|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Как да регулирам оборотите на ПХ
|
|
Автор | bili (Нерегистриран) |
Публикувано | 08.10.04 10:11 |
|
В сериозната литература се казва, че на този инжекцион: BOSH мономотроник -въобще не се регулират оборотите на празен ход!
Моля помогнете ми все пак ако някой е експириментирал с това, дайте мнения и сериозни (проверени) предложения, имам чувство че ако ги намаля до около 600 об/мин ще намаля разхода на градско...
Колата ми е TEMPRA 1,6 i.e. '94
| |
Тема
|
Re: Как да регулирам оборотите на ПХ
[re: bili]
|
|
Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
Публикувано | 08.10.04 13:46 |
|
Абе кой ми разправяше че в този клуб цигании не правели ??!
Накратко - нищо няма да спестиш от това. Пробвай по-често да ползваш моторната спирачка вместо конвенционалните.
При движение с моторна спирачка се спира горивото към двигателя.
| |
Тема
|
Моторна СПИРАЧКА ???????
[re: imitev]
|
|
Автор | bili (Нерегистриран) |
Публикувано | 08.10.04 19:32 |
|
Obqsni, wse pak kakwo e motorna spiraчка?
Имам идея, но все пак
ПП Малко ми е тежък кракът, въпреки че обувките ми са 41, та всякъкви идеи ...
е поне може да опитам
ППП. Приемам идеи свързани с икономия на градско....
| |
Тема
|
Re: Моторна СПИРАЧКА ???????
[re: bili]
|
|
Автор |
Capoeira () |
Публикувано | 08.10.04 19:51 |
|
Моторна спирачка е когато спиращ на по ниска скорост и оставящ двигателя да спира колата. Все едно да каращ с 60 и да ръчнещ 3-та да пуснещ газта и да изчакаш двигателя да забавя колата... това си е ринудителен ход на двигателя и тогава гориво не се хаби с малко съединител се спира многоспокойно и безопасно но пак си требва и спирачка накрая...
| |
Тема
|
Моторна СПИРАЧКА ??? bzzz
[re: Capoeira]
|
|
Автор | bili (Нерегистриран) |
Публикувано | 09.10.04 20:51 |
|
Не се хаби гориво-да!!!
Ами съединител, скоростна кутия, синхронизатори на скоростите????
| |
Тема
|
Re: Как да регулирам оборотите на ПХ
[re: imitev]
|
|
Автор |
KPEMATOP (FIAT Uno Turbo) |
Публикувано | 09.10.04 20:53 |
|
ne gi namalqwaj...
kato sa niski oborotite na prazniq hod nqma mazane na razpredelitelniq wal...
shte susipesh kolata
motronica e komputyrna injekciq
nishto ne mojesh da pipash tam...
| |
Тема
|
Re: Как да регулирам оборотите на ПХ
[re: KPEMATOP]
|
|
Автор |
Capoeira () |
Публикувано | 09.10.04 21:42 |
|
hm това за мазането на разпределителния вал не го знаех но ми звучи логично.....
| |
Тема
|
Re: Как да регулирам оборотите на ПХ
[re: bili]
|
|
Автор | misk** (Нерегистриран) |
Публикувано | 09.10.04 23:49 |
|
Е дори и да ги намалиш и се абстрахираш от негативните последици за мотора /лошо мазане и немалки вибраций/, все пак колко ще ти е престоя по светофарите та да ти падне осезаемо разхода в града. Говорим за реални резултати, пък и тягата на ниски обороти ще ти се влоши и ще трябва да компинсиреш с повечко газ или псувни от останалите шофьори
| |
Тема
|
Re: Как да регулирам оборотите на ПХ
[re: misk**]
|
|
Автор | Alex (Нерегистриран) |
Публикувано | 11.10.04 09:08 |
|
И аз не те съветвам да намаляваш оборотите на празен ход. При мене на газ на ПХ са около 800 и мисля да не ги свалям повече.
Чисто теоретично, как може да се свалят или вдигнат оборотите на ПХ на monomotronic на бензин. Моя е на Типо'93 с двиг. 835.С1. Преди 2 мес. не ми работеше моторчето за празен ход и тогава си направих някои експерименти.
За намаляване на оборотите на ПХ смятам, че цялото моторче за ПХ трябва да се дръпне малко назад, така че да му се намали възможния ход за регулиране.
Тук правя забележка, че това не съм пробвал, ти прецени до колко е сериозно и безопасно.
Това може да стане като се разхлябят винтовете (торкс 25, ако им развалиш главите ще си отвориш много работа), които го държат за планката и между корпуса и планката се пъхне някаква тънка пластинка. Ако решиш все пак да пробваш внимавай при това да не деформираш корпуса на моторчето, че е пластмасов, а вътре устройството му е доста деликатно. А и струва доста пари.
А по въпросе за икономия на гориво в градски условия - наистина е важно да ползваш повече ППХ, или т.н. моторна спирачка. Само че при нашите двиг. мот. спирачка не може да се ползва както например при Москвич, защото в този режим при нас въпросното моторче за празен ход държи дроселовата клапа отворена и се преминава по-голямо разстояние при изключено подаване на гориво.
И накрая, проверена информация. В Германия при шофьорските курсове ги съветват да ползват ППХ.
| |
Тема
|
Благодаря!!!
[re: Alex]
|
|
Автор | bili (Нерегистриран) |
Публикувано | 11.10.04 11:05 |
|
Blagodarq za изчерпателната информация- всичко написано е много логично и мисля си ВЯРНО!
Но да ви кажа тогава: нормално ли е да са около 1000(топъл) до >1200 при студен двигател?
Общо взето добре че го има тоя Форум!
Браво!
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|