Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 20:32 07.07.25 
Технически науки
   >> Енергетика
*Кратък преглед

Тема бензинов агрегат Rader 600 wнови  
Автор lz1oe (непознат )
Публикувано30.08.14 23:08



Имам бензинов агрегат "Rader" 600 вата ,напрежението от който много силно се влияе от големината на товара! При променлив товар колебанията попадат в диапазона 140 -260 волта. Как мога да си реша проблема?



Тема Re: бензинов агрегат Rader 600 wнови [re: lz1oe]  
Автор hidrazin4o (старо куче)
Публикувано30.08.14 23:16



Беше ти отговорено още преди две години.


А моето мнение беше да не си купуваш такъв боклук. С трици, маймуни ....



Тема Re: бензинов агрегат Rader 600 wнови [re: lz1oe]  
Автор Timo (собствен ник )
Публикувано31.08.14 00:05



Няма управия! Те и големите се товарят но имат компенсатори на газ и ару.
В продавалника ми хареса един с размери 30/30 см и безшумен и 800ват за под 100 лева. Много му се изкефих даже има изход 12Волта и разход 0.4 бензин на час.
Това все пак е нисък клас и няма как да работи в строги граници!



Тема Re: бензинов агрегат Rader 600 wнови [re: lz1oe]  
Автор lz1oe (непознат )
Публикувано31.08.14 01:03



Сега въпроса е по конкретен! Използувам го за захранване на 100 ватов трансивер ,чрез импулсен стабилизиран изправител ,който работи с входно напрежение 100 до 240 волта и на изхода дава 13.5 волта стабилизирано напрежение!Проблемът е в това ,че при работа на телеграфия и SSB ,консумираният от трансивера ток е от 5 до 18 ампера ,което предизвиква колебания в захранващото напрежението от генератора в интервала 140 до 260 волта . Очевидно е че се надхвърля горната допустима граница на захранващото напрежение 240 волта на на импулсния стабилизиран изправител.Затова се интересувам от някакво автоматично устройство ,което да ме избави от този проблем!
За сега използувам автотрансформатор между генератора и изправителя ,с който свалям горната граница на напрежението от генератора до допустимото ,но автотрансформатора е обемист и тежък и всеки път иска ръчно нагласяне в началото на работа!



Тема Re: бензинов агрегат Rader 600 wнови [re: lz1oe]  
Автор ramzes1977 (ентусиаст)
Публикувано31.08.14 01:04



Райдара го занеси в истамбул там има майстори там да го оправят.

Варианта е следният : Вързваш му центробежният регулатор с тел. Т.е. дай му всичката газ . Не го товари с повече от 200-300 вата . Консуматорът да е само ЛАМБА,или нещо Евтино.



Тема Re: бензинов агрегат Rader 600 wнови [re: hidrazin4o]  
Автор lz1oe (непознат )
Публикувано31.08.14 01:08



hidrazin4o,лесно е да се каже да не се купува ,ама като няма пари за по-скъп и читав,к'во да се прави...





Тема Re: бензинов агрегат Rader 600 wнови [re: lz1oe]  
Автор Chasing Rabbits (некой си)
Публикувано31.08.14 02:58



Като няма пари всеки знае, че не се купува.
Те от това живеят китайците, от бедните, които нямат пари, но искат, и си купуват макети, които приличат на истински, ама не са. Цените са скъпи като за макети, но евтини като за истинската стока. Само че китайците не казват, че продават макети.
Всеки си казва - евтино е, може пък да работи, защо да не пробвам. Знам, че е китайско, ама майната му, аз искам да работи, значи ще работи. Важното е да е евтино, кой е луд да дава много пари. И после като се издъни работата, почва се мрънкане - ама не може ли да го накараме някак да работи.



Тема Re: бензинов агрегат Rader 600 wнови [re: lz1oe]  
Автор dian_dimitrov-60955 (uguoT)
Публикувано31.08.14 09:27



За колко време ти е голямата консумация? Ако е за малко (секунди) някой фарадов кондензатор за автомобилна музика ама не е от най-евтините решения. Ако е за повече се огледай за някой стар автомобилен акумулатор дето зимата не иска да върти но спокойно храни лампа за дълги (след 2-3 месеца ще има спокойно) и го закачай паралелно на изхода на стабилизирания изправител само внимавай да няма вътрешно късо (спукан) или мъртва клетка. Той ще ти обира пиковите "дърпания на ток" а когато няма голяма консумация ще се зарежда и няма да има такива удари по генератора.
И както е казал народа "перфектно щастие няма" - от големия заряд на едно място с филтриран ток е много вероятно акумулатора да не изкара много - за това не ти препоръчвам нов или вече не трябва да ползваш батерия за стартери а "тягов" акумулатор.

Ако обаче искаш да ползваш чудесията за по-дълго време и ти се занимава а двигателчето на генератора е читаво - направо се огледай дали не може да му закачиш вместо генератора автомобилен алтернатор но пак на изхода ще трябва нещо което да обира пиковете т.е. акумулатор и гимнастиката се обезмисля сякаш.

"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате"


Тема Re: бензинов агрегат Rader 600 wнови [re: dian_dimitrov-60955]  
Автор Heoбoгoмил (ХЕРМАФРОДИТОЛОГ)
Публикувано31.08.14 13:54



По-добре да му сложи един хубав маховик.
Ама ще трябва човек, дето си разбира от механика да му го направи.



Тема Re: бензинов агрегат Rader 600 w [re: Heoбoгoмил]  
Автор dian_dimitrov-60955 (uguoT)
Публикувано03.09.14 12:10



пак прочети от какво се оплаква - от честотата или напрежението и после пиши. Не знам как точно му е възбуждането на въпросното чудо на техниката но явно регулатора на възбуждането е бавен а консумацията се променя много рязко.

"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате"



*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.