Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 15:47 04.11.25 
Автомобили
   >> Fiat
*Кратък преглед

Тема Abarthнови  
АвторSoC (Нерегистриран)
Публикувано10.10.03 00:25



Става въпрос за 1.6(105 к.с) ДВГ.Не можем да го центроваме,щото не можем да намерим белезите.

Моля за съвет как да му направим центровка!!!!!!!!!!!!!!!



Тема Re: Abarthнови [re: SoC]  
Авторmitakata (Нерегистриран)
Публикувано10.10.03 08:48



Центровка на запалването или на газоразпределението?

Ако мотора е същият, какъвто беше моят - на зъбните колела на двата вала някъде по средата на радиуса има отвор, а на капака? на валовете има издатина. Гледа се отзад.
На зъбното колело на коляновия вал има белег (изрез) на ръба. На алуминиевия капак на ремъка има белези 0,5,10 градуса преди ГМТ. Гледа се от лявата страна на двигателя.
Ако правиш центровка на запалването - най добре се прави "на око". Ако те интересува - питай.



Тема Re: Abarth [re: mitakata]  
АвторSoC (Нерегистриран)
Публикувано10.10.03 10:53



Ей,митаката,благодарско за съвета:))))))))))

Дано да не се налага повече,ама пак ще питам!!!



Тема Re:Към Митакатанови [re: SoC]  
АвторSoC (Нерегистриран)
Публикувано15.10.03 01:09



пак съм аз:)))))))))))))))

Питане ???????????????????????????????????/

Всичко е добре.,само ако има възможностда обясните как се прави центровката на ДВГ.



P.S.Митаката обясни(потемата за белезите),че на алуминиевия капак има градуси(0,5,10).На кой градус да се нагласи ДВГ-то.



Тема Re:Към Митакатанови [re: SoC]  
Автор mitakata ()
Публикувано15.10.03 10:55



Ами аз центровката я правех "на око" и колата вървеше добре и гореше малко.

Значи, разхлабваш делкото (една планка го притиска с една гайка ключ 13), ДВГ работи на празен ход, започваш да въртиш делкото обратно на въртенето му (първо трябва да разбереш накъде се върти), т.е. увеличаваш предварението. Оборотите започват да растат до един момент и после рязко падат. Връщаш малко и затягаш гайката. После се качваш на колата, вдигаш 50км/ч и на четвърта даваш газ до дупка. Някъде до 60-65км/ч трябва да има чукане, после изчезва. Ако е много силно, колата не дърпа добре, ако го няма - също. Ако не чука, предварението е малко и го увеличаваш малко. Ако чука и над 65км/ч - намаляваш предварението.
Като го уцелиш след 2-3 опита, колата върви перфектно (с този бензин)

Правил съм и центровка със стробоскоп по белезите, и с крушка в статичен режим, но субективната центровка която описах дава най-добри резултати

Не съм сигурен, но със стробоскоп май е на 10градуса преди ГМТ.
Ако искаш остави бележка с телефон, ще ти се обадя, може и мобилен



Тема Re:Към Митакатанови [re: mitakata]  
АвторSoc (Нерегистриран)
Публикувано06.11.03 16:54



956-22-31:))))))))))))))))))))))))))
Tyrsi Robi :))))))))
Ако може и ти остави нещо.

П.С.Не можах да ти пиша толкова време,щото бях затрупан от работа.

Интересна работа сме зааапочнали с един приятел,та ако се обадиш ще ти разкажа.



Тема Re:Към Митакатанови [re: Soc]  
АвторTonyco (Нерегистриран)
Публикувано06.11.03 17:57



Здравейте, относно центровката на 105 ТС, аз си смених двигатела на едно 60 L, и сложих от 105 ТС, пуржо присадих делкото с чукче и наковалния , и се оказах с две делка, едно долу с чукчето и едно горе с палеца за разпределяне на тока от бобината. Така вурвеше екстра, и се правеше центровка точно както митака обиаснява, но чукчето си е отзивелица и дава доста ядове, и не позволява да се дава голямо предварение при високите обороти . След това си купих електроника от Италианеца за 50 лв. Имам два датчика на мотора, един на шаибата на коляновия вал кадето се захваща ремъка за алтернатора и един на маховика от към скоростите, .
С две думи искам да кажа че на тази електроника не и се прави центровка, както е така тя си смята предварението, а в делкото същност е само палеца за разпределяне, и ако колате е с такава електроника с два датчика на мотора, няма начин да правиш центровка.




*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.