|
Тема
|
Моторче за празен ход за Темпра 1.8 i.e.
|
|
Автор |
Alternator (нормален) |
Публикувано | 22.06.06 19:38 |
|
Така го наричат "майсторите". Надявам се, се сещате за какво става дума. Първоначално пуснах съобщение в "Купува/продава коли и части за FIAT - САМО ТУК!", но явно много-много не се чете.
Кажете ми, моля, ако някой види в някоя автоморга Фиат Темпра/Типо 1.6/1.8/2.0 с двигател "Абарт" (не съм сигурен в изписването му) става въпрос за пълен инжекцион с два разпределителни вала. Би трябвало и на страничните лайсни да пише 1.6 i.e. или 1.8 i.e. ....(кубатурата) + "i.e.".
На моята Темпра, поне моторчето за празен ход е в дясната предна страна на двигателя.
Без това моторче, докато не загрее двигателя, оставиш ли я на празен ход, гасне. Много е неприятно. Да не говорим, че климатика е неизползваем по този случай, защото тормози двигателя допълнително и дори и загрял, на празен ход гасне, а това на всеки светофар е неприятно.
Благодаря Ви, предварително!
| |
Тема
|
Re: Моторче за празен ход за Темпра 1.8 i.e.
[re: Alternator]
|
|
Автор |
tipara (непознат
) |
Публикувано | 26.06.06 15:12 |
|
az imam tipo 2.0.i.e GT i tova motor4e sa6to mi prave6e problemi!namirase ot dqsno do vazdu6niq filta(mejdu filtara i dvigatelq)az moito go 4istih na ultra zvuk i kvo li ne no stana po lo6o sam re6ih da go otvorq i vatre ima edna plastinka koqto ot dvijenieto se iznosva i ostava rastoqnie mejdu cilindara i klapan4eto(dal sam na strugar da izmisli i dali vaob6te moje da se napravi nova plastina!Vtora raka struva okolo 30-40lv a novo prosto e na bezumna cena ot nad 200lv!vsi4ki koli s takova motor4e rano ili kasno se sduhvat :)uspeh i dano si nameri6 vtora raka
| |
|
Благодаря за информацията, че не може да се ремонтира, защото щях да се мъча да търся и аз изход. Току-що си намерих втора ръка. Проблем беше намирането. Обиколих всички автоморги, които познавах. Ходих и при "Италичанеца", но без успех. В крайна сметка намерих за 30 лв. Надявам се да работи. Ако не работи, къде да търся втора ръка?
Ново наистина е над 200 лв, но доста над. Аз бях склонен да дам и 400 дори, но от две места, от които можеше да се купи ми казаха по-различни цени: Александра Ауто - 540лв и Вантотрейд: 666лв и някакви стотинки..... е, това е вече прекалено за кола на 15 години. Дали пък някъде не се продава и за 200 и нещо лв?
Мисля, че някъде четох и някаква рубрика на тази тема, но има ли някой съвестен доставчик на части, който вкарва истински части и в същото време не съдира кожи?
| |
Тема
|
Re: Моторче за празен ход за Темпра 1.8 i.e.
[re: Alternator]
|
|
Автор |
tipara (непознат
) |
Публикувано | 27.06.06 15:27 |
|
WOW!Kakvi sa teq ceni!? brat mi i toi pretarpq sa6tata zlopoluka s tova motor4e, i ako ne se laja mi kaza, 4e struvalo 280-430lv, no v kraina smetka si nameri vtora raka za 30lv!A teq kadeto si gi gledal sa naistina kojoderi
tova nqma nikakav 6ans da se pravi ot strugar. obedih se li4no a vsa6nost edno malko iznosvane na toq cilindar ni kara da se barkame po 400 stotaka i otgore!ako si lubopiten kolega si otvori cilindara i vij za kakvo stava vapros, daje trqbva6e toq koito si vzel da go pogledne6 na mqsto da ne se okaje 4e nestava i toi!Kato mu mahne6 kapa4kata s buksata i go vdigne6 kam svetlinata, 6te vidi6 iznosvaneto
skapana rabota ama nali znae6 kolata e kato jenata
| |
Тема
|
Re: Моторче за празен ход за Темпра 1.8 i.e.
[re: tipara]
|
|
Автор | kupeto (Нерегистриран) |
Публикувано | 10.03.07 21:15 |
|
Ясно ама ако има разстояние между цилиндъра и клапанчето тогава си вдига оборотите а не гаснее или по скоро си мени оборотите.
| |
Тема
|
Re: Намерих, но...
[re: Alternator]
|
|
Автор | kupeto (Нерегистриран) |
Публикувано | 10.03.07 21:18 |
|
И все пак се почиства и то с обикновен бензин вътре има едни дупчици които предимно се подпушват при мен поне беше така и вече нямам проблем след собсвеноръчно почистване.Късмет!!!!!!!
| |
|
А в какво се проявяваше проблема? Менеше оборотите ли или гаснеше в като е студена?
Между другото: след много бърникане и желание на разни "майстори" да открият проблема, се откри проблема...или по-скоро се видоизмени:
Оказа се, че температурния датчик, който мери температурата на въздуха не е наред. Сега вече проблема е следния: Въртиш, пали и след 10 секунди гасне. Въртиш пак и след 30-ина секунди гасне и на третото завъртане си пали и си поддържа обороти....Обаче се чудя да отида ли за пореден път да я дам в ръчичките на разбирачите, да ми "нагласат" горивно-въздушната смес. И каквото там трябва, защото всичките им нагласяния са били при грешно задаван параметър.
Има и нещо друго: Когато е студена и ускоряваш по-рязко се чува едно тракане, което ако беше на друг тип автомобил, бих казал, че му "чука аванса"..... Когато загрее се маха.
И още едно: Ако подадеш ряко газ, когато е студено и "натоварена" в смисъл, че НЕ Е на свободна, тогава се чува нещо като детонация на горивна смес, ама все едно че е от филтъра. Това се случва само един път и после го няма.
Звука е като мнооого слаб вариант на "гърмежа", който едно време се чуваше най-много при товарните камиони от тип ГАЗ или ЗИЛ. Горивото което ползвам е Shell V-Power 95.
| |
|
|
|
|