Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 20:07 20.09.24 
Хоби, Развлечения
   >> Цветарство и градинарство
*Кратък преглед

Тема Екзотиката на първа страницанови  
Автор Dolce De Leche (Delicious)
Публикувано30.11.08 22:41



С удоволствие споделям приятното тропически-топло настроение, което предизвикват у мен темите на първа страница в клуб "Градинарство". Дискутират се палми, кактуси, ананаси, бананови дървета, орхидеи, лимони и пр.

Аз съм начинаеща градинарка на мушкатено-доматено ниво и по тази причина се възхищавам на майсторите способни да предизвикат природата и да отгледат тропически растения в континентални условия!



Тема Тропическите растения само по моретата ли виреят?нови [re: Dolce De Leche]  
Автор KиpoАдминистратор (homo pro se)
Публикувано01.12.08 08:26




Както странната ирония:-))?
Предполагам, че като дойде пролет, хората ще се върнат към доматчетата и крастауците.

Редактирано от Kиpo на 01.12.08 08:28.



Тема Момиче младо...нови [re: Dolce De Leche]  
Автор mainata_vi_dir (минаващ)
Публикувано01.12.08 10:24



Аз съм начинаеща градинарка на мушкатено-доматено ниво и по тази причина се възхищавам на майсторите способни да предизвикат природата и да отгледат тропически растения в континентални условия!


Не ги гледай тия "екзотични" измишльотини. Крайно време е да започнем да се съобразяваме с човешката глупост като с фактор от световно значение.