Тема
|
Относно вакумен прекъсвач
|
|
Автор |
atstoev (непознат
) |
Публикувано | 13.09.13 19:01 |
|
Вакумен прекъсвач на SIEMENS 20кV е оборудван с AC/DC двигател на 110 V, но захранващото ни напрежение за моторите на старите маслени прекъсвачи е AC 220 V.
Съпротивлението на намотката на двигателя е 5.5 Ома. При подадено напрежение DC 110 V тока му се променя от 2.8 до 4 А, заради променливото натоварване от пружината на прекъсвача.
За да намаля напрежението на двигателя от 220 на 110 волта мисля да ползвам последователно свързан резистор 33 Ома/400W. Правилно ли разсъждавам ?
|
|
|
Правилно ли разсъждавам ? - НЕ
Сменете си задвижките с такива на 220 волта (или само двигателите). Тоя прекъсвач има ли си име/модел? И кой по дяволите ви ги натресе тия?
|
|
Тема
|
Re: Относно вакумен прекъсвач
[re: atstoev]
|
|
Автор |
Диaн (uguoT) |
Публикувано | 13.09.13 21:56 |
|
последно AC 110 или DC 110 волта е двигателя?
В прав текст - не се занимавай с глупости, поръчай си от Сименс 220 волтов двигател.
"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате"
|
|
Тема
|
Re: Относно вакумен прекъсвач
[re: atstoev]
|
|
Автор |
Xoлдън (стипендиант) |
Публикувано | 13.09.13 22:15 |
|
Не разсъждаваш правилно.Тока на двигателя се променя.Резистора е за постояненен товар.Най лесното решение е автотансфоратор с мощност 2-3 пъти по-голяма.В никакъв случай не пренавивай двигателя.Това са финни колекторни двигатели и ще го скапят.
Избийте баламите и тарикатите сами ще умрат!
|
|
Тема
|
Re: Относно вакумен прекъсвач
[re: atstoev]
|
|
Автор |
Timo (собствен ник ) |
Публикувано | 13.09.13 22:38 |
|
Не си на правилна посока а и не си задал точно въпроса и не ми стана ясно какъв е той.
Старата система е АС/220V а новата ти е АС/110V и искаш да го намалиш AC220->AC110V?
Или автотрансформатор или UPS АС/220V->AC/DC 110V
Тя и оперативната и защитите са на АC/DC 110 най вероятно, по добре потърси специалист в региона от колкото да те объркаме!
Успехът се гради на знания и собствена религия!<PРедактирано от Timo на 13.09.13 22:53.
|
|
Тема
|
Re: Относно вакумен прекъсвач
[re: Диaн]
|
|
Автор |
hidrazin4o (старо куче) |
Публикувано | 13.09.13 23:59 |
|
последно AC 110 или DC 110 волта е двигателя?
Там се използват само универсални двигатели - четкови. Като му отпадне мрежовото какво ще прави? В този случай се работи на акумулаторите.
|
|
Тема
|
Re: Относно вакумен прекъсвач
[re: hidrazin4o]
|
|
Автор |
Диaн (uguoT) |
Публикувано | 15.09.13 13:46 |
|
Да, двигателя е четков по-точно постояннотоков с последователно свързване или "сериен" има го в повечето ръчни инструменти а и директно са поставяни ъглошлайфи в задвижванията на разединители и прекъсвачи "от онуй време".
Проблема е като разгледаш характеристиките - един и същи двигател развива пълната си мощност при различни напрежения при прав и при променлив ток. Тока който консумира от там вече и той се различава, а като вдигнеш тока (когато си на прав ток)- може и да не ти издържат намотките и двигателя "да изпуши".
"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате"
|
|
Тема
|
Re: Относно вакумен прекъсвач
[re: atstoev]
|
|
Автор |
qumen (новак) |
Публикувано | 15.09.13 16:01 |
|
Най правилно е да снимаш или препишеш табелката на прекъсвача точно за да се даде точен отговор на зададения въпрос.
|
|
Тема
|
Re: Относно вакумен прекъсвач
[re: Диaн]
|
|
Автор |
hidrazin4o (старо куче) |
Публикувано | 15.09.13 17:36 |
|
... а и директно са поставяни ъглошлайфи в задвижванията на разединители и прекъсвачи "от онуй време".
То на разединителите и в ТУЙ време пак слагат ъглошлайфи за задижки на разединителите. Поне миналата година още беше така.
|
|
Тема
|
Re: Относно вакумен прекъсвач
[re: qumen]
|
|
Автор |
atstoev (непознат
) |
Публикувано | 16.09.13 10:26 |
|
SIEMENS TYPE 3AH5132-1; Ur-12kV , 50/60Hz; Ir - 800A; Isc - 16 kA; tk-3s, Ud/Up/- 28/75 kV.
Оперативните напрежения са си 110V, само захранванщото напрежение за моторчето е променено на 220V, а на прекъсвача двигателя е със 110V AC/DC.
|
|