Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 11:31 17.06.24 
Автомобили
   >> Ford
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | (покажи всички)
Тема Ford Mondeo '94 ili Audi 80 B4 '92-'93?нови  
Автор Shloser™ (DJ Змей)
Публикувано19.05.02 21:36



Ako sastoqnieto na kolite e dobro, interesuva me koe e po dobroto re6enie kato podra6ka, varvene, razhodi, problemi, a sa6to i za kakva cena mogat da se namerqt dvete koli?

Drive to go!
Превод: Карай да върви!


Тема Re: Ford Mondeo '94 ili Audi 80 B4 '92-'93?нови [re: Shloser™]  
Автор Caмo Дизeл (нинджа)
Публикувано19.05.02 23:51



Мондео, щом питаш

Само Дизел


Тема Re: Ford Mondeo '94 ili Audi 80 B4 '92-'93?нови [re: Shloser™]  
Автор Дизeлджия (DieselOS)
Публикувано20.05.02 11:11



Ako zadadesh toq vupros v klub audi, seshtash se kakuv shte e otgovora:)



Тема Re: Ford Mondeo '94 ili Audi 80 B4 '92-'93?нови [re: Shloser™]  
Автор Jp (непознат)
Публикувано21.05.02 02:23



Za men Evropeiski li e avtomobila ne mi go hvali. No po ste4enie na obstoiatelstvata karam Mondeo. Basta mi imase Audi 80.Ta gi znam i dvete. Predi da kupia Forda prerovih sumata si literatura na tazi tema. Testove na B4,Vektra,Passat,626,carina,galant i dr... Ta ot vsi4kite nai mnogo to4ki ima Mondeo. E ne moje da se sravniava s A4, no ot togavasnite konkurenti e nai dobro. Dori ot Japonskite e po-napred. Ama tova e za togava si bese mnogo moderna kola. Kade e ubitia Opeljiiski OHC motor kade e DOHC Zetec. Kade e onzi VW engine s lamarinenia kapak na klapanite,deto e oste ot Golf 1kade e Fordovia. Dizaina sasto.
Interiora na Audito e malko po-solidno napraven,dokato v pove4eto Mondeota padat razni kapa4ki,4upiat se duhalkite i dr.drebilii. Ana ne e tolkova shlupen i staromoden.
Vaobste togava Ford izduhaha konkurenciata,e posle gi stignaha ta i zadminaha, ama fakt e 4e Mondeo e nai spolu4livia Ford. I osven 4e e po-evtin po-si zaslujava parite, losoto e 4e vBG robuvame na nekvi izmisleni i nenerni mitove za ka4estvoto na VW(Audi)Pocinkovali edna karoseria i ve4e vsiako dupe za 80 na 12-13 god iska maika si i bastasi, a kolko po-dobri koli ima...



Тема Re: Ford Mondeo '94 ili Audi 80 B4 '92-'93?нови [re: Shloser™]  
Автор MacGyver (Resident Alien)
Публикувано21.05.02 03:06



A be kakvo da ti kaja za Ford. Predi tri meseca edin priatel si vze takuv samo che US variant, tuk gi prodavat pod markara Ford Contour, 98 godina na 55000 mili za sushtite pari za koito az sum vzel predi godina i neshto Honda Civic 94 godina. Ot nachalo mnogo se kefeshe, to meraka si mu beshe da kara amerikanska kola, ma minalata sedmica mi se oplaka che kato izleze na freeway-a i dava gas ta ne moje da vdigne poveche ot 60 mph, t.e poneje kolata mu e automatik i ne moje da se prehvurli na po gorna predavga. V serviza ustanoviavat che e niakakuv senzor na transmisiata ta s ustanoviavane na povredata + cenata na senzora +truda po podmianata = $800. Vchera puk otnovo mi se oplaka che mu svetela lampata na tabloto "check engine" ta kaza che dnes shtial da hodi do serviza da vidi kakvo e ma oshte ne sme se chuli ta neznam, moje i da e neshto drebno de. A be Mondeo-to trebe vse pak da e po dobro, nali makar che e sushtata kola vse pak ya praviat v Germany, ma otkude da znam. E az ako triabvashe da izbiram v Bg estestveno bih predpochel Audi-to, ma i za nego triabva da se vnimava mnogo, osobeno da ne mu e vurnat kilometraja ma ti si znaesh nai dobre kakvo tursish.



