|
Тема
|
проблем
|
|
Автор |
*RS_* (непознат
) |
Публикувано | 13.11.03 00:20 |
|
имам сиера 1.6 CLX икономик 92г.
харчи мног около 15на100
хдих на диагностика но нищо неми казаха
HELP
| |
Тема
|
да не оставаш без отговор...
[re: *RS_*]
|
|
Автор |
Щ-3O4 (Щука) |
Публикувано | 13.11.03 12:42 |
|
Здравей! Много общ ти е въпросът. По въпросът за разхода книга може да се напише. Зависи от един куп фактори като цялостно техническо състояние на автомобила, не само на двигателя, а и ходова част и т.н. Стил на каране, условия на каране и т.н. Критерий за нормалност е да имаш каталожни обороти на празен ход и изходящи газове също. Щом са проверили най-малко това, то сменяй стила си на каране и избягвай задръстванията. А и Сиерите не се славят с икономичност. (за сметка на комфорта де)
SIERRA 1.8 Ghia, CVH
| |
Тема
|
Айде сега ...
[re: Щ-3O4]
|
|
Автор |
Paci (escort 1,3'87) |
Публикувано | 13.11.03 13:30 |
|
... ново 20
Щ-304 Лятото след срещата на яз. Копринка:
Два чудесни дни и удовлетворение от видяното и направенот. 430 км, 7.4 разход. Последното като суха информация.
Беше споменал, че си карал и на климатик.
Щ-304 Сега:
А и Сиерите не се славят с икономичност
Еее 7.4 много ли е ? То верно, че моя Ескорт даде 7,5 но газ тогава ама аз бях сам без багаж и не бързах защото не познавах пътя.
След някой друг ден да не вземеш да продадеш Сиерата и да купиш някой торник Вектра например.
За комфорта съм съгласен. В интерес на истината като се замисля май в Сиера съм се возил единствено в твойта.
| |
Тема
|
ми друго не ми идваше на акъла :-)
[re: Paci]
|
|
Автор |
Щ-3O4 (Щука) |
Публикувано | 13.11.03 14:25 |
|
При 2,5 тона собствено тегло според данъчните...
А ето и нещо за икономичното каране:
А моята Сиерка на дълък път наистина е добре, но зимата в града 13-14 не ми мърдат. И го считам за нормално имайки предвид разхода на дълъг път лятото.
SIERRA 1.8 Ghia, CVH
Редактирано от Щ-3O4 на 13.11.03 15:13.
| |
|
Преди три години когато си купих Фордчето отидох на диагностика в МОТО-ПФОЕ и там ми казаха че ми е заминал клапана на инжекциона. Този клапан се намира в ляво от надписa EFI. Колата ми придърпваше, нямаше ряз, гаснеше на ниски обороти. Тогава техника ми настрои сензора(датчика) на инжекцията на максимално подаване на гориво. Може и твоят датчик да е настроен на MAX. Този датчик е една малка джаджа (черна) залепена е до клапана на инжекциона. Започна да ми гори страшно много 15-17на 100 обаче работеше стабилно. Естествено това беше временно. Смених клапана, за съжаление и датчика смених защото докато събера пари се сговни и той. 120 лв. клапан и около 80 лв. датчик(сензор) преди 3 години.
Отидох във МОТО-ПФОЕ с частите те ми го сглобиха (30 лв. труд) и вече 3 годa нямам проблеми-дано. Сега се сещам и за друга причина но там съм доста бос - възможно е да ти е разкачена или махната ламбда сондата. Аре успех дано да съм ти бил от помощ
За справка моят ФОРД също е CLX 1.6 само че е ОРИОН
| |
|
Моята Сиерра гори средно 8.4 и то 98Н. Двигателя е 2.0 DOHC 120 коня.
| |
Тема
|
Re: проблем
[re: Radoy]
|
|
Автор |
*RS_* (непознат
) |
Публикувано | 14.11.03 02:05 |
|
колата ми е перфектна от към ходовата част
също така и гарнетата са ми нови
вярно карамяа предимно в градтски условия но избяагвам задръстванията
но този разход ме разбива
решил съм да сменям карбуратораможе и да стане нещо
вие какво ще кажете!
| |
|
абе rs, свали го този карбуратор, продухай дюзите, провери си поплавака да не е спукан, и ако всичко е както трябва, значи не е от карбуратора.
хитрата сврака с двата крака
| |
|
|
|
|