|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
Тема
|
"Ракетният" двигател на Мазда:
|
|
Автор |
Heoбoгoмил (ХЕРМАФРОДИТОЛОГ) |
Публикувано | 28.02.18 10:36 |
|
Ключът на технологията е ЗАПАЛВАНЕТО ОТ ИНЖЕКТИРАНЕТО на бензин в работния обем, сред сгъстения въздух.
Както при ракетните двигатели, придобиваният импулс от горенето не се разразява толкова странично(радиално) на струята(и рикошетите й), колкото аксиално. "Взривовете" в цилиндрите не са хаотични(всепосочни), а главно по директрисата на буталото.
Така ефективността на енергийното преобразуване доближава това на ракетите, което надхвърля 90%!!! "Аполо" пробива при автомобилите.
А в материална среда постижението на ракетите може да бъде и подобрено КОРЕННО, примерно за самолети.
| |
|
Браво, малоумника се научи как се пише КОРЕННО.
| |
|
Ти наистина ли си вярваш, че не знам как се пише?!
Ще ти разбия трътката за правопис! И спел-чекът няма да ти помогне!
Още в първия ти попаднал ми постинг те заковах!
| |
|
Нищо ново под слънцето, концепции много въпроса е какво ще остане на пазара. И за дизелите на Vw имаше куп суперлативи НО сега има цели стадиони напълнени с тях.
Иначе това с "взривовете в цилиндъра" не съм го чувал от години, Това се получава при нискооктанови горива и ниски обороти и голямо натоварване кой е карал стари коли от соц-лагера няма как да не е чувал как "чука аванса". В общи линии горивото се самозапалва в цилиндъра "многоточково" при което се получават микруоудари по стените на камерата. Когато всичко е наред свеща запалва гориво-въздушната смес, тя изгаря плавно и натиска буталото надолу. Разрови из старите учебници и ще видиш за какво става дума.
Сега вече нещата са много по-различни, имаш инжекторно подаване на горивото, следи се какъв е дебита на въздуха така че няма да се допусне бедна смес за да се самовъзпламени в цилиндъра, самия двигател има детонационен датчик който следи за такива работи и измества ъгъла на запалване т.е. пуска искрата по-рано. Отделно горивата които сега се ползват са далеч по качество от А76 и А86, няма оловни добавки а химически такива и вече много по-трудно става самовъзпламеняването.
\\\"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате\\\"
| |
|
Виж сега, недей да се правиш на недоразбрал и да си пускаш латерната за Краставицата!
Взривове е в кавички! Ловиш се за буквата, като Хидразинченце-ЖЕНДЕРЧЕ! Експанзията от изгарянето не е под формата на сфера, а под формата на издължен овал.
Със съвременните инжектори не палят сместа, а я приготвят за свещта. Ниско налягане и на впръскване и на средата. Няма достатъчно наелектризиране, дето казва Ръйбников(Рыбников).
Ей такива, като теб и Хидразинченце, спирате тези и още по-добри разработки!
| |
|
под формата на издължен овал
__________________________________________
И тоя издължен овал мое си го навреш изотзад.
| |
|
Пич, ако забелязваш повечето тук спазват добрия тон спазвай го и ти.
Не знам точно какви са ти познанията по ДВГ но аз лично мога да те изненадам, просто съм израстнал в работилница. Знам доста неща но нещо не ми е по душа за да се задълбавам с това. Просто не мисля че някой е успял да надмине физическите закони и да изкара 10% по-голямо КПД а тук в репортажа само глупости изписани без да има "разход" и "живот на двигателя".
Ако се поразтърсиш по туба-та ще намериш клипчета на "Гошо Карбуратора" как със жигулата изрязваше поршета на Божурище. Ако беше толкова читава идеята да се сложат 4 карбуратора на жигулския мотор и да се мине на спирт то инженерите на Фиат са егати идиотите да не са разкрили огромните възможности на този двигател през 60-те години преди да до продадът на руснаците. BMW пък от двигател 1.5 литра около 50 коня само му слагат турбина и изкарват над 1000 коня че и във F1 имат победи.