Тема Re: Ford Mondeo '94 ili Audi 80 B4 '92-'93?нови [re: Jp]  
Автор Caмo Дизeл (нинджа)
Публикувано21.05.02 12:49



Точно така!
Всъщност проблема на Форд е, че осират дребните детайли, като тапицерии, пластмаси, копчета и след няколко години почва да скърца отвсякъде, та който се качи си вика, баси това сега ще се разпадне. Истината е обаче, че Фордовете са не по-малко здрави (аз бих казал по-здрави даже) от разните VW/Audi-та. Ама на Аудито са му сложили светни тапицерии, табло, копчета и човек си вика, брейй, гледай ся, това е солидна работа. Ама я се заврете да им видите задното окачване. Каруца. Предното и то не е по-добро, смешен багажник, слаби фарове, раздрънкващи се карета, късащи се маншони и спирачни маркучи, айде да не продължавам. Та така, мислете с главите си, а не повтаряйте само каквото сте чули. Това се отнася разбира се и за това съобщение. Съветвам ви да проверите това което казвам.

Само Дизел


Тема Re: Ford Mondeo '94 ili Audi 80 B4 '92-'93?нови [re: MacGyver]  
Автор Airfan (екстремен)
Публикувано22.05.02 14:28



Абе да ти кажа малко повечко се кара в САЩ, е, верно на по-хубави пътища. Но пък иначе цената на ремонта на каквото и да е е много висока. Личен и печален опит...



Тема Re: Ford Mondeo '94 ili Audi 80 B4 '92-'93?нови [re: Caмo Дизeл]  
Автор TK3C ()
Публикувано22.05.02 18:05



Ето моята фиеста, на 4 години а вече се разскърцала. Едно оправих (свалях кората на една врата) още 2 гоня сега. Тук нещо захванато на криво, там някоя капачица липсва, дясната врата не може да се заключва отвътре. Все дребни нещица, ама правят впечатление наистина. Иначе поне като качество на пластмасата съм доволен, изглежда стабилно, няма разминавания между панелите по таблото, формите са приятни и удачни и т.н. Нов дизайн.
А за задното окачване: Често пътувам на задната седалка (малко хора пътуват на задната седалка в собствената си кола :)) и ми се струва, че много добре вози. Комфортно, не друса, не клати много в дупките. Иначе се возя и с един приятел 80-ката му, обаче отзад много повече друса по дупките. Хем аудито е по-голямо, а той скоро си сложи амортесьори Монро, хидравлика. И хем друса повече, хем се клати повече в завоите. И зимата не веднъж задницата се обади.
Ама на фиестата отзад окачването като разпънато U, а на аудито някакви щанги като на Алекото, то май полунезависимо се води.



Тема Re: Ford Mondeo '94 ili Audi 80 B4 '92-'93?нови [re: Shloser™]  
Автор HlTMAN (The Darksoul)
Публикувано12.06.02 15:29



