|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Синтетични горива от Н2О и СО2 и електричество
|
|
Автор |
Krilatia zmey (учен физик) |
Публикувано | 29.01.18 12:55 |
|
Можем да прозвеждаме водород и въглероден окис от съответно вода и въглероден двуокис с електролиза. Като ги смесим получаване синтез газ, от който може да произвеждаме всякакви горива, от метан до бензин, керосин и дизел.
Само ни трябва евтин ток.
Авангардна наука:
http://futuretechbg.blog.bg
| |
|
Поредния глупак.
| |
|
А някакъв смислен отговор да дадеш.
Авангардна наука:
http://futuretechbg.blog.bg
| |
|
Да - Крилат ГЪЗ
| |
|
За уточнение: БОВ, зарин!
Авангардна наука:
http://futuretechbg.blog.bg
| |
Тема
|
Re: Синтетични горива от Н2О и СО2 и електричество
[re: Krilatia zmey]
|
|
Автор |
Exhemus (овчар) |
Публикувано | 30.01.18 22:52 |
|
и какво е КПДто?
Тук съм за да разговарям с философи, овце си имам!
| |
Тема
|
Re: Синтетични горива от Н2О и СО2 и електричество
[re: Exhemus]
|
|
Автор |
Krilatia zmey (учен физик) |
Публикувано | 31.01.18 18:50 |
|
Под 100%. Но ако тока е по-евтин, ще си на далавера.
Авангардна наука:
http://futuretechbg.blog.bg
| |
Тема
|
Re: Синтетични горива от Н2О и СО2 и електричество
[re: Exhemus]
|
|
Автор |
Exhemus (овчар) |
Публикувано | 05.02.18 00:24 |
|
КПД между 7-10% стига, ама май е 1%?
Тук съм за да разговарям с философи, овце си имам!
| |
Тема
|
Re: Синтетични горива от Н2О и СО2 и електричество
[re: Exhemus]
|
|
Автор |
Krilatia zmey (учен физик) |
Публикувано | 05.02.18 10:52 |
|
Тя високотемперетурната електролиза е с КПД 30%.
Все ще стигне.
Авангардна наука:
http://futuretechbg.blog.bg
| |
|
Не знам честно казано защо по дяволите ще 'абиш ток за да правиш въглеводородно гориво което после да гориш в ДВГ с КПД около 40-60% Честно казано икономически може да ти се върже сметката (икономиката много я мразя ама обичам икономистките) само и единствено ако ще се налага да се пренася енергията на някакво разстояние и то ако икономически изгодно е само с варели/цистерни, така де, ползваш наличната транспортна инфрастуктура за наличната техника. Отделно за синтезираните горива имаше някаква зависимост и ако не се ползват в определен период от време започваха да се късат молекулите т.е. да си губят свойствата.
Не ме разбирай погрешно, въпросната технология я има от много време но просто на никъде не излиза сметката. Ако реално ще се работи за сметка на евтиния ток бих преобразувал евтиния ток директно в работа или водород - вече са на лице водородни камиони както и договор на Сименс (ако не ме лъже паметта) за електрификация на една немска магистрала т.е. когато камиона се качи на магистралата да си вдига пантографа и като влковете да си се движи на ток. Ако номера мине за камионите да се движат на батерии/водород само градско а по магистралите на жица вярвай ми, до няколко години ще излезе и решение за електромобили и хибриди с бонус автопилот.
\\\"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате\\\"
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|