Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 19:39 29.11.25 
Българи извън България
   >> Българи в чужбина
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Tarsja si staja v Hagaнови  
АвторKristina (Нерегистриран)
Публикувано02.06.02 21:45

Ako imate njakakav spasitelen variant za men, kak da si namerja staja v Haga, molja pishete mi. Ot septemvri shte sam studentka tam, a oshte njamam nikakva predstava kade shte jiveja.

molja, molja, molja pomognete mi.

Тема Re: Tarsja si staja v Hagaнови [re: Kristina]  
АвторZeist (Нерегистриран)
Публикувано04.06.02 13:42

Obiknoveno uchebnoto zavedenie ima neshto kato fond ot obshtejitiya, koito predostavya na studentite, nai veche chujdestranni. Svurzahte li se s administraciyata na vashiya Universitet za da gi popitate dali nyama da vi pomognat?

Drugiyat variant e da si tyrsite chastna kvartira, koito ponyakoga sa dosta skupi. Zatova obache e po dobre da ste veche v Holandia, za da moje da sledite obyavite i da vidite kakvo vi predlagat.

Тема Re: Tarsja si staja v Hagaнови [re: Zeist]  
Публикувано04.06.02 19:09

Blagodarja ti za saveta, no az veche tova sam go opitala i nestava -lipsva mi malko poveche kasmet. Universiteta nemoje da uredi nishto za sledvashtata godina -palno e. az sam v tuk v Holandija, no sam v drug grad.
Blagodarja ti vse pak
chao

Автор the smile (az sam)
Публикувано05.06.02 19:10

ne sam siguren no proveri v "jalti stranitzi"nl
na holandiya tam sa vsitchki firmi koito predlagat stai kashti i pr.
ne sa skapi naemite i ako si namerish nyakoi za kompaniya moje da si naemesh kashta malka v poryadaka na 100-150euro