебрегвам. Дойде време, че теча се засили и почна да ми прави много бели, та съм решил да го елиминирам. Значи този който е от гарнитурата на картера не ме вълнува много щото мисля е лесен за оправяне (нова гарнитура) и мога и сам да се справя. Но въпроса ми е с този от "семеринга на коляновия вал" - така се изразиха специалистите. Интересува ме с разглабането на какво е свързано, бързи съвети от ваша страна, както и идеи за сервиз (София). Предварително ви благодаря!
Ескорт '88 1.6Д
* За да го набутате по-лесно -
| |
|
Тема
|
На мен ми смениха точно този семеринг
[re: OKL]
|
|
| Автор |
diesel power (добра нафта) |
| Публикувано | 03.06.04 15:27 |
|
|
именно поради тази причина - голям теч, който се засилваше. Процедурата е свързана с доста труд, самия семеринг е евтин. Чудя се дали да ти препоръчам сервиза, където го направих. От една страна не е много евтин, но от друга като са сменяли такова нещо на Форд скоро значи са наясно как става.
Сервиза е "Стратос" и съм писал за него .
Fiesta '94 1.8TD
| |
|
Тема
|
Re: На мен ми смениха точно този семеринг
[re: diesel power]
|
|
| Автор |
OKL (*Mr. Nice Guy*) |
| Публикувано | 04.06.04 16:06 |
|
|
мерси много колега,
може ли малко повече инфо за ремонта, колко те одраха и с какво е свръзано - разглабане на ангренажа, отваряне на картер, на дригател?
П.П. този ремонт може ли (лесно) да се съчетае със смяна на гумички на клапаните (синкав дим)?
Очаквам алъл и от др. участници 
* За да го набутате по-лесно -
| |
|
Тема
|
Хабер си нямам с какво е свързан ремонта.
[re: OKL]
|
|
| Автор |
diesel power (добра нафта) |
| Публикувано | 04.06.04 16:58 |
|
|
А не мога и да ти кажа колко ми струва, щото плащах накуп с други работи. Питай ги по телефона.
Fiesta '94 1.8TD
| |
|
Тема
|
Re: Ескорт - теч на масло
[re: OKL]
|
|
| Автор |
Ceдмия (засега) |
| Публикувано | 04.06.04 17:33 |
|
|
Значи зависи от коя страна е семеринга. Не че от някоя от двете е по лесно . Ако е от страната на скоростната кутия, както се сещаш ще се наложи да се сваля и тя. От другата се отваря целия ангренажен механизъм. За сервиз не мога да препоръчам. По отношение на гумичките двата ремонта не са свързани. Там е доста по лесно според мен.
Успех
Ford Escort 1,4 CL
| |
|
Тема
|
Re: На мен ми смениха точно този семеринг
[re: OKL]
|
|
| Автор |
Disc (Ford Rider) |
| Публикувано | 05.06.04 01:57 |
|
|
Семерингите са съответно около 25 и 18 лв. Тази откъм ангренажният ремък е бял кахър. Другата - към скоростите - както каза колегата, свалят се скоростите. Гумичките на клапаните - около 45 мин. работа. Зависи как са го разчели времето, ако сменят първо семерингата откъм скоростите, поставят си всичко на място, после свалят ангренажният ремък и сменят и тази семеринга, точно тогава е момента да сменят и гумичките на клапаните защото ангренажният ремък трябва да е махнат, разпределителният вал също за да може да се върти коляновият вал, съответно буталата да се движат и да подпират клапаните да не паднат докато се сменя съответната гумичка. Баси дългото изречение дето написах. След смяна да гумичките на клапаните се поставя обратно ангренажният ремък. Общо време за смяна на двете семеринги + гумички на клапани = около 2,5 - 3 часа. Поне така става в "нашият" "тунинг" гараж, собственика му е супер пич, работи сам, но за сметка на това бързо и качествено.
Orion CLX '91 1,4 CFI
| |
|
|
|
|