| 
                 
                   | Тема |  Относно вакумен прекъсвач   |  |  | Автор | atstoev (непознат
) |  | Публикувано | 13.09.13 19:01 |  | 
           | 
           
 Вакумен прекъсвач на SIEMENS  20кV е оборудван с AC/DC двигател на 110 V, но захранващото ни напрежение за моторите на старите маслени прекъсвачи е AC 220 V.
 Съпротивлението на намотката на двигателя е 5.5 Ома. При подадено напрежение DC 110 V  тока му се променя от 2.8 до 4 А, заради променливото натоварване от пружината на прекъсвача.
 За да намаля напрежението на двигателя от 220 на 110 волта мисля да ползвам последователно свързан резистор  33 Ома/400W. Правилно ли разсъждавам ?
 
 
 
 
 | 
|  | 
           
             |  | 
           | 
           
 Правилно ли разсъждавам ? - НЕ
 Сменете си задвижките с такива на 220 волта (или само двигателите). Тоя прекъсвач има ли си име/модел? И кой по дяволите ви ги натресе тия?
 
 
 
 
 | 
|  | 
           
             | 
                 
                   | Тема |  Re: Относно вакумен прекъсвач  [re: atstoev] |  |  | Автор | Диaн (uguoT) |  | Публикувано | 13.09.13 21:56 |  | 
           | 
           
 последно AC 110  или  DC 110 волта е двигателя?
 
 В прав текст - не се занимавай с глупости, поръчай си от Сименс 220 волтов двигател.
 
 "Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате"
 
 
 | 
|  | 
           
             | 
                 
                   | Тема |  Re: Относно вакумен прекъсвач  [re: atstoev] |  |  | Автор | Xoлдън (стипендиант) |  | Публикувано | 13.09.13 22:15 |  | 
           | 
           
 Не разсъждаваш правилно.Тока на двигателя се променя.Резистора е за постояненен товар.Най лесното решение е автотансфоратор с мощност 2-3 пъти по-голяма.В никакъв случай не пренавивай двигателя.Това са финни колекторни двигатели и ще го скапят.
 
 
 Избийте баламите и тарикатите сами ще умрат!
 
 
 | 
|  | 
           
             | 
                 
                   | Тема |  Re: Относно вакумен прекъсвач  [re: atstoev] |  |  | Автор | Timo (собствен ник ) |  | Публикувано | 13.09.13 22:38 |  | 
           | 
           
 Не си на правилна посока а и не си задал точно въпроса и не ми стана ясно какъв е той.
 Старата система е АС/220V а новата ти е АС/110V и искаш да го намалиш AC220->AC110V?
 Или автотрансформатор или UPS АС/220V->AC/DC 110V
 Тя и оперативната и защитите са на АC/DC 110 най вероятно, по добре потърси специалист в региона от колкото да те объркаме!
 
 Успехът се гради на знания и собствена религия!<P
 Редактирано от Timo на 13.09.13 22:53. 
 
 | 
|  | 
           
             | 
                 
                   | Тема |  Re: Относно вакумен прекъсвач  [re: Диaн] |  |  | Автор | hidrazin4o (старо куче) |  | Публикувано | 13.09.13 23:59 |  | 
           | 
           
 последно AC 110 или DC 110 волта е двигателя?
 Там се използват само универсални двигатели - четкови. Като му отпадне мрежовото какво ще прави? В този случай се работи на акумулаторите.
 
 
 
 
 | 
|  | 
           
             | 
                 
                   | Тема |  Re: Относно вакумен прекъсвач  [re: hidrazin4o] |  |  | Автор | Диaн (uguoT) |  | Публикувано | 15.09.13 13:46 |  | 
           | 
           
 Да, двигателя е четков по-точно постояннотоков с последователно свързване или "сериен" има го в повечето ръчни инструменти а и директно са поставяни ъглошлайфи в задвижванията на разединители и прекъсвачи "от онуй време".
 
 Проблема е като разгледаш характеристиките - един и същи двигател развива пълната си мощност при различни напрежения при прав и при променлив ток. Тока който консумира от там вече и той се различава, а като вдигнеш тока (когато си на прав ток)- може и да не ти издържат намотките и двигателя "да изпуши".
 
 "Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате"
 
 
 | 
|  | 
           
             | 
                 
                   | Тема |  Re: Относно вакумен прекъсвач  [re: atstoev] |  |  | Автор | qumen (новак) |  | Публикувано | 15.09.13 16:01 |  | 
           | 
           
 Най правилно е да снимаш или препишеш табелката на прекъсвача точно за да се даде точен отговор на зададения въпрос.
 
 
 
 
 | 
|  | 
           
             | 
                 
                   | Тема |  Re: Относно вакумен прекъсвач  [re: Диaн] |  |  | Автор | hidrazin4o (старо куче) |  | Публикувано | 15.09.13 17:36 |  | 
           | 
           
 ... а и директно са поставяни ъглошлайфи в задвижванията на разединители и прекъсвачи "от онуй време".
 То на разединителите и в ТУЙ време пак слагат ъглошлайфи за задижки на разединителите. Поне миналата година още беше така.
 
 
 
 
 | 
|  | 
           
             | 
                 
                   | Тема |  Re: Относно вакумен прекъсвач  [re: qumen] |  |  | Автор | atstoev (непознат
) |  | Публикувано | 16.09.13 10:26 |  | 
           | 
           
 SIEMENS  TYPE 3AH5132-1;  Ur-12kV , 50/60Hz; Ir - 800A; Isc - 16 kA; tk-3s, Ud/Up/- 28/75 kV.
 Оперативните напрежения са си 110V, само захранванщото напрежение за моторчето е променено на 220V, а на прекъсвача двигателя е със 110V AC/DC.
 
 
 
 
 | 
|  |