|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема
|
Летища и пътници
|
|
Автор |
Bиливap (Counselor) |
Публикувано | 22.12.10 12:53 |
|
Една чудесна и забавна статия от "Монитор" Със сигурност някои ще се познаят в описанието. Ставала съм свидетел на подобни случки като описаните и ми е било много смешно
П.П. Уичи, тази статия ми напомни на теб и нещо, което беше написала преди по темата
Do what works or do what's right?
| |
|
Много елементарна статия. Авторът сигурно се е родил на летище и научен Малко на избиване на комплекси намирисва...
А и некомпетентна - Или може би някой иска да каже, че му харесва на берлинското летище?
Кое берлинско летище? До преди 2-3 години имаше 3!!! Сега са само 2.
Редактирано от steinbock на 22.12.10 16:33.
| |
Тема
|
НЕ КУПУВАМ ТОЗИ ЛИГАВ П'Р' па ако ще
[re: Bиливap]
|
|
Автор |
MitreШoпa (OнзиСъщия123итн) |
Публикувано | 22.12.10 16:47 |
|
да се разчуе!!!
П.С. Освен този цитат: "...Хората щяха да се избият още докато самолетът се движеше. Когато след 15-ина минути спря на ръкав и вратите се отвориха, рижа женска глава надникна в салона и бодро заяви: „Добър ден, тук съм да събера пътниците за Лос Анджелис. Очакваме ви, заповядайте, моля.”
И овцете, като продължаваха да се блъскат, ритат и удрят с багажите, последваха организираната от „България ер” посрещачка, която щеше веднага да ги качи на следващия им полет..."
П.П.С. И още няколко свързани с т.н. "народопЦихология".
П.П.П.С. Някой изобщо прочете ли повече от веднъж следния пасаж, ама изречение след изречение, и ако не разбрал за к'о ста'а дума да е попитал някой "от бранжа"?!?:
"...Категорията 3А на софийското летище позволява кацане при хоризонтална видимост от 200 м и вертикална от 15 м. При това за кацане при такива условия и машината, и екипажът трябва да отговарят на определени условия – техническа пригодност на самолета, както и доказани умения на екипажа. Ако едно от тези условия не е налице, самолетът няма да кацне на това летище...."
Един намек: Как диспечерите знаят за "доказаните умения на персонала"?!?Дори и преди година диспечера да е бачкал като такъв на военно летище и "да е свалял" военни пилоти (които имат към смешните 20-30 летателни часа годишно тези дни) и да познава лично военния пилот минал в гражданската авиация има "клинч"- На нов пилот в гражданска авиация не му дават да е "капитан" няколко години. Аде де?!?
THESE ARE MY PRINCIPLES. AND IF YOU DON'T LIKE THEM, I HAVE OTHERS.
| |
|
с бългериа еър не летя, струват ми се смотани и несигурни. другото е булшит (говеждо лайно)...пътниците трябвало сами да се организират...аз да не съм дружинната ръководителка на 4а клас, та ше организирам тълпа овси...
| |
|
Не знам за кое летище в Берлин става дума, но описанието от поведението на много българи по летищата и в самолетите, определено съвпада с обективната истина поне и според моя опит да летя с тази компания, че и с други, в които полети са били предимно българи. Сравнено с поведението на тукашните пътници например ... въпросните, за които се пише в статията са просто като хванати в гората.
Do what works or do what's right?
| |
|
Аз не гледам опитите за ПиАр, а правдивото описание на поведението на много сънародници в полет и на летищата
Do what works or do what's right?
| |
Тема
|
Re: Летища и пътници
[re: Bиливap]
|
|
Автор |
Muskat (оптиМис(т)ка) |
Публикувано | 22.12.10 20:34 |
|
Фактите обаче говорят друго
Нямам представа как изглежда и е оборудвам новия терминал в София, защото пътувам до там с нискобюджетните Germanwings( дъщерна фирма на Луфтханза), а самолетите им кацат на стария терминал. За там без коментар при всичкото ми уважение към труда на работещите - от най-нисшия персонал до кулата. WCто се надушва дори от единствения бар на втория етаж...
Липсва Defibrillator, който е вече задължителен за всички места, където е струпана голяма маса от хора.
Нека редовно летят през „Шарл дьо Гол” в Париж да видят що е грозота.
Тук вече онемях
Аеропорт дьо Рьоси, както го наричат французите, е като "обетована земя" за хората, придвижващи се с инвалидни колички. Има три терминала, като само този за европейските полети е с 6 сгради.
За тази компания „България ер” не бях чувала, сигурно не я допускат до нашето летище
| |
|
Не ти да ги организираш, те сами трябва да се организират и не е много трудно да се постигне - просто всеки трябва да се държи културно и да следва инструкциите. Което май за някои е въпрос на чест да не правят
Do what works or do what's right?
| |
|
Без да им адвокатствам, то и те не могат да правят чудеса, но вярвам, че се стараят.
Но хорския манталитет трудно се променя
Do what works or do what's right?
| |
|
Блазе ти, Виливар, че си ставала свидетелка на подбни случки. Аз никога не съм присъствала на подобни изпълнения. Никой не ми е правил смях, за да не са ми скучни пътуванията. Мъка!
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|