| 
                   Тема
                    | 
                     Студено поцинковане?! 
 | 
 
 |  
| Автор | 
Totko (новак) |  
| Публикувано | 06.04.04 13:22 |  
             | 
           | 
            
           
  ... някой правил ли е такова нещо?... Четох разни супер-страхотии - направо край на гниенето и ръждата...Хвалят някаква "Цинка".. отделно има и "три в едно" - ръждопреобразувател,грунд и боя...А и след "поцинковането" - какво покритие се слага за да хване боята? ... "Мерседес" например дават 30 г. гаранция на купето и разчитат само на поцинковането - без други защити... ..ее.. разбира се - товма е друга работа - но е любопитна идеята - доколко може да се спаси и консервира шибаната ламарина... 
  
           
  
             | 
 | 
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     каквото и да правиш 
[re: Totko]
 | 
 
 |  
| Автор | 
jamie (Bad to the bone) |  
| Публикувано | 07.04.04 17:47 |  
             | 
           | 
            
           
  накрая пак е три-в-едно (ама не грунд боя и преобразувател...).
 Обаче ! Да предположим че изкърпиш дупките и потопиш купето в киселинна баня - след това то е с качеството на ново и съответно поне 7-8 години е перфектно. Да, ама трудно и скъпо ! В България - и невъзможно.
 Опция 2:
 Изкърпваш. После на песъкоструйка почистваш цялата останала ръжда - до лъскав (леко матиран от пясъка все пак) метал. Обезмасляване (парцал с бензин/коресилин). ВЕДНАГА пръскане с грунд. След окончателно втвърдяване - боя + безцветен лак. Това е постижимо и тук, дава перфектен резултат но все още е скъпо.
 Опция 3:
 Изкърпваш. С телена четка и шкурка махаш колкото може по-добре ръждата. Обезмасляваш. Преобразувател (аз ползвам ВЮРТ - чудесен и безопасен е), отново обезмасляване, грунд, боя и лак. Евтино, резултатите са средни (като трайност) - като цяло достатъчно.
 
 Къде е мястото на цинковите бои (защото галванизирането с цинк е невъзможно в любителски условия) ? Ами просто на мястото на грунда - използвай ги преди/вместо него. Предимството - по-добра защита дори и да е останала малко ръжда отдолу, дълговечност и най-важното - когато се наруши покритието не се получава разпространение на ръжда под покритието !!! Така дори и да има поражения, те са малки и лесно се оправят.
 ПП: Зингата има много по-евтини алтернативи (3-4 пъти). Просто посетете БРИКОЛАЖ....
  UB40 !
           
  
             | 
 | 
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: каквото и да правиш 
[re: jamie]
 | 
 
 |  
| Автор | 
El Camino (бивш - B) |  
| Публикувано | 07.04.04 18:14 |  
             | 
           | 
            
           
  Kakto go opiswash shte si kaje chowek che i opel moje da konserwirash:)))
 
 Kaji ako shte stane - nikakwa toyota nqma da si wzimam, a edno kadettche;)
  "..el camino's aren't supposed to make sense, craziness is what makes the 
 world go around."-C&D'84
           
  
             | 
 | 
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: каквото и да правиш 
[re: jamie]
 | 
 
 |  
| Автор | 
Totko (новак) |  
| Публикувано | 07.04.04 18:35 |  
             | 
           | 
            
           
 
  .. Прав си..така си е..за бедните  - точка 3.. така или иначе - до края на април трябва да го направя - само се чудех върху зингата (или квото ше бъде) какъв грунд (кит) да сложа...иначе се начетох на реклами - тия от зингата викат, че бриколажовата зинга не била квато трябва...ма знам ли?..накрая ще калкулирам..ии..ще видя.. ..щото е ясно..три в едно(ма не боя) 
  
           
  
             | 
 | 
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: каквото и да правиш 
[re: Totko]
 | 
 
 |  
| Автор | 
BlueStorm (FiatTipo) |  
| Публикувано | 08.04.04 11:31 |  
             | 
           | 
            
           
  Taia Zinka bila luda rabota! Obadih se tuk v Plovdiv na distributorite i vzeha da razpraviat endi unicalni prikazki!!!  Ako e verno - mhogo dobre.
 Vse oste ne sam go probval - no vaznameriavam.
  
           
  
             | 
 | 
           
             | 
               
                | 
           | 
            
           
  Всички малко преувеличават за това студено поцинковане аз използвах преди 1.5-2 години тозипрепарат на Wurt и да ви кажа резултата е катастрофален но не и чак магически...
 махаш всичко гнило : рязане. след това с телената четка 2 седмично шкурене след това телена четка на дремел и повторно шкурене след това ръждо преубразувател пак на Wurt, след това покриваш колата където непръскаш с найлон и дейставаш с цинк на Wurt(беше ако не се лъжа 35лева 500 мл флакон в склада на Вюрт) след това не можа да се мине без българския червен грунд.. след това боя автоемайл лак и след това ако не е много видно направо му ебаваш мамата в Body по възможност многократно на тънки слоеве в смисул добре разредени нещо като боза ....
 
 Редактирано от Capoeira на 08.04.04 19:48. 
           
  
             | 
 | 
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: каквото и да правиш
[re: Capoeira]
 | 
 
 |  
| Автор | 
Totko (новак) |  
| Публикувано | 08.04.04 19:55 |  
             | 
           | 
            
           
  ... Разбирам..мерси за съвета - само последно - какво точно "Вody" - имаш пред вид? ( върху боята де..)
  
           
  
             | 
 | 
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Единствения проблем 
[re: Capoeira]
 | 
 
 |  
| Автор | 
jamie (Bad to the bone) |  
| Публикувано | 08.04.04 21:50 |  
             | 
           | 
            
           
  с преобразувателя на Вюрт е че не действа в дълбочина - трябва добре да се почисти поне с четка ръждата.
  UB40 !
           
  
             | 
 | 
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Единствения проблем 
[re: jamie]
 | 
 
 |  
| Автор | 
BlueStorm (FiatTipo) |  
| Публикувано | 09.04.04 09:34 |  
             | 
           | 
            
           
  Да ама тия хора от дистрибуторската фирма, точно това разправят ,че
 не е нужно да се маха ръждата. Препарата я блокирал на 100%!!!   
  
           
  
             | 
 | 
           
             | 
               
                | 
           | 
            
           
  ли говориш или за Зингата ?
 ВЮРТ-а прави покритие отгоре. Вярно - забавя развитието на ръжда ама ако има под него по-дебел слой - тя пак пробива.
 Виж, Зингата е на друг принцип и наистина дори и да има ръжда - блокира я. За сметка на постепенната загуба на цинк - и един ден пак се налага да се маже (но след много време - примерно 5 години). Ако обаче почистиш - да остане само повърхностно тук-там ръждица - ефекта е много по-сериозен и при двата препарата. Това имах предвид.
 ПП: Да се има предвид че ако се китосва направо върху ВЮРТ-а - кита не държи. Просто се иска грунд малко.
  UB40 !
           
  
             | 
 |