Ford Mondeo е типичен пример за това как трудно се печели толкова ценният имидж на автомобилния пазар. Веднага след премиерата в началото на 1993 г., наследникът на Ford Sierra бе посрещнат доста радушно от специалистите. Някои дори твърдяха, че това е най-добрият модел на Ford, слязъл от конвейерите.
Музика в ушите на шефовете на фирмата, чиито стремежи бяха да продават един модел от средния клас на всички континенти. С еднакво име, функционална каросерия и приличен дизайн, който да се харесва еднакво в целия свят. Неслучайно и цената на различните модификации: лимузина, хечбек и комби, бе една и съща - невиждано дотогава при конкурентите чудо. Сега, осем години след началото на производството, се прибавя още един ценови феномен. При автомобилите втора употреба с еднакъв километраж и рождена дата най-скъпо и най-много се търси комбито за разлика например от лимузината. Трудно може да се каже, че цялата маркетингова стратегия на Ford с модела Mondeo бе обречена на успех. Най-точно тук пасва поговорката, че малките камъчета обръщат колата. Десетки дреболии помрачават иначе приличните качества на този автомобил. Не случайно едва три години след старта бяха внедрени доста технически подобрения - не само обичайните козметични "игрички" по каросерията и броните, но и при окачването, спирачната система и двигателите. От това любителите на автомобили втора ръка печелят двустранно: първо, че новата модификация е много по-добра от предшественика, а също, че цените на "стария" модел паднаха чувствително поради бързата смяна
Бързам да успокоя феновете на Ford с добрата новина, че болната тема - ръждата, която им създаваше толкова неприятности и най-вече разходи през 70-те и 80-те години, е вече затворена страница. Казаното не важи за другия болен въпрос - проблемите с електрониката на запалване. Този грижа се проявява главно при двигателите с ходов обем от 1600 куб. см и 1800 куб. см и се изразява в това, че на празен ход двигателят гасне секунди след първото стартиране. Недоумение буди и друг електрически дефект: корозирали щекери и отказващи включватели на осветлението. Същото може да се каже и за "самоотвиващата" се капачка за наливане на маслото в двигателя, която пада и изчезва завинаги. Ако не се забележи навреме липсата, рискувате следите по двигателя от пръските масло дълго време да ви напомнят за този конструктивен дефект. Странният характер на Ford Mondeo се допълва от капачката на резервоара: с удоволствие също се отваря по време на път, докато на бензиностанцията всички опити да се задейства копчето на автоматиката остават напразни. И още: странни шумове от покрива, дължащи се на грешно прокарани електрически кабели, вечно изпадащият, особено при лоша пътна настилка, ключ за осветлението. Тракането, идващо от километража, е пряко свързано с вечно треперещата стрелка на показателя и се премахва в сервиза за около 200 DM. След 1995 г. се монтират само електронни тахометри. По-евтино, но в никакъв случай по-малко неприятно е когато потъне докрай кракът, натискащ газта - жилото незнайно защо лесно се откача. С друг характерен дефект от първите две години на производство на Ford Mondeo - неточния, показващ в повече датчик за количество бензин в резервоара, българският собственик е принуден да се съобразява, ако няма фантастичната сума от 500 DM за подмяна на дефектната част. Особено при дизеловите двигатели трябва стриктно да се спазва инструкцията за подмяна на ангренажния ремък. Ако значително се надвишават предвидените 60 000 км, може да се наложи дори основен ремонт. Някои собственици на Ford Mondeo с дизелов двигател се оплакват от запушени тръбопроводи и проблеми с динамото (алтернатора). Според фирмените сервизи при приближаване на пробег от 100 000 км голяма е вероятността да бъде подменена и гарнитурата на генерацията.
Ford Mondeo се предлага с богата гама от най-различни двигатели, като най-разпространени са тези с обем между 1600 куб. см и 2000 куб. см Всички ги обединява не много спокойната работа и сравнително високият за класа разход на гориво. Иначе дори и най-слабият с мощност от 88 к.с. дърпа добре и няма проблеми с ускоряването. Идеалният компромис между мощност и разход е двигателят с обем 2000 куб. см и 136 к.с. Той не харчи много повече от далеч по-флегматичните си съотборници. Дизелът с турбокомпресор - ходов обем 1800 куб. см и мощност 88 к.с., е доста икономичен, но за сметка на това с неспокойния си ход и шум напомня малко за трактор.
Ford Mondeo е изключително сигурен автомобил. Не само защото серийно е оборудван с електронна система на спирачките (ABS) и въздушни възглавници (air bag). Предното предаване за разлика от предшественика Ford Sierra е изключително стабилно, позволява дори такива "волности" като подаване на газ или спиране в завой. Окачването, особено след модификацията през 1996 г., е изключително комфортно - напомня дори френската конструкция и возия.
Ford Mondeo е любимият служебен автомобил на много европейски фирми и на агенции за коли под наем. През определен период и изминати километри добре оборудваните модели се продават на доста изгодна цена. Това е добър шанс за любителите на автомобили втора употреба, още повече че са поддържани винаги във фирмените сервизи. Цените на резервните части на Ford не са много високи и това също е допълнителен стимул да изберете Ford Mondeo

WWell BE COOL



Тема Re: Ford Mondeo '94 ili Audi 80 B4 '92-'93?нови [re: Shloser™]  
Автор HlTMAN (The Darksoul)
Публикувано12.06.02 17:19