Просто като четеш чети и дребните букви, това че някой бил "екслузивно поканен, поети са му разходите и само 2-ма от БГ са били поканени на хипер-мега-гига-тест" би трябвало да ти говори че е платен репортаж. Всеки един двигател си има заложби и може да се изстиска от него още нещо но на каква цена? и дали ще може да оправдае изискванията за сериен двигател с безпроблемен живот 300-400 000 км и приемлив рзход?
Колкото до мен и Хидразина и това че спъвам разработките на някой - нека този "някой" ако реши че точно аз съм единствената пречка за просперитета на земята да се яви пред мен, обещавам тържествено да започна да се занимавам с нещо друго и нищо да не казвам повече по темата.
След като видях колко съм велик ще седна да пия една ракия да не слагам прът в колелата на науката, земе ми мине манията за величие, някой ако има мераци да участва в лечението (групова терапия може да си спретнем) да се обади.
\\\"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате\\\"
| |
|
Аде да оставим тая мощност?
Не ме занимавай с душевните си терзания и художествено лигавене. Такива проф.величия - бол.
Тук става въпрос за ефективност на преобразуването енергията на горивото в кинетична. Мога да ти дам цитат от американското законодателство, налагащ потискането на тези разработки, макар че ти си от ТЕЗИ, КОИТО чудесно СИ го знаят.
Та, високата ефективност на дизела идва от това, което обясних. То може да бъде приложено и към бензинов ДВГ.
Кумулативната СТРУЯ по подобен начин не дава голям страничен взрив, но по директрисата й е неудържима. Сега ще чуем, как в Работилницата са идвали и специалисти по кумулативни снаряди! И колко си по-по-най! А си ми ясен като непоръбено ЖЕНДЕРЧЕ!
| |
|
Относно обучението/ПРОСВЕЩЕНИЕТО по дизелови ДВГ, а и въобще ДВГ в страните от бившия Соц.лагер, знаем чудесно, какво е!
Или ти не знаеш.? Щото илюминирани бая има. И макар да са некадърници за развиване и производство, КОНТРОЛИРАТ ЗДРАВО!
| |
|
Пия си ракията и хич не ми дреме какво си мислиш, дори се забавлявам как някой се опитва да пренапише законите на физиката. Това че ТИ не можеш да отличиш драсканиците на платените драскачи от това което реално може да се вложи в серийно производство с реално съществуващите технологии си е лично твой проблем. Хич не ми пука какво пише в законодателството на Хамриканците, на китайците също не им пука да знаеш, само кинти да падат - пък те над 1 милиард, близо до тях над 1 милиард гладни Индийци и някакви други жълтурковци между тях - на плуване може да минат океана колкото и да изядът акулите или да потънат все ще останат толкова че да превземат страната на Тръмп. Така че хич не им пука какво някой е приел като ограничения.
Като говориш за двигатели, да си се замислял защо коляновия вал е само 1? и насреща блъска у главата като това си е загуба на мощност? а защо насреща да няма бутало което да оползотворява дадената мощност? на времето Napier Deltic двигателя (позна като deltic engine) е отстранил този недостатък - малък с огромна за времето си мощност сега се ползва само при някои десантни камиони на американците. Този двигател има много по-голямо КПД от сегашните дизели и работи с голям набор от горива да си виждал да се произвежда? Преди време имаше хипер-мега-гига революционен двигател с променлив ход на буталото т.е. променливо сгъстяване - кога искаш мощност има кога искаш икономичност също има. Да си чул да се произвежда?
Пак ти казвам недей да обиждаш хора които не познаваш. С ДВГ не се занимавам от много време не са ми слабост по ред причини за това и не мисля че съм капацитет. Просто знам достатъчно за да филтрирам рекламните съобщения.
Ако имаш някакъв довод моля да го споделиш за да се просветя и аз, ако не просто млъкни и недей да обиждаш. Да не вземе се окаже че спокойно минавам "отвъд границата" и да тръгна след теб с букет червени рози, виагра и презервативи - сега е модерно все пак да си на другия бряг но безопасността преди всичко, знам ли колко народ е доказал правотата си преди мен и кой какъв подарък ти е оставил.
\\\"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате\\\"
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
|
|
|