Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 09:36 23.06.24 
Автомобили
   >> Fiat
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Как да регулирам оборотите на ПХнови  
Авторbili (Нерегистриран)
Публикувано08.10.04 10:11



В сериозната литература се казва, че на този инжекцион: BOSH мономотроник -въобще не се регулират оборотите на празен ход!
Моля помогнете ми все пак ако някой е експириментирал с това, дайте мнения и сериозни (проверени) предложения, имам чувство че ако ги намаля до около 600 об/мин ще намаля разхода на градско...
Колата ми е TEMPRA 1,6 i.e. '94



Тема Re: Как да регулирам оборотите на ПХ [re: bili]  
Автор imitev (питомен OpelFan)
Публикувано08.10.04 13:46



Абе кой ми разправяше че в този клуб цигании не правели ??!

Накратко - нищо няма да спестиш от това. Пробвай по-често да ползваш моторната спирачка вместо конвенционалните.

При движение с моторна спирачка се спира горивото към двигателя.




Тема Моторна СПИРАЧКА ???????нови [re: imitev]  
Авторbili (Нерегистриран)
Публикувано08.10.04 19:32



Obqsni, wse pak kakwo e motorna spiraчка?
Имам идея, но все пак

ПП Малко ми е тежък кракът, въпреки че обувките ми са 41, та всякъкви идеи ...
е поне може да опитам
ППП. Приемам идеи свързани с икономия на градско....



Тема Re: Моторна СПИРАЧКА ???????нови [re: bili]  
Автор Capoeira ()
Публикувано08.10.04 19:51



Моторна спирачка е когато спиращ на по ниска скорост и оставящ двигателя да спира колата. Все едно да каращ с 60 и да ръчнещ 3-та да пуснещ газта и да изчакаш двигателя да забавя колата... това си е ринудителен ход на двигателя и тогава гориво не се хаби с малко съединител се спира многоспокойно и безопасно но пак си требва и спирачка накрая...



Тема Моторна СПИРАЧКА ??? bzzzнови [re: Capoeira]  
Авторbili (Нерегистриран)
Публикувано09.10.04 20:51



Не се хаби гориво-да!!!
Ами съединител, скоростна кутия, синхронизатори на скоростите????



Тема Re: Как да регулирам оборотите на ПХнови [re: imitev]  
Автор KPEMATOPМодератор (FIAT Uno Turbo)
Публикувано09.10.04 20:53



ne gi namalqwaj...
kato sa niski oborotite na prazniq hod nqma mazane na razpredelitelniq wal...
shte susipesh kolata
motronica e komputyrna injekciq
nishto ne mojesh da pipash tam...



Тема Re: Как да регулирам оборотите на ПХнови [re: KPEMATOP]  
Автор Capoeira ()
Публикувано09.10.04 21:42



hm това за мазането на разпределителния вал не го знаех но ми звучи логично.....



Тема Re: Как да регулирам оборотите на ПХнови [re: bili]  
Авторmisk** (Нерегистриран)
Публикувано09.10.04 23:49



Е дори и да ги намалиш и се абстрахираш от негативните последици за мотора /лошо мазане и немалки вибраций/, все пак колко ще ти е престоя по светофарите та да ти падне осезаемо разхода в града. Говорим за реални резултати, пък и тягата на ниски обороти ще ти се влоши и ще трябва да компинсиреш с повечко газ или псувни от останалите шофьори



Тема Re: Как да регулирам оборотите на ПХнови [re: misk**]  
АвторAlex (Нерегистриран)
Публикувано11.10.04 09:08



И аз не те съветвам да намаляваш оборотите на празен ход. При мене на газ на ПХ са около 800 и мисля да не ги свалям повече.
Чисто теоретично, как може да се свалят или вдигнат оборотите на ПХ на monomotronic на бензин. Моя е на Типо'93 с двиг. 835.С1. Преди 2 мес. не ми работеше моторчето за празен ход и тогава си направих някои експерименти.
За намаляване на оборотите на ПХ смятам, че цялото моторче за ПХ трябва да се дръпне малко назад, така че да му се намали възможния ход за регулиране.
Тук правя забележка, че това не съм пробвал, ти прецени до колко е сериозно и безопасно.
Това може да стане като се разхлябят винтовете (торкс 25, ако им развалиш главите ще си отвориш много работа), които го държат за планката и между корпуса и планката се пъхне някаква тънка пластинка. Ако решиш все пак да пробваш внимавай при това да не деформираш корпуса на моторчето, че е пластмасов, а вътре устройството му е доста деликатно. А и струва доста пари.
А по въпросе за икономия на гориво в градски условия - наистина е важно да ползваш повече ППХ, или т.н. моторна спирачка. Само че при нашите двиг. мот. спирачка не може да се ползва както например при Москвич, защото в този режим при нас въпросното моторче за празен ход държи дроселовата клапа отворена и се преминава по-голямо разстояние при изключено подаване на гориво.
И накрая, проверена информация. В Германия при шофьорските курсове ги съветват да ползват ППХ.



Тема Благодаря!!!нови [re: Alex]  
Авторbili (Нерегистриран)
Публикувано11.10.04 11:05



Blagodarq za изчерпателната информация- всичко написано е много логично и мисля си ВЯРНО!
Но да ви кажа тогава: нормално ли е да са около 1000(топъл) до >1200 при студен двигател?
Общо взето добре че го има тоя Форум!
Браво!





Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.