Старата любов ръжда не хваща. Тази известна сентенция допреди няколко години беше абсолютно неприложима в автомобилостроенето. Корозията бе основен враг на каросерията, докато двигателите издържаха няколко живота на купето.
През 1986 г. дойде революцията. Audi представи лимузината с просторно название 80. Зад него се криеше напълно поцинкована каросерия с двайсет годишна гаранция срещу корозия. През 1990 г., авторитетното германско списание "Auto motor und sport" организира допитване до милионите си читатели за най-здрав и безпроблемен автомобил в средния клас. Audi 80 оглави класацията, изпреварвайки именити съперници като Mercedes 190 и BMW 3-та серия. Със сигурност една от причините за успеха е, че дори за специалиста е трудно да открие истинската "възраст" на употребяваното Audi 80. Без да е с ултрамодерна форма, купето на германския шампион след вече близо петнадесет години производство въобще не изглежда остаряло. За това естествено допринася предпазливият "лифтинг" на дизайнерите от Инглощат през есента на 1991 г. Двигателите на "Яйцето", както този модел на Audi е известен у нас, са здрави и лесни за поддръжка. 300 000 километра пробег в повечето случаи са нещо нормално. Твърде широк е спектърът на мощността на двигателя: от скромния дизелов агрегат с 54 к.с. до шестцилиндровия бензинов мотор с 174 к.с. на модела 2,6. Специалистите препоръчват при бензиновите варианти двулитровия инжекционен двигател с мощност 115 к.с., който дори е по-икономичен от по-малките си и маломощни събратя.
Дизеловите мотори на Audi заемат по-особено място сред желанията на автолюбителите. Тук няма да споменавам модел 1,9 TDi с мощност 90 к.с. и фантастичния среден разход от 4,5 литра дизелово гориво на сто километра пробег. Цената на този супердизел, дори втора употреба, не е подходяща за средностатистическия българин. Качеството на българската нафта също. Особено внимание трябва да се обърне на познатия от Volkswagen Golf е Passat "малък" дизел с обем 1600куб. см и мощност 54 к.с. При повече средства си купете турбодизела с 80 к.с., който е изключително бърз, с ускорение, което спори с бензиновите му събратя.
Както всяка машина, и Audi 80 има слаби места. При моторите, произвеждани между 1987-1989 г., хидравличните повдигачи на клапаните и нестабилната гарнитура на главата. Ремонтът никак не е евтин: с резервните части и труда при клапаните отиват 500 - 600 DM.
Още по-солен излиза ремонтът на цилиндровата глава от 1988 г. грижи създават тракащата горивна помпа и електрическото реле за включване. В повечето случаи обаче тези повреди са отстранени в рамките на гаранционното обслужване. Чисто козметичен, както го наричат "печените" майстори, е проблемът с "хъркащите" предавателни кутии. Съветът е да не им се обръща внимание, а да се свикне с шума. С този дефект могат да се изминат още няколко хиляди километра. При по-старите мотори неприятностите естествено са повече. Често те са омаслени от втвърдени гарнитури и пропускащи семеринги. Така че, ако след паркиране видите маслени петна под колата, 400 DM не ви мърдат за този ремонт. Внимание заслужават гумените маншони на каретата. Ако не подмените тази евтина резервна част навреме, може да се изръсите здраво за подмяна на каре или цяла полуоска.
Ще припомня проблема с агренажните ремъци. Не по-късно от 90 000 километра пробег те подлежат на задължителна смяна. Още по- правилно е при покупката на употребяван автомобил, преминал през няколко собственици, това да се направи веднага, без оглед на цифрите, които километражът показва.
13,2 на сто от стопаните на Audi 80 при всички произвеждани модификации се оплакват от течащи водни помпи. Те не подлежат на ремонт, а трябва да се сменят - срещу 380 DM. След 1990 г. конструкторите на заводите в Иглощат отстраняват всички описани досега дефекти и моделът Audi 80 става почти перфектен. Повечето изменения, въпреки че са изключително `сериозни, не личат от пръв поглед. Изцяло ново е задното окачване, което не само води до повече сигурност, но отстранява най-сериозната критика срещу Audi 80. Променят се обемът и функционалността на багажника, който нараства с една трета, удължено е междуосието, което подобрява комфорта. Модифицираното купе на "Яйцето" се познава по 15-цоловите колела, изменената задна и предна престилка и новата предна решетка. "Яйцето" на Audi модела 80 е истински хит на пазара на стари коли, защото напълно отговаря на представите за модерен, ергономичен и сигурен автомобил. И почти вечен.

WWell BE COOL




